REivaaja, 29.10.2008 12:19:
Tai hei sensuroidaan samantien muskottipähkinätkin :D
Eiks pähkynät ole jo sen verran 'banned' et kokonaisia ei saa enään kaubasta?
60 posts, 3 pages, 47,446 views
REivaaja, 29.10.2008 12:19:
Tai hei sensuroidaan samantien muskottipähkinätkin :D
Ei siihen kokonaisia tarvii. Siitä vaan imuttelee jauhetta jos kiinnostaa parin päivän darra jne. Itse en ole kokeillut enkä kokeile :DantOn°, 6.11.2008 13:54:
REivaaja, 6.11.2008 14:04:
---
antOn°, 6.11.2008 13:54:
---
Ei siihen kokonaisia tarvii. Siitä vaan imuttelee jauhetta jos kiinnostaa parin päivän darra jne. Itse en ole kokeillut enkä kokeile :D
Wrench, 29.10.2008 12:11:
...video games dont affect kids, if pacman had affected us as kids, we would be running around darkened rooms, listening to electronic music and munching magical pills ;)...
hrdkvr, 29.10.2008 12:23:
EU maista kuten damista tuodessa, riski jäädä kiinni on pienempi kun eu alueella tulli ei saa tarkastaa ilman syytä epäillä rikoksesta (esim koira haistaa savut). Jos kaverisi otetaan kiinni ja kassista löytyy lääkeaineita ilman reseptiä niin kyseessä on laiton maahantuonti ja lääkeainerikos.
anis, 11.1.2009 11:29:
---
EU maista kuten damista tuodessa, riski jäädä kiinni on pienempi kun eu alueella tulli ei saa tarkastaa ilman syytä epäillä rikoksesta (esim koira haistaa savut). Jos kaverisi otetaan kiinni ja kassista löytyy lääkeaineita ilman reseptiä niin kyseessä on laiton maahantuonti ja lääkeainerikos.
---
Pakko tähän vaan todeta että itse olen kyllä joskus joutunut tulliin ratsattavaksi Damista tullessa ilman minkäänlaista syytä, koira ei pukahtanutkaan kun käveli ohi...
Damien, 16.1.2009 12:58:
Varokaa lapset kajalia - se saa postailemaan idioottimaisesti forumeille...
hrdkvr, 16.1.2009 13:08:
---
anis, 11.1.2009 11:29:
---
---
Pakko tähän vaan todeta että itse olen kyllä joskus joutunut tulliin ratsattavaksi Damista tullessa ilman minkäänlaista syytä, koira ei pukahtanutkaan kun käveli ohi...
---
sulla on varmaan sit rikosrekisteri tai ilmianto takana. Tai sit muutenvaan käyttäydyit oudosti. Muutenhan "pistotarkistukset" on kiellettyjä. Tai kenties lyhyt visiitti damissa..ei paljoa matkatavaroita? Olitko tulossa vielä jonkun muun epäilyttävän maan kautta? Riskiprofilointiin vaikuttaa niin monet asiat etten jaksa alkaa arvailla syitä.
Mä kyl sanoisin et ihan täyttä paskaa. Noiden vertaaminen essoihin on täysin naurettavaa.kimonoid, 12.1.2009 13:14:
noi BZP -pillerit on täällä laillisia ja kyllä ne nyt toimii ihan
kiitettävästi... mutta ne laskut on kyllä ihan kammottavat
niinku mardis jo tossa kertoiki
hrdkvr, 16.1.2009 13:08:
---
sulla on varmaan sit rikosrekisteri tai ilmianto takana. Tai sit muutenvaan käyttäydyit oudosti. Muutenhan "pistotarkistukset" on kiellettyjä.
Riku, 16.1.2009 15:30:
---
kimonoid, 12.1.2009 13:14:
noi BZP -pillerit on täällä laillisia ja kyllä ne nyt toimii ihan
kiitettävästi... mutta ne laskut on kyllä ihan kammottavat
niinku mardis jo tossa kertoiki
---
Mä kyl sanoisin et ihan täyttä paskaa. Noiden vertaaminen essoihin on täysin naurettavaa.