party pills?

60 posts, 3 pages, 46,165 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#22 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
11836345fee7.gif

Hyvin on muuten pöllitty ton tytön kuva Hed Kandi sarjasta *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#23 • • REivaaja Guest

antOn°, 6.11.2008 13:54:
Eiks pähkynät ole jo sen verran 'banned' et kokonaisia ei saa enään kaubasta?

Ei siihen kokonaisia tarvii. Siitä vaan imuttelee jauhetta jos kiinnostaa parin päivän darra jne. Itse en ole kokeillut enkä kokeile :D
antOn°

Posts: 1,094

#24 • • antOn° 02200

REivaaja, 6.11.2008 14:04:
---
antOn°, 6.11.2008 13:54:
Eiks pähkynät ole jo sen verran 'banned' et kokonaisia ei saa enään kaubasta?

---
Ei siihen kokonaisia tarvii. Siitä vaan imuttelee jauhetta jos kiinnostaa parin päivän darra jne. Itse en ole kokeillut enkä kokeile :D



Kokonaisilla pääse pidemmälle tms. Jotain makumatkalle altistavaa ainesosaa haihtuu/kuivuu/poistuu kuitenkin pähkynästä jauheen valmistusprosessissa..
Twist

Posts: 925

#26 • • Twist Team Kemuttajat
BZP on vähän kun kofeiini.. Kaikkea sitä kielletäänkin . *ding*
maiu

Posts: 328

#27 • • maiu ..miau..

Wrench, 29.10.2008 12:11:

...video games dont affect kids, if pacman had affected us as kids, we would be running around darkened rooms, listening to electronic music and munching magical pills ;)...



*lmao* tsihih.

--
sitä saa, mitä tilaa

mardis

Posts: 334

#28 • • mardis Humppa-Hannele
Katos täältä löytyi tällainen viestiketju. heh.

Mä voin kertoa omakohtaisen kokemuksen näistä ns. party pillseistä.
About 1,5v sitten kokeiltiin Uudessa-Seelannissa kun ne vielä
oli laillisia siellä ja niitä sai tyyliin jokaisesta 'milk barista' eli kioskista.
A4 kokoinen paperi täynnä eri merkkisiä mistä sitten piti yrittää valita.
Olihan se fiilis illan aikana ihan hassu mutta seuraavana päivänä olo oli ihan
JÄRKYTTÄVÄ koko päivän! Mä olin aivan toimintakyvytön. Eli en suosittele kenellekään! Ei todellakaan sen arvoisia!
Paikalliset bilettäjät naureskeli vaan ja varoitti meitä seuraavasta päivästä. ei siellä paikalliset tainnu niitä käyttääkään. Ostettiin kaks pakettia ja toinen meni roskiin.
Niiden mukana tuli vielä sellainen 'morning after' tabletti joka piti ottaa
muistaakseni jonkun tietyn ajan päästä vähän helpottamaan sitä kamalaa laskua.
Se jo vähän kertoo siitä minkälaisesta tavarasta on kyse.


Anyway, pointti oli: pysykää kaukana bzp:stä

--
~Dancers have happy feet~

anis

Posts: 2,451

#29 • • anis

hrdkvr, 29.10.2008 12:23:
EU maista kuten damista tuodessa, riski jäädä kiinni on pienempi kun eu alueella tulli ei saa tarkastaa ilman syytä epäillä rikoksesta (esim koira haistaa savut). Jos kaverisi otetaan kiinni ja kassista löytyy lääkeaineita ilman reseptiä niin kyseessä on laiton maahantuonti ja lääkeainerikos.



Pakko tähän vaan todeta että itse olen kyllä joskus joutunut tulliin ratsattavaksi Damista tullessa ilman minkäänlaista syytä, koira ei pukahtanutkaan kun käveli ohi...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

tomii

Posts: 3,594

#30 • • tomii kallion herttua
Enpä suosittele, ellei kiinnosta rahan heittäminen suoraan kaivoon. Ihan turistien kusetusta.

--
reivaan kunnes kuolen

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#32 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
noi BZP -pillerit on täällä laillisia ja kyllä ne nyt toimii ihan
kiitettävästi... mutta ne laskut on kyllä ihan kammottavat
niinku mardis jo tossa kertoiki *poks*

--
dasinoaisnvs

hrdkvr

Posts: 3,929

#35 • • Edited hrdkvr KURGO

anis, 11.1.2009 11:29:
---
hrdkvr, 29.10.2008 12:23:
EU maista kuten damista tuodessa, riski jäädä kiinni on pienempi kun eu alueella tulli ei saa tarkastaa ilman syytä epäillä rikoksesta (esim koira haistaa savut). Jos kaverisi otetaan kiinni ja kassista löytyy lääkeaineita ilman reseptiä niin kyseessä on laiton maahantuonti ja lääkeainerikos.

---


Pakko tähän vaan todeta että itse olen kyllä joskus joutunut tulliin ratsattavaksi Damista tullessa ilman minkäänlaista syytä, koira ei pukahtanutkaan kun käveli ohi...



sulla on varmaan sit rikosrekisteri tai ilmianto takana. Tai sit muutenvaan käyttäydyit oudosti. Muutenhan "pistotarkistukset" on kiellettyjä. Tai kenties lyhyt visiitti damissa..ei paljoa matkatavaroita? Olitko tulossa vielä jonkun muun epäilyttävän maan kautta? Riskiprofilointiin vaikuttaa niin monet asiat etten jaksa alkaa arvailla syitä.

--
-keep it hard-

Avatar
#36 • • Vihta Guest

Damien, 16.1.2009 12:58:
933071930_s.jpg

Varokaa lapset kajalia - se saa postailemaan idioottimaisesti forumeille...



Täysin samaa mieltä :/
anis

Posts: 2,451

#37 • • Edited anis

hrdkvr, 16.1.2009 13:08:
---
anis, 11.1.2009 11:29:
---
hrdkvr, 29.10.2008 12:23:
EU maista kuten damista tuodessa, riski jäädä kiinni on pienempi kun eu alueella tulli ei saa tarkastaa ilman syytä epäillä rikoksesta (esim koira haistaa savut). Jos kaverisi otetaan kiinni ja kassista löytyy lääkeaineita ilman reseptiä niin kyseessä on laiton maahantuonti ja lääkeainerikos.

---


Pakko tähän vaan todeta että itse olen kyllä joskus joutunut tulliin ratsattavaksi Damista tullessa ilman minkäänlaista syytä, koira ei pukahtanutkaan kun käveli ohi...

---


sulla on varmaan sit rikosrekisteri tai ilmianto takana. Tai sit muutenvaan käyttäydyit oudosti. Muutenhan "pistotarkistukset" on kiellettyjä. Tai kenties lyhyt visiitti damissa..ei paljoa matkatavaroita? Olitko tulossa vielä jonkun muun epäilyttävän maan kautta? Riskiprofilointiin vaikuttaa niin monet asiat etten jaksa alkaa arvailla syitä.



No ei kyl todellakaan oo mitään rikosrekistereitä mulla :D Olin Damissa 5 pvää ja himmee rinkka messis+käsimatkatavarat... Rastat saattoi tietysti vaikuttaa asiaan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Riku

Posts: 3,187

#38 • • Riku The Little Prince

kimonoid, 12.1.2009 13:14:
noi BZP -pillerit on täällä laillisia ja kyllä ne nyt toimii ihan
kiitettävästi... mutta ne laskut on kyllä ihan kammottavat
niinku mardis jo tossa kertoiki *poks*

Mä kyl sanoisin et ihan täyttä paskaa. Noiden vertaaminen essoihin on täysin naurettavaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Juhgu

Posts: 7,921

#39 • • Edited Juhgu Virnistelijä

hrdkvr, 16.1.2009 13:08:
---
sulla on varmaan sit rikosrekisteri tai ilmianto takana. Tai sit muutenvaan käyttäydyit oudosti. Muutenhan "pistotarkistukset" on kiellettyjä.


Tullin tarkistukset kiellettyjä, since when? Eiks se oo ihan normaali käytäntö että jengin laukkuja tsekkaillaan satunnaisesti, etenkin jos on nuorta porukkaa tulossa damista jne.

Itsekin pari kertaa jäänyt tullin tsekattavaksi, enkä kokenut että siinä olisi tehty mitään suurta vääryyttä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#40 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Riku, 16.1.2009 15:30:
---
kimonoid, 12.1.2009 13:14:
noi BZP -pillerit on täällä laillisia ja kyllä ne nyt toimii ihan
kiitettävästi... mutta ne laskut on kyllä ihan kammottavat
niinku mardis jo tossa kertoiki *poks*

---
Mä kyl sanoisin et ihan täyttä paskaa. Noiden vertaaminen essoihin on täysin naurettavaa.



mis vaihees oon verrannu niitä essoihin?

--
dasinoaisnvs