Brainbashers 2 /w Detest 20.2.2009 @ Tampere

23 posts, 2 pages, 5,547 views

UzU

Posts: 2,361

#21 • • Edited UzU [33100]

astaroth, 3.12.2008 14:58:
---
UzU, 3.12.2008 13:54:
Taisit samalla kertoa syyn miksi :D

---

tuo riippuu siitä näkökulmasta, mitä haluaa määritellä "ongelmana". väittäisin, että tapahtumien lieveilmiöitä (esim. järjestyshäiriöitä) esiintyy suuremmissa määrin nimen omaan enemmän "mainstream-/massamusiikille" suunnatuissa tapahtumissa, mutta tämä nyt on isosti kiinni myös klubista, paikka- ja asiakaskunnasta. tarkkoja nimellisiä yleistyksiä on paha lähteä koko isänmaan laajuudelta, kun joutuu luottamaan pelkästään omiin havaintoihin

lainausmerkit sen takia, että nyt lähdetään vielä ennestään erittelemään klubimusiikin alagenrejen sisältä verrattuna ns. perus yökerhomeininkiin. esim. hardcore-tapahtumat ovat hyvin pieni luonnonvara verrattuna houseen tai [insert generally popular genre]

itse en luokittele ongelmaksi (muuten kuin bilepaikan löytämisen suhteen) sitä, että venuet ja suurempi yleisö ei vaan tykkää valkoäänisaasteesta :P

mutta huomasin kyllä hymiösi, joten en tiedä miten paljon lauseesi sisältää sarkasmia ;)



Itse erinäisiä tapahtumia UG:sta mainstriimiin järjestäneenä voin todeta että yleisesti ottaen konemusapiireissä on suht vähän ongelmia. Mut niin karua kuin se onkin niin kyllä melkein ug-bileissä on enemmän ollut övereitä, paikkojen hajottamista, tussaamista ja muutenkin ihan vitun sekaista jengiä - ihme. Ja jos olet joskus käynyt missään noista ottopojan tapahtumista niin kyllähän siellä puolet oli Tampereen perus hippinistijengiä, jolle oli ihan sama mitä musaa siellä tuli. Polkka/hc-porukka kun tuskin kummoisia ongelmia aiheuttaa.

Ja jos joku nyt kehtaa väittää jotain muuta noista Ottopojan menoista niin morjes. Ei tää mitään mustamaalaamista ole vaan ihan rehellisyyttä. Kävin itse siellä ehkä n. 5 tapahtumassa.

Kyllä mä siihen sitä sarkasmia yritin upottaa kun niin sopivasti sattui toi Rujonicin lause osumaan silmään.
No useinhan konemusiikki = ongelma genreä erittelemättä.
xl8r

Posts: 2,227

#22 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Urim, 3.12.2008 14:37:
no eiköhän sitten kaikki treen ug ihmiset pidetä sitten tässä jokkut oikein kunnon "pirikekkerit" johon ei oo poliisilla asiaa terveiset sorin kadulle



Haha, mä oon mukana :D

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

xl8r

Posts: 2,227

#23 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

UzU, 3.12.2008 17:22:

Itse erinäisiä tapahtumia UG:sta mainstriimiin järjestäneenä voin todeta että yleisesti ottaen konemusapiireissä on suht vähän ongelmia. Mut niin karua kuin se onkin niin kyllä melkein ug-bileissä on enemmän ollut övereitä, paikkojen hajottamista, tussaamista ja muutenkin ihan vitun sekaista jengiä - ihme. Ja jos olet joskus käynyt missään noista ottopojan tapahtumista niin kyllähän siellä puolet oli Tampereen perus hippinistijengiä, jolle oli ihan sama mitä musaa siellä tuli. Polkka/hc-porukka kun tuskin kummoisia ongelmia aiheuttaa.

Ja jos joku nyt kehtaa väittää jotain muuta noista Ottopojan menoista niin morjes. Ei tää mitään mustamaalaamista ole vaan ihan rehellisyyttä. Kävin itse siellä ehkä n. 5 tapahtumassa.

Kyllä mä siihen sitä sarkasmia yritin upottaa kun niin sopivasti sattui toi Rujonicin lause osumaan silmään.
No useinhan konemusiikki = ongelma genreä erittelemättä.



Ihan naulankantaanhan sä tossa osuit, kyllähän tuolla ottopojassa joka kerta tuntu olevan aina samaa possee ja ihmisiä sen paremmin tuntematta veikkaisin että just tota sakkia joiden yhteen kerääntyminen herättää poliisin kiinnostuksen kummasti, varsinkin jos tämä toistuu säännöllisesti samassa paikassa. Vielä kun siihen saadaan lyötyä sitten tuo konemusiikin leima päälle (genrejä erottelematta) niin tuttuun tapaan Tampereen poliisi on "erittäin kiinnostunut".

Harmi kumminkin tosiaan ton mestan kanssa, musta tuo Ottopoika oli just sopivan kokoinen mesta järkätä vähän marginaalisempaakin juttua, paikalle kun ei mahtunut kovinkaan suurta määrää yleisöä kerralla. Paikan sijainti oli vielä niin ehdotonta plussaa, että ei voi kun itkeä silmänsä päästä.

Mut nyt sit vaan tampereposse uutta matoa koukkuun ja etsimään uutta paikkaa. Mieluisasti sellaista jossa on tupakkakoppi niin ei tartte huuruisten teinien jäädä autonalle *pepsodent*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe