Miau! 10v synttärit 29.11.2008 @ Klubi, Tampere

85 posts, 5 pages, 22,171 views

Lyylikki

#41 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

samlainio, 26.11.2008 15:26:
Kohta kehrää moottorit siihen malliin, ett kurrrnau!! Hotlat hoidossa ja toivottavast kohta liputkin. Tampere city - here we cumm!!

En tiedä miksi, mutta luin että "hoidot hotlassa" ja se yhdistettynä tohon moottorin kehräämiseen tuli mieleeni jotain ihan muuta kuin Miaut *vink*

Mitenkä on ihmiset muuten Helsingistä/Helsinkiin liikkumassa juhlista? Itsehän toki ajattelin, että menisin jo pe ja tulisin su, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä, että oon taas viettänyt TRE:llä niin helkkaristi aikaa ja kotona olisi paljon kaikkea tekemistä, että voisin harkita joko perjantaina junalla ja bileiden jälkeen jonkun kyydillä kotiin tai sitten lauantaina bileisiin jonkun kyydillä ja sunnuntai-iltana junalla takasin.

Mikäli joku on siis autolla menossa, niin kyyti jompaankumpaan suuntaan kelpaisi. Kustannuksiin toki osallistutaan.
evvk

#42 • • evvk
Tänne heti?
Ozma

#43 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Käsittämättömiä nää flabat *lmao*
Homegrove

#44 • • Homegrove Further
HUOMENNA.

--
Forward thinking house music

drS

#45 • • drS
Tässä ku alkaa bileet oleen ns. käsillä ni rupesin oluen äärellä fiilistelemään menneitä miau-kokemuksia. En taida mistään muista bileistä tai klubeista muistaa niin paljon yksittäisiä juttuja mut eihän se mikään ihme oo, kyllähän tää on paras klubi missä mä oon tän about 7 vuoden aikana käyny.

Muistan vieläkin elävästi kun...
-Ainoo biisi mikä toimi illan aikana WOWin Perfect Motion remixiä paremmin oli Smells Like Teen Spirit
-Joku tyttö reivas Cowgirliä nii lujaa että siltä lensi silmälasit päästä ja joku jäbä tallo ne paskaks
-Samuli soitti kolme illan parasta biisiä ekan puolen tunnin aikana
-Eräskin nuorukainen uv-kunnossa sylki perunasalaattia naisen kasvoille, kaateli tulikuumaa glögiä ihmisten syliin, harjoitti sekalaista sikailua seisovassa pöydässä, kävi vessassa oksentamassa hiukan pöntöstä ohi, havahtui sitten siihen että Uke droppaa vuoden vaihtuessa Tim Deluxen It Won't Do:n ja reivas siitä eteenpäin taukoamatta loppuillan
-Eräänä huuruisena kesäviikonloppuna ei nukuttu kauheesti, mutta juotiin jaloviinaa Pirkkalan tanssilavan takana, 4 salmaria semassa, vodkanloput Tammelan yksiössä ja kaikkia näitä (plus röökintumppi vahingossa) sekasin Klubilla
-Yks tyyppi jako kaikille aina aakkosia
-Europan yläkerrassa oli kosteusprosentti huipussaan ku olkkarinkokoseen tilaan oli ahtautunut _monta_ tyyppiä tanssiin Rex The Dogin remixiä Girlsistä
-Ruutanalainen teknodj odotti Miauta puoli vuotta, sitten tapahtumailtana sammui Klubin pöytään kello kymmenen ja feidas sitten mäkin kautta himaan.

Huomenna *sydän*
Unik

#46 • • Unik

drS, 28.11.2008 16:29:
Tässä ku alkaa bileet oleen ns. käsillä ni rupesin oluen äärellä fiilistelemään menneitä miau-kokemuksia. En taida mistään muista bileistä tai klubeista muistaa niin paljon yksittäisiä juttuja mut eihän se mikään ihme oo, kyllähän tää on paras klubi missä mä oon tän about 7 vuoden aikana käyny.

-Ainoo biisi mikä toimi illan aikana WOWin Perfect Motion remixiä paremmin oli Smells Like Teen Spirit
-Joku tyttö reivas Cowgirliä nii lujaa että siltä lensi silmälasit päästä ja joku jäbä tallo ne paskaks
-Eräskin nuorukainen uv-kunnossa sylki perunasalaattia naisen kasvoille, kaateli tulikuumaa glögiä ihmisten syliin, harjoitti sekalaista sikailua seisovassa pöydässä, kävi vessassa oksentamassa hiukan pöntöstä ohi, havahtui sitten siihen että Uke droppaa vuoden vaihtuessa Tim Deluxen It Won't Do:n ja reivas siitä eteenpäin taukoamatta loppuillan
-Eräänä huuruisena kesäviikonloppuna ei nukuttu kauheesti, mutta juotiin jaloviinaa Pirkkalan tanssilavan takana, 4 salmaria semassa, vodkanloput Tammelan yksiössä ja kaikkia näitä (plus röökintumppi vahingossa) sekasin Klubilla
-Europan yläkerrassa oli kosteusprosentti huipussaan ku olkkarinkokoseen tilaan oli ahtautunut _monta_ tyyppiä tanssiin Rex The Dogin remixiä Girlsistä
-Ruutanalainen teknodj odotti Miauta puoli vuotta, sitten tapahtumailtana sammui Klubin pöytään kello kymmenen ja feidas sitten mäkin kautta himaan.

Huomenna *sydän*

*nauru**tirsk**aplodit*
Osa noista kuulostaa peloittavan tutulta eli itse tullut todistettua ja nähtyä vastaavia tilanteita ja rehellisesti sanottuna kyl sitä on itsekin aikoinaan tullut torspoiltua @ Miua.
Maximum rspct ja isoa kättä ja halia siis Tampereen kissapojille. *piis*
Homegrove

#47 • • Homegrove Further
Mun lempparimuisto on Wii Fit-tyttö tyyliin tanssiva tyttö mun edessä joku kaks tuntia putkeen sillon joskus 2000 tjsp kun Hulkkonen oli vappuna soittamassa. Olin melko taivaassa.

--
Forward thinking house music

UzU

#48 • • UzU [33100]

Uke droppaa vuoden vaihtuessa Tim Deluxen It Won't Do:n

Nää on kyl jäänyt munkin mieleen.

Huomenna uusia muistoja kohti!! =)
Lyylikki

#49 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tuanoinaa...monees Epe's tai Swamppi on auki? Kummäätuun tolla kolmen junalla ja oon siis Tampereella klo 17, niin ehdinköhänmää poistaan ennakkolippua vai? Semmonen olis ihan hyvä kuitenki käydä hakeen, ni äiti ei vois sanoo, että "et ny menis!"

Mua vähä jänskättääki, ku:
- tunnenkohammää enää ketään?
- osaankohammää enää mitään?
- mitähä tästäkinny sitte tulee?

Noh. Katotaa. Paunulaineha ajaa siitä iha viärestä, niin pääsemmää sitte poijeski jos mua ei huvita reivaa...
Flight

#50 • • Flight Groove Me Baby
Sanaa on käytetty liikaa, koska tämä tapahtuma todellakin sen ansaitsee:

T ä n ä ä !
Jahas

#51 • • Jahas

Tää tyyppi on varmasti Urjalasta.
milo

#52 • • milo Plaugenaut

Lyylikki, 29.11.2008 13:51:
Tuanoinaa...monees Epe's tai Swamppi on auki? Kummäätuun tolla kolmen junalla ja oon siis Tampereella klo 17, niin ehdinköhänmää poistaan ennakkolippua vai? Semmonen olis ihan hyvä kuitenki käydä hakeen, ni äiti ei vois sanoo, että "et ny menis!"

Sekä Swamp että Epes ovat molemmat auki neljään mutta, voi tulla hiukan myöhässä, ennakoita luulisi saavan Klubin tapahtumiin Klubiltakin vielä samana päivänäkin.

Ja yleiseen tunnelmaan: mikäli tarjolla on nestemäisiä juomia, nautitaan niitä sitten vain sisäisesti ja jätetään KONDIS kotiin. ;D

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

tbo

#53 • • tbo budhisattva
joudun juomaan yhden Miaukkaan joukosta poistuneen ystävän muistolle.

Hyvää syntymäpäivää, Miau - hyvää matkaa, Samppa.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

evvk

#55 • • Edited evvk
Muistan vielä sen kun olin intistä kokoviikonlopun vapaalla ja olin siinä ekassa legendaarisessa miau!:ssa vuounna 1998. En ole ihan varma oliko päivämäärä 2.6., 3.6. vai 4.6..
Ei ole montaa miauta joissa en olisi ollut ja yhden kerran muistan että ilman ennakkolippua (joita kaveri oli ostanut varastoon varmaan 10 ja pyysi multa sitten rahat lipusta) ei olisi ollut mitään tsaanssia päästä ineen.. ja kerran jonotin sitkeesti ja odotin että klubilta lähtisi pois jengia sen verran että siinne voidaan taas ottaa uusia ihmisiä ineen.
Melkeimpä kaikissa Miau-pileissä on oltu.
evvk

#56 • • Edited evvk

Unik, 28.11.2008 16:37:
---

Huomenna *sydän*

---

*nauru**tirsk**aplodit*
Osa noista kuulostaa peloittavan tutulta eli itse tullut todistettua ja nähtyä vastaavia tilanteita ja rehellisesti sanottuna kyl sitä on itsekin aikoinaan tullut torspoiltua @ Miua.

Miaussa on ollut joskus ikäviä uhkaavia tilanteita joihin on joutunut, mutta parempi antaa se rööki, koska se ei ole edes yhden euron menetys kun jättää antamatta ja saada turpaan. Kokemusta löytyy kyllä että kun kerran päätin jättää antamatta röökin uhkaavasti käyttäytyvälle nuorukaiselle Tampereen asematunnelissa niin tyyppi kävi päälle ja multa murtui vasemman käden peukalo ja oli käsi paketissa kuukauden. Onneksi mitään mustelmia ei tullut kuin takaraivoon ja muihin paikkoihin mitkä ei näy.

Yksi parannus mikä on tullut baarehin on muoviset tuopit, koska aina joskus joku saa päähänsä niitata lasituopilla jotain jampaa naamaan. Ja tuoppeja joskus putoaa vahingossa tai niitä rikotaan tahallaan.
Unik

#57 • • Unik

mark hamilton, 29.11.2008 20:49:
---
Unik, 28.11.2008 16:37:
---

Huomenna *sydän*

---

*nauru**tirsk**aplodit*

---

Miaussa on ollut joskus ikäviä uhkaavia tilanteita joihin on joutunut, mutta parempi antaa se rööki, koska se ei ole edes yhden euron menetys kun jättää antamatta ja saada turpaan. Kokemusta löytyy kyllä että kun kerran päätin jättää antamatta röökin uhkaavasti käyttäytyvälle nuorukaiselle Tampereen asematunnelissa niin tyyppi kävi päälle ja multa murtui vasemman käden peukalo ja oli käsi paketissa kuukauden. Onneksi mitään mustelmia ei tullut kuin takaraivoon ja muihin paikkoihin mitkä ei näy.

I feel you eli ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja pakko myöntää et kaikkein "pelottavimmat" ja "välivaltaisimmat" kokemukset mitä itse olen kokenut ovat tapahtuneet Turussa ja Tampereella. Eli tyhmempi "leso ja hoopo hesalainen" vois ajatella että vältä mestoja joiden nimi alkaa T:llä *nauru*
Lyylikki

#58 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Unik, 29.11.2008 20:54:
I feel you eli ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja pakko myöntää et kaikkein "pelottavimmat" ja "välivaltaisimmat" kokemukset mitä itse olen kokenut ovat tapahtuneet Turussa ja Tampereella. Eli tyhmempi "leso ja hoopo hesalainen" vois ajatella että vältä mestoja joiden nimi alkaa T:llä *nauru*

Eli niinku Töölö ja Törnäinen?? *vink*

Noni, mulla on nyt naama maalattuna ja suunta kohti Klubia. Iska kysy multa, että "kenelle sä olet menossa kummitteleen?" En tiedä pitäiskö se ottaa hyvällä vai pahalla?
milo

#59 • • Edited milo Plaugenaut
Morjes mikä tarjoilu!

Kakku oli miaukeaa ja booli miauttavaa. Meno lattialla sen mukaista. Illan vikat etnohtavat nu-kantele ravet ei kolahtanu ihan täysillä mutta muuten täyttä kymppiä.

edit: Ja morjes mitkä valoinstallaatiot!

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

evvk

#60 • • evvk

milo, 29.11.2008 21:25:
Morjes mikä tarjoilu!

Kakku oli miaukeaa ja booli miauttavaa. Meno lattialla sen mukaista. Illan vikat etnohtavat nu-kantele ravet ei kolahtanu ihan täysillä mutta muuten täyttä kymppiä.

Hei, pudotin pooliin vahingossa pari avonaista pirtupulloa.. ethän kerro kellekkään ;) ;) ;)