idols - minkä kappaleen itse laulaisit?

71 posts, 4 pages, 20,834 views

Nasutin

#43 • • Nasutin
Unexist - Ltt muahahahaaa... *pahis*

Eikai... Varmaa Serj Tankianin Honking Antelope, menee viluväreet ku kuulen sen *sydän* Tai Gabriella Cilmiä, tai Duffya...
Ja suomalaisista varmaan jotai Stellaa tms??? Tai ehkä Amorphisin Silent Waters, taai ehkä sittenkin Kotiteollisuuden Yö päivää keinuttaa...
Hmm, liikaa hyviä vaihtoehtoja..

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Freja

#44 • • Freja Sihteeri
Varmaankin Anoukin 'R U Kiddin me', tai Pinkin 'U & ur hand'.
"Sopii" parhaiten mun äänelle, jos sille ny ikinä mikään laulu muka sopis. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lohikarme

#45 • • lohikarme RitariVittupää
Ismo Alanko - Hetki Hautausmaalla :D

--
Qualis artifex pereo

Lyylikki

#46 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Itse olen ajatellut, että jos menisin Idolsiin, niin laulaisin Donkkareiden Hyvää yötä ja huomenta.

Että kiitti vaan Idolspaskaformaatti kun menitte pöllimään mun biisin *hmph* *vink*

Enkkukielisistä ehkä Roberta Flackin Killing me softlyn.

Itse valitsisin ensimmäisiin äänestyksiin sellaisia biisejä, jotka kaikki ehkä tuntevat. Myöhemmin sitten voisi laulaa jotain vähemmän tutumpaa. Toisaalta onpahan suhteellisen tuntemattomillakin vedoilla päästy pitkälle.
-Kerttu-

#47 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki, 29.10.2008 12:24:
Itse olen ajatellut, että jos menisin Idolsiin, niin laulaisin Donkkareiden Hyvää yötä ja huomenta.

Että kiitti vaan Idolspaskaformaatti kun menitte pöllimään mun biisin *hmph* *vink*

Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee.. Tietty en sun laulu lahjoista tiedä, mut suurimmalla osalla idols kokelaista toi laulu meni totaalisen metsään!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

nethr

#48 • • nethr !!

Super-Kerttu, 29.10.2008 12:26:
---

---

Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee..

Kannattaa testata tota SingStar Suomirokilla. On muuten ihan törkeän vaikea. Muissa kappaleissa nyt pääsee suht heplolla "sing star" -tasolle. Tossa biisissä ei tod *pepsodent*

--
xD

Lyylikki

#49 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee.. Tietty en sun laulu lahjoista tiedä, mut suurimmalla osalla idols kokelaista toi laulu meni totaalisen metsään!

Mä oon veivannu sitä kasetilta ja kara-ookessa NIIN miljoona kertaa, että mä olisin pessyt Idolskokelaat ihan mennen-tullen *pepsodent*

Siis ihan oikeesti. Se sattuu juurikin semmoiseen ääniväliin, johon mulla riittää komeesti ääntä sekä alas, että ylös. Ja se on jo pitkään ollut ns. "mun biisi".
-Kerttu-

#50 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki, 29.10.2008 12:30:

Mä oon veivannu sitä kasetilta ja kara-ookessa NIIN miljoona kertaa, että mä olisin pessyt Idolskokelaat ihan mennen-tullen *pepsodent*

Siis ihan oikeesti. Se sattuu juurikin semmoiseen ääniväliin, johon mulla riittää komeesti ääntä sekä alas, että ylös. Ja se on jo pitkään ollut ns. "mun biisi".

Ok, no sittenhän se menisi varmaan hienosti.. Kiva biisi se on kyllä! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Syder

#51 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Elvis - Heartbreak Hotel
Junnu Vainio - Käyn ahon laitaa tai Albatrossi

*pepsodent*

--
Divida et impera.

ianna ei anna!

#52 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

nethr, 29.10.2008 12:29:
---
---

---

Ja niin kuin varmaan huomasit, toi biisi on ihan sairaan vaikee..

---

Kannattaa testata tota SingStar Suomirokilla. On muuten ihan törkeän vaikea. Muissa kappaleissa nyt pääsee suht heplolla "sing star" -tasolle. Tossa biisissä ei tod *pepsodent*

Juu vaikeaksi havaittu! :)

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

alphamagic

#54 • • alphamagic
Eva Cassidy - It doesn´t matter anymore
...koska rakastan sen laulamista myös pienessä punkussa *pepsodent*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Amarie

#55 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

Lyylikki, 29.10.2008 12:30:
---

---

Toi on kyllä vaikea laulu, mutta ollaan laulutunnilla käyty sitä ja se menee vallan kivuttomasti. Ääniala on sit kai sopiva. Itteäkin vituttaa toi Idols-rosvoaminen. Sen verran tärkeä biisi se mullekin on, että tuo on ihan vaan raiskausta.

Ite laulaisin varmaan Adelen Chasing Pavementsin, kun ollaan sitä nyt laulutunneilla käyty ja se on kuin kirjoitettu mulle niin tekstiltään kun nuoteiltaan. Toinen mikä vois olla, on Greedin My sacrifise.

--
In her eyes I see the sky.

Mikcore

#56 • • Mikcore Eternity has passed
Hankala laulaa semmosia kappaleita mistä ite tykkää *nauru*
...varsinkin kun kyseessä on konemusa *iloinen*
tomppi

#57 • • tomppi thzombie ™
En vaan laulais, en osaa, mutta jos on pakko niin..

ENG: Deicide - Scars of the Crucifix
(en usko satanaan, enkä jumalaan mutta metalli toimii mulle)

FIN: YUP - Murhaaja soittaa pasuunaa
(harvemmin kuuntelen jotain suomalaista mutta Martikaisen tekemät biisit, jee!)

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Kolera

#58 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
muista aina kumiliima
metsässä kukkia on
Impaled nazarene - nyrkillä tapettava huora

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Calumet

#59 • • Calumet
Ehdottomasti Korn - Twist *nauru* Ja suomeks varmaan joku ikivihree tyyliin aikuinen nainen.. *hymy*
Stene

#60 • • Stene
evoluutiomies - nuppineulalla penikseen