MIXXED - discotheque presents ORKIDEA // Season Opening Party 6.6.2009 @ Helsinki

123 posts, 7 pages, 30,648 views

SyndroDome

#61 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Katzcu, 27.5.2009 21:52:
Oijoi, kaks viikkoa enää näihin ja lomanalkuun! *plur* *tanssittel*

Reilu viikko enään *vink* Ja sit GO GO GO GO GO *aplodit* Tapsan tahdit! *tanssittel*

--
Life is full of choises.

isfnbojbbssn

#62 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

jukebox, 27.5.2009 17:41:
---
anthocyan, 13.5.2009 21:23:
Voi hitto ku näillä näkymin oon tällöin Lontoossa :(

---

kyllä sun elämä on kerrassaan kamalaa.. jopa sietämätöntä.
sikäli sen yhdelläkään tutuistani (itseni mukaan lukien) olis sama "ongelma" = apua, olen tuolloin LONTOOSSA! ei jo mainituista niin yksikään edes kusis kotikamaran suuntaan, saati nyt vaivautuis sniiffaa mestoilla olosta jonkin härmässä samaan aikaan aikataulullisesti ristiin menevän tapahtuman tähden. toiset ei pääse köyhyttään(kään) koskaan sinne missä esim. itse nyt tuolloin omien sanojes mukaan olet.
pikku vinkki: NAUTI LONTOOSTA! ..meidän mestoille pääsemättömien(kin) puolesta. *piis*

wtf? :D

voihan olla, että kyseessä on työmatka (tms) Lontooseen.. eikä mikää
huvittelureissu? tai mitä sitten jos joku olisi mielummin Suomessa
bileissä kuin vaikka Lontoossa.

käsittämätön toi sun asenne muutenki, hohhoijaa!

--
dasinoaisnvs

SyndroDome

#63 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Yep, WTF :D

Itekkin usein oon ollut reissuilla kun on ollut mixxedit (ja muita hyviä "must" kemuja) ja oon sitä forumilla pahoitellut, koska olisin oikeesti halunnut olla myös ko bileissä mukana. Valitettavasti ei vaan kahteen paikkaan pysty repeämään samaan aikaan :P

*piis*

--
Life is full of choises.

#64 • • jukebox Guest

kimonoid, 28.5.2009 15:31:
---
jukebox, 27.5.2009 17:41:
---
anthocyan, 13.5.2009 21:23:
Voi hitto ku näillä näkymin oon tällöin Lontoossa :(

---

kyllä sun elämä on kerrassaan kamalaa.. jopa sietämätöntä.
sikäli sen yhdelläkään tutuistani (itseni mukaan lukien) olis sama "ongelma" = apua, olen tuolloin LONTOOSSA! ei jo mainituista niin yksikään edes kusis kotikamaran suuntaan, saati nyt vaivautuis sniiffaa mestoilla olosta jonkin härmässä samaan aikaan aikataulullisesti ristiin menevän tapahtuman tähden. toiset ei pääse köyhyttään(kään) koskaan sinne missä esim. itse nyt tuolloin omien sanojes mukaan olet.
pikku vinkki: NAUTI LONTOOSTA! ..meidän mestoille pääsemättömien(kin) puolesta. *piis*

---

*lörpöntörpönulivali..

eiköhän tuota liene täten omassasikin asenteessasi pykälän petraamista, kun kaltaisesta pillastut.
--siis mitään negatiivista saati nyt vittuilun kaltaistakaan en todellakaan tälle tytölle tarkoittanut. toin vain lievän sarkasmin sekä osittaisen faktan keinoin ilmi ajatukseni siitä, ettei kaikki pääse "paistattelemaan" paikkoihin kuten tässä tapauksessa ilmeni joskin jätin jälkipuimatta mahd. työnkuvan kyseisestä, olettaen tämän ymmärrettävästi sisältyen jo julkituotuun.
..olettaminen on tyrimisen äiti.
Freja

#65 • • Freja Sihteeri

SyndroDome, 28.5.2009 15:40:
Yep, WTF :D

Itekkin usein oon ollut reissuilla kun on ollut mixxedit (ja muita hyviä "must" kemuja) ja oon sitä forumilla pahoitellut, koska olisin oikeesti halunnut olla myös ko bileissä mukana. Valitettavasti ei vaan kahteen paikkaan pysty repeämään samaan aikaan :P

*piis*

Juuh samaa kans. Mäkään en pahemmin bileissä käy, paitsi kuin joissain harvoissa, ja totta helvetissä harmittaa, vaikka oonkin esim Ausseissa, et si ku ois ne hyvät bileet niin sitten en niihin pääse. Eli niinsanotusti kaikki hyvä sattuu samaan aikaan, eikä niistä sitten pääse nauttimaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Goldfinger

#71 • • Goldfinger
Myykö joku mesta lippui ennakkoon vai liput ovelta pelkästään ?
Syce

#72 • • Syce

Goldfinger, 29.5.2009 20:22:
Myykö joku mesta lippui ennakkoon vai liput ovelta pelkästään ?

Tapahtumaan ei erilistä sisäänpääsymaksua... vain 3e eteispalvelu/narikkamaksu
Goldfinger

#73 • • Goldfinger

Tapahtumaan ei erilistä sisäänpääsymaksua... vain 3e eteispalvelu/narikkamaksu

Luonnehtisin tuota melko edulliseksi = D
maiu

#74 • • maiu ..miau..
eih! ..vaik olin pyytany ennakkoon tan paivan vapaaks, niin ei. TTU. *grr*

--
sitä saa, mitä tilaa

joke

#75 • • joke
Paljonkohan mahtaa väkeä mahtua kyseiseen paikkaan?
Stike-Z

#76 • • Stike-Z Patineta Complicado
eiks viime vuonna ollut 80? tai olenko ihan hakuteillä... viime vuonna vaihtu jengii aika tiheään että vaikka paikalle tuli vasta tyyliin 22 niin pääs sisään melko nopeasti.. *jiihaa*

Tietenkin sanalasku: nopeat syövät hitaat pitää tässäkin tapauksessa paikkansa..

**********BIO REX***********

*aplodit**tanssittel**aplodit**jiihaa**tanssittel**plur**jiihaa*
***____*****_ rex_*****____**
***| + |*****| . . . |*****| + |**
***____*****| . . . |*****
**
************|____|***********
************______**********

*senkin**toktok**kissatappelu**grr**ding**grr**nyyh**nyyh**grr**grr* *ding* *grr* *nyyh* *nyyh* *toktok*
Syce

#77 • • Edited Syce
Tilaa kyllä löytyy. Lisä tilaa tulee kun liiat penkit ja pöydät siirretään pois edestä.

edit. ja tämän hetken foreca ennuste *vink* Tämähän alkaa näyttää hyvälle *hymy*
Syce

#78 • • Edited Syce
Terassilla on istumapaikkoja yli 200 + sisätilan istumapaikat. Terassi saadaan puoliksi katettua sekä lämmön luo lämpölamput tarvittaessa *hymy* (tai tiivis tunnelma*vink*)
Niko Geselle

#79 • • Niko Geselle
Terassilla tilaa noin 200 henkilölle ja yhteensä koko paikka vetää noin 400hlö, tarkkaa lukua en muista. Paikka itsessään vetää varmasti enemmän, mutta vessojen lukumäärä määrää myös kapasiteetin. Terassilta karsitaan tänä kesänä istumapaikkoja sekä pöytiä pois, jotta jengi pääsisi liikkumaan ja joraamaan helpommin! *piis*
alphamagic

#80 • • alphamagic

Stike-Z, 3.6.2009 15:51:

**********BIO REX***********

*aplodit**tanssittel**aplodit**jiihaa**tanssittel**plur**jiihaa*
***____*****_ rex_*****____**
***| + |*****| . . . |*****| + |**
***____*****| . . . |*****

**
************|____|***********
************______**********

*senkin**toktok**kissatappelu**grr**ding**grr**nyyh**nyyh**grr**grr* *ding* *grr* *nyyh* *nyyh* *toktok*

ihan vitun magee *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.