MYYDÄÄN: Pioneerin CMX-3000 tuplapesäinen CDJ-soitin

3 posts, 1 page, 1,374 views

Burmax

Posts: 237

#1 • • Burmax
Tästä halvalla hyvä monipuolinen Pioneerin laatusoitin niin aloittelijalle kuin jo kokeneemmalle pyörittäjälle. Soitin on täysin uudenveroinen. Hp: 500e (esim. uutena thomannilta 815e), joten kannattaa vakavasti harkita tätä tarjousta! Myyn pois uuden laitteiston tieltä mahdollisimman pian.

Tiedustelut: 040 7427485 tai sähköpostiin [email protected]

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

ipe

Posts: 1,845

#2 • • ipe X-Rust / Holvi

Burmax, 8.10.2008 10:04:
Soitin on täysin uudenveroinen.



Minkäs ikäinen? Takuu voimassa?

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Burmax

Posts: 237

#3 • • Burmax


Minkäs ikäinen? Takuu voimassa?



Itselläni ollut nyt noin puolisen vuotta, jota ennen ollut muistaakseni puolitoistavuotta entisellä käyttäjällä. Voin vielä selvittää tuon takuuasian entiseltä käyttäjältä, joka on tuttuni. Ainakin on täysin moitteettomasti hänellä ja minulla toiminut. Ei minkäänlaisia vikoja. Tuplapesäisistä soittimista ehdottomasti laadukkain minkä itse olen tavannut. Ja tosiaan myyn pois, kun päivittelen taasen omaa koneistoani. Soitinta saa tulla testaamaan ja vääntämään ja kääntämään ja ihastelemaan varmistuakseen konkreettisesti sen laadusta :)

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3