Kuulokkeet reiveissä / http://www.discosilencio.fi/

22 posts, 2 pages, 5,189 views

Metz^^

#1 • • Metz^^
Ihan yleisesti mitä on porukka mieltä ideasta? :D itse ainakin olin aika suu auki.
Ideana siis on että kaikille jaetaan kuulokkeet joista saa itse valita mitä kuuntelee. Sinänsä varmasti hauska idea mutta toisaalta, pysyykö ne päässä tanssiessa ja itse ainakin menen reiveihin kokemaan sen live-fiiliksen...

http://www.discosilencio.fi/

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

ValaX

#2 • • ValaX
Onhan tää vitsi...?
Metz^^

#3 • • Metz^^
Ei taida olla ei O.o

--

plink

#4 • • plink team paska
paskin idea josta taas hetkeen kuullut.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Metz^^

#5 • • Metz^^

--

ZoneX

#7 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Musiikin pitää tuntua rintakehässä, ei niissä muuten oo mitään järkeä.

Disco Silencio kuvastaa hyvin tollasia bileitä.
ValaX

#8 • • ValaX
*whaat**ding**täh*
#9 • • Edited astaroth Guest
eiköhän se selviä sillä, että menee paikan päälle ja tarkistaa

ideanahan toi on suht mielenkiintoinen, mutta en uskoisi minulle tulevan lähellekään samanlaista fiilistä, kuin live pa:lla soitettuna niin, että se musiikin oikeasti tuntee kropassa. toisekseen näissä tapahtumissa n. 100% musiikista on sellaista, mikä ei itsessäni herätä juuri mitään tunnetiloja, joten se siitä

jos noihin voisi tylysti uskaltaa laittaa isomman kontrastin massa- ja marginaalimusiikin välille, koska sille olisi parempi mahdollisuus ilman, että ongelma hoituisi napin painamista suuremmalla vaivalla
Amnesia

#10 • • Edited Amnesia
Eihän noilla minkään "reivien" kanssa ole mitään tekemistä...kokematta paskaa jne. Muutenkaan en oikein käsitä mikä idea tuossa on, kun esim. tuon youtube-videon perusteella kaikki kuuntelee samaa "kanavaa" ja yrittää siitä repiä jotain teennäistä biletysfiilistä. "Disco silenciossa voi siis esiintyä yksi, kaksi tai jopa kolme DJ:tä". Oih kun on valinnanvaraa! *whaat* *igor*

Lähinnä tuo kai on suunnattu sellaisille, jotka ei ikinä käy missään oikeissa bileissä, joten kun peruspaskaan sedukonseptiin lisätään jotain uutta, IHAN MITÄ TAHANSA PASKAA, niin porukka on innoissaan.
Decion

#11 • • Decion Koneradio
voin kuvitella tilanteen ovella ku käy näin "piljetin myyn, mutta KUULOKKEET OVAT LOPPUUNMYYDYT!" *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

ValaX

#12 • • ValaX
Mä toivon että klubi-musa pidettäis tän ulkopuolella...
C-Hill

#14 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Metz^^, 12.10.2008 22:45:
Ideana siis on että kaikille jaetaan kuulokkeet joista saa itse valita mitä kuuntelee.

Sama kun mentäis leffateatteriin ja jokainen sais kattoa edessä olevasta selkänojaan upotetusta näytöstä mitä haluaa. Eli puitteiden haaskausta ja koko pääidea kateissa, joka mun mielestä sekä elokuvissa että bileissä käymisessä on yhteinen audiovisuaalinen kokemus.

En edes keksi mitään hyviä puolia tosta. Jos musa ei bileissä miellytä, onhan monet venuet varustettu usealla eri puolella ja Suomesta löytyy kyl melkein kaikenlaiselle musalle bileensä.
Metz^^

#15 • • Metz^^
Jep. siksi onkin vaan ihmeteltvää miten nuo on muka kartuttanut niin paljon suosiota ulkomailla ó.Ò

--

Caro²

#16 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ompa vitun tympeen suppeeta suhtautumista ihmisillä. Imho tää idea on loistava ja mielenkiinnolla lähen tsekkaamaan miten tää toimii.

"toivottavasti konemusa pidetään tästä ulkona".

voi herrajestas sentään mitä aivopieruja.
ValaX

#17 • • Edited ValaX
Mun mielestä tää on yhtä typerä keksintö kun karaoke, mutta kukin tavallaan.
mastream

#20 • • mastream

Caro², 13.10.2008 22:36:

"toivottavasti konemusa pidetään tästä ulkona".

Täytyy kato pitää truu kiksu plur rave sgenen uskottavuutta yllä!11

Ja ite aiheesta sen verran, että ihan hassu idea, kiva että saadaan viimein Suomeen isommassa mittakaavassa. Uskallan väittää, ettei noissa ole itselle samanlaista fiilistä kuin normipippaloissa, eikä vähiten siksi, että musa lyö varmaankin ohisektoriin, mutta kyllähän tuon elämyksen voisi käydä testaamassa.