Tech/HouseNITE 25.10.2008 @ Tampere

31 posts, 2 pages, 11,344 views

vkuusjarvi

Posts: 6

#21 • • Edited vkuusjarvi
J Kristians biography:

My interest to electronic music begun as a youngster in the beginning of the 80’s. Kraftwerk´s Computer World album was the kick starter for me. The last push toward electronic music happened at Ibiza in the year 1989. There I heard house music through a professional sound system for the first time and that did it for me. Since that I’ve been active in the electronic music scene as a promoter and participator. The first turntables and mixer I bought in 1995 and after that I’ve done a few DJ gigs.

In 2003 I was renewed in faith and I stopped clubbing and messing around. This lasted until last year when I met other believers who are involved in the scene (for example Heaven Rise). During the years I’ve gathered a lot of vinyl’s to my collection and there’s a variety of different styles and I enjoy combining the different styles in my mixes. At the moment my record bag consists mostly of progressive/tech-house and also older filter-house from the mid 90’s.
rjv

Posts: 731

#22 • • rjv neuron tuoppi kiitos

isoM, 15.10.2008 17:07:
tänne voisin kyllä tulla ylipienissä speedoissa ilman paitaa tekemään houkuttelevia tanssiliikkeitä..pakkohan täällä on käydä(hirveessä kännissä ofcourse)



tän mä haluan nähdä!
DJuiceD

Posts: 652

#23 • • DJuiceD Club destination promouter.
Kiitos,oli hyvä häpening...ja EHKÄPÄ DJ N-DORPHIN (tyyppi ROKKAS JA PALJON) seuraavaks nähdään stadissakin! *plur*

--
club destination will chill your week, once in a month!

tr3montt

Posts: 186

#24 • • tr3montt
Kuulin ainakin että tosi hyvältä näytti ja kaikkee, hyvä :) Usko on yhtä ja uskonnot omia settejään että, noh, kip oon reivin (ennemminku jotai vähä nihkeitä bändejä perustouhuillaan.) Ymmärrättehän senkin :) Teknomusamiehenä oon tavallaan aika messissäkin.
tr3montt

Posts: 186

#25 • • tr3montt
Ja kävi teille mitä ikinäänki minkään Kristinuskohommien kanssa, varmaan pääsiassa ihan hyvää, sanoisin et -hyvää säkää. Voisinhan mäki päästä teiän skeneen (ajatellen tän jonku deejiin uskoontulemista ja deejiihommelisysteemeihin) jos uskoisin raamattuun mut mun mielestä se on fuulaa, mutta on antanut ihmisille paljon, joka on hyvä. Kiitos. *jeesus**piis* Rytmi on rytmii ja kulttuuri on kulttuurii, let´s be ONE.
tr3montt

Posts: 186

#26 • • Edited tr3montt
vkuusjärvi kirjoittaa:

"Ite uskon, että Jeesus Kristus eli täysin synnittömän elämän ja kuoli koko maailman syntien puolesta. Tämän takia Jumala on korottanut hänet kaikkia valtoja ja voimia ylemmäksi (myös herättänyt kuolleista) ja Jeesuksen sovituskuoleman kautta Jumala haluaa tarjota jokaiselle meistä ikuista elämää.

Mitä tämä sitten on vaikuttanut omalla kohdallani? Esim. armeijassa ollessani (PsjK, II/2006) rukoilin, että Jeesus parantaisi minun ikävät alaselän kivut, ja ne paranivat.
Pikku siskollani on ollut paha lukihäiriö joka on rukouksen avulla parantunut huomattavasti ja hänen koulunkäyntinsä on myös helpottunut paljon.
Isäpuoleni selkäkivut ovat myös lähteneet.
Tammikuussa 2008 olin tilanteessa jossa tarvitsin töitä kerätäkseni rahaa ulkomaille lähtöä varten. Rukoilin Jeesukselta, että saisin työpaikan jossa olisi leppoisa työtahti, mukavia työkavereita ja tarpeeksi hyvä palkka.
Kului 2 viikkoa ja Työvoimatoimistosta soitettiin ja kysyttiin haluaisinko mennä Ruoka-Saarioinen Oy:lle, Sahalahteen työhaastatteluun. Sanottiin, että palkka on hyvä ja ruokaa työsuhteen kautta halvalla. 5.2.2008 aloitin Ruoka-Saarioisella ja rukoukseeni vastattiin todella tarkasti.
Siinä muutama esimerkki kuinka Jeesus on vaikuttanut päivittäisessä elämässäni. Uskoon tulin kesäkuussa 2006 serkkujeni luona Lontoossa.

Myös Nokia Mission järjestämissä kokouksissa on ihmisiä parantunut, niin henkisesti kuin fyysisesti. Kaikki eivät aina parane ja syytä tähän on tullut pohdittua usein. Muutama syy on se, että Jumala voi opettaa meille asioita elämästä myös sairauden kautta, ja jokaiselle tulee hetki jolloin meidän aika maapallolla loppuu. Se ei myöskään tarkoita, että Jumala rakastaisi jotain ihmistä vähemmän kuin toista.
Ihmiset antavat kolehtiin rahaa siinä uskossa, että se menee evankeliumin eteenpäin viemiseen ja sinä aikana kun olen toimintaa seurannut, niin siihen tarkoitukseen se raha on mennytkin. Jokainen on myös tervetullut kokouksiin vaikkei laittaisi pennin pyörylää kolehtiin."

Tr3montt sanoo: Niin tätä myös sil säkällä meinasin.. Hyvä meininki vaan päälle ni kaikil on kivaa. Niit helppoja duuneja saa kuitenkin aika helposti ja niitä on tarjolla, ne jokka ei parane on varmaan aika paskana muutenki ja siskojen lukihäiriöt paranee ajan kuluessa. Eh?

mut juu :)
DJuiceD

Posts: 652

#27 • • DJuiceD Club destination promouter.

tr3montt, 28.10.2008 23:56:
Kuulin ainakin että tosi hyvältä näytti ja kaikkee, hyvä :)


Coo,täst on hyvä heidän lähteä...

--
club destination will chill your week, once in a month!

m1kk3

Posts: 5,560

#28 • • m1kk3 no-life
Tästä taitaa tulla tänään juttua TV7:lla 00:30, jos jotakuta kiinnostaa *nauru* Tai joku rave-aiheinen juttu joka tapauksessa ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#31 • • ValaX
Nyt joku tolkku näihin bileisiin...