M: Technics Sl-1200 mk2

8 posts, 1 page, 3,325 views

Auacusha

Posts: 1,097

#1 • • Auacusha Koneradio
Eli teknari olis myynnissä.
Mistään suoraa hyllystä otetusta värkistä ei ole kyse, toimiva peli kuitenkin. Naarmuja näkyy muutamia reunoissa yms.
Mukaan tulee pölykansi, technicsin oma fluorisoiva slipmat, äänirasia sekä tarvittaessa muutamia sekalaista konemusiiikkia sisältäviä levyjä. Pölykansi on technicsin oma, äänirasia on Stanton Sk520 dj craze versio. Hintaa laitteella on tasan 320e, ai miksi näin halpa ? Muutamia vikojakin laitteeseen mahtuu:

vika1 : RCA johdot ovat joskus ennen laitteen minulle rantautumista jatkettu keskeltä RCA liittimillä (uros-->naaras tai toisinpäin, tarkistan myöhemmin) Liittimit ovat vanhoja ja tästä johtuen välillä on huomattavissa toisen kanavan häviämistä , sormella liittimiin napauttaminen korjaa ongelman. Ri haittaa kotisoittelussa ollenkaan ja uusien liittimien vaihtaminen ei varmaan ole iso projekti.

Vika2: Tämä on "vika" jonka olemassaolosta en itsekään ole täysin varma. Kyseessä on siis äänivarren korkeus-säätö rinkula, koskaan en itse ole tarvinnut kyseistä säätöä, mutta joskus tylsyyteeni kun teknareitani tutkiskelin huomasin että tämä rinkula ei liiku. En tiedä mistä johtuu, itse veikkaisin että kukaan ei ole kyseiseen rinkulaan koskaan koskenut ja se on vain jumahtanut paikoilleen, voi siis olla pelkällä voiteluaineella korjattavissa mikäli kyseistä rinkulaa on päästävä kääntämään. Voi olla että voitelu ei auta (takuuta sen toimivuudesta en siis anna).

Yhteenvetona:
Teknari+pöykansi+rasia+slipmat+levyjä = 320e
Sjaitsee: Tampereelta noin 8km
Maksutapa: Käteinen
Toimitustapa: nouto
Optiot: Mikäli trance/house/proge trance/kiksu/ whatever onkaa musiikki kiinnostaa niin sitä on mahdollista ostaa reissulla vinyylinä. Sekalaista vinyyliä siis kaupan (5kpl paketteina, paketilla hintaa levyistä riippuen 10-15e).
Yhteydenotot: Privalla

(mikäli saan jossain vaiheessa kameran käsiini niin voin lisätä kuvia laitteesta)

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Auacusha

Posts: 1,097

#2 • • Auacusha Koneradio
BUMB!

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Auacusha

Posts: 1,097

#3 • • Auacusha Koneradio
Ja mikäli hinta ei tunnu oikealta niin aina kannattaa tarjota ;)

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Auacusha

Posts: 1,097

#4 • • Auacusha Koneradio
Kuvia:


http://xs.to/xs.php?h=xs232&d=08441&f=picture_010164.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs432&d=08441&f=picture_011519.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs432&d=08441&f=picture_012562.jpg



hintaa myös tarkistettu, nyt vain 300e. tracklight oli näes palanut, sekä pitchissä pientä "tahmeutta" mikä on aivan normaalia käytössä olleen laitteen elinkaarella. Pitch toimii siis silti tarkasti ja moitteettomasti (ainakin omalla tuntemuksella) , on vain ehkä karvasen verran jäykempi kuin suoraa tehtaalta tullussa laitteessa.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Voisin vaikka 150e tarjota.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Auacusha

Posts: 1,097

#6 • • Auacusha Koneradio

Steven Hoaks, 27.10.2008 19:06:
Voisin vaikka 150e tarjota.



Ihan tuohon hintaan ei khyl lähde.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

glxblt

Posts: 109

#7 • • glxblt neuronörtti

Sensuurikalastaja, 14.10.2008 15:12:
Vika2: Tämä on "vika" jonka olemassaolosta en itsekään ole täysin varma. Kyseessä on siis äänivarren korkeus-säätö rinkula, koskaan en itse ole tarvinnut kyseistä säätöä, mutta joskus tylsyyteeni kun teknareitani tutkiskelin huomasin että tämä rinkula ei liiku. En tiedä mistä johtuu, itse veikkaisin että kukaan ei ole kyseiseen rinkulaan koskaan koskenut ja se on vain jumahtanut paikoilleen, voi siis olla pelkällä voiteluaineella korjattavissa mikäli kyseistä rinkulaa on päästävä kääntämään. Voi olla että voitelu ei auta (takuuta sen toimivuudesta en siis anna).



Onhan korkeussäädön lukitusvipu auki-asennossa? :)

Jos on, niin korkeussäätö saattaa olla ihan vaan jumissa ja kyllä se pienellä voimalla lähtee. Asteikosta kannattaa tsiigaa että vääntää oikeaan suuntaan eikä se ole tapissaan alhaalla tai ylhäällä.
dj 24.7

Posts: 30

#8 • • dj 24.7
moro oon helsingistä olisin pikksen kiinnostunu ja satun tuntemaan
kavereita ylöjärveltä tuuntuu että kaikki asuu siellä =)
voisin tarjota 250een tarvii ku slip mats mukaan
muut on omsta takaa ja parit viel varalla