Elokuva, ensi-ilta: Saw V

6 posts, 1 page, 2,052 views

Onni08

Posts: 23

#1 • • Onni08
Mitä porukka tykkää Saw -elokuvista? Itse näin joskus aika monta vuotta sitten ensimmäisen Saw leffan ja diggasin sitä kovasti. Viime kesänä tuli sitten hankittua kerralla se Saw boksi, jossa oli 1-3 leffat ja lisänä jäi matkaan se neljäs jakso ja ne tuli katsottua sitten putkeen.

Mieleen jäi, että ensimmäinen (jota ei tällä kertaa katsottu ollenkaan) on oma suosikkini, kamut taisivat tykätä näistä uudemmista enemmän. Miten teillä?

Nyt tulee ensi perjantaina tuo viides osa eli aikaa kulunut 4 vuotta ja jo tulee viides osa, vauhti on ainakin vauhdikas, mutta voiko taso pysyä ja onko teidän mielestänne pysynyt tarpeeksi hyvänä? Leffan trailerin näkee ainakin tuolta; http://www.finnkino.fi/movie/2360/. Mä tässä vähän harkitsen, jos saisi itsensä jo torstaina katsomaan, kun liputkin on ainakin täällä Stadissa vain 5 euroa. Yleensä katson leffat dvd:ltä, oon vähän huono käymään leffassa, tuo olisi kyllä kiva kokea samantien eikä jäädä dvd:tä odottelemaan.

Ai niin tuolla missä ton trailerin näkee niin siellä on kilpailu, jossa voi voittaa sadeviitan, aika siisti :D
Twist

Posts: 925

#2 • • Twist Team Kemuttajat
*lmao*

Miks pitää yrittää piilottaa mainos näin kehnosti..? *ding*
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life
:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Onni08

Posts: 23

#4 • • Onni08
Oma suosikkileffani ja kyllä, mainostan sitä sitä tosi mielellään. On vaan omasta mielestäni tuon genren paras leffa. Olkoonkin, että en ehkä osaa olla tarpeeksi kriitinen sen suhteen :D
Onni08

Posts: 23

#6 • • Onni08
Sori, oon uusi täällä niin en sitten huomannut tuota aihetta, ei olisi tarvinnut omaa pistää pystyy. Kiitos.