Noniin Chooneista/LCS:n jatkobileistä on vihdoin jotenkuten selvitty.
Ilta oli kaikin puittein mitä mainioin ja oli suuret odotukset ennen messukeskuskeen saapumista. Suuret kiitokset frendeille etkoiluista!
Meinas kyllä leuka tipahtaa halliin tultaessa. Komeeksi oli mesta laitettu! Nice Job!
Tuli melkosen paljon eturivissä tanssittua varsinkin loppupuolen seteistä
Parhaat setit veivas tällä kertaa ehdottomasti Soro ja Tyas! Jussin biisejä en oikeen tunnistanut, tais olla jotain uusia remixejä/tuotoksia? Kuulosti kuitenkin perkeleen hyvältä!
No sitten tullaan siihen kohtaan, mitä itse odotin näiltä bileiltä eniten eli Mr Tyasia. Aika hiljaseks veti miehen setti taas. Ben Gold - Life (Tyas remix), Sean Tyas - Melbourne, AVB - Going Wrong (Tyas remix) jne..
Olin kyllä niin pähkinöinä miehen setistä.. Ainut mikä jäi harmittaan kun tuli lähdettyä muutama minuutti ennen bileiden loppumista, ettei tarvinnu narikassa/vikassa bussissa tungeksii, niin tais tulla sieltä se Tyasin Lift vielä? Olin ainakin kuulevinani narikoille
Täytyy taas suuresti kiittää kaikkia ihmisiä, kuka on tän asian eteen töitä tehnyt. Saatiin kunnon kokoiset bileet Suomen Turkuun! Tänks ja nähdään taas toukokuussa chooneissa!