Redrum presents BEN KLOCK (Berghain/Panorama Bar, DE) 18.10.2008 @ Helsinki

68 posts, 4 pages, 11,673 views

Sam

#21 • • Sam
Tänään sit hyvät tanssikengät jalkaan. Näytetään Benille mistä ne legendat Helsingin mahtavista kemuista syntyy!
Takyon

#25 • • Takyon Möwkö
Uijuijui tänään *tanssittel*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hiekka

#27 • • Hiekka
Perhosia vatsassa. Kohta lähtee...
Lil Tony

#28 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
soittoajat on

sam 22-24

ben 24-03.30

Pikku Toni Baarissa ?-o4

eli kantsii tulla ajoissa

--
Jazz Is a Teacher

Unik

#29 • • Edited Unik
Kiitos.
Tune: Plastikman - Elektrostatik
*sydän*
*nauru*
#30 • • astaroth Guest

Unik, 19.10.2008 04:40:
Kiitos.
Tune: Plastikman - Krakpot
*sydän*

eipäs, vaan slam - positive education

voisinpa jopa sanoa viihtyneeni, vaikkei noi nitkuteknot vieläkään se juttu mulle ole. kiitsat seuralle
Aurinkoneiti

#31 • • Aurinkoneiti
*nuotti**nuotti**sydän**tanssittel**aplodit**hymy* Kiitos paljon. Ihan pimeetä oli se, kun yhden biisin aikana tuli mieleeni eräs kauhean vanhan flyerin kuva. Kaverini osasi jopa sanoa mistä bileistä se oli.*nauru*
serge

#32 • • serge
kiitos

kaikki mitä luvattiin & more

--
Une fleur de bèton m'’inspire

Late

#33 • • Late team Lasse
Oli aivan käsittämättömän upeaa, pohkeet kiittää varmasti.
-Jäipähän dokaaminen vähemmälle kun tanssilattialta ei vain voinut poistua. *plur*
paupau

#34 • • paupau Tuhma Bambi
Äh, bileet loppuu nykyään aivan liian aikaisin.. Oli siis todella siistiä, kiitos siitä!
Takyon

#35 • • Takyon Möwkö
Now THAT'S what I call Techno! Elikkäs aivan loistavaa shittiä ;)

Mut jatkojen kylmä sauna ei ollu hyvä juttu :D

astaroth, 19.10.2008 04:44:
voisinpa jopa sanoa viihtyneeni, vaikkei noi nitkuteknot vieläkään se juttu mulle ole.

En mä nyt välttämättä kyl ihan hirveesti nitkua tuolla kuullu, ainakaan sen jälkeen kun Ben alotti. Tai ainakaan itse en sitä nitkuksi mieltänyt ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

#36 • • astaroth Guest

Takyon, 19.10.2008 07:49:
Tai ainakaan itse en sitä nitkuksi mieltänyt ;)

minä mielsin, mutta ei musta puristia millään saakaan :D
metsis

#37 • • metsis
mmm ben laitto kyl redrumin hienosti soimaan<3 loistokemut!

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Phonour Boyz

#38 • • Edited Phonour Boyz
Loistavaa musaa sekä Samulilta että Beniltä hienosti tarjoiltuna. Kiitokset myös Katille laadukkaasta line-upista. Aivan kympin ilta.

Huvittava kommentti "nitkuteknosta" tässä threadissa aiemmin... Mitä nitkulla edes tarkoitetaan? Koko nimitys on alkujaan pienen piirin läppä, joka sitten joidenkin mielissä sai negatiivisen konnotaation. Jos nitkuteknolla tarkoitetaan niitä tusinatuotoksia, joita Decksin verkkokaupassa on 98% myytävistä levyistä, niin sitä huttua ei Redrumissa eilen kuultu. Enemmänkin vanhoja klassikkoja ja nimenomaisten deejiiden (ja heidän kavereidensa) tuotoksia. Meikäläiselle palasi mieleen vanhat kunnon hallireivit.

Terkuin,

- Juho

edit: Oli myös hauska kuulla pitkästä aikaa Hulkkosen "3rd line" klubilla.
Sam

#39 • • Sam
Huh mitkä kemut! Redrum oli liekeissä. Oli kyllä erittäin kiva soittaa. Kiitos Kati, Toni ja huippuyleisö. Ben oli aika otettu mun vikasta biisitä ennen sen aloitusta, tais mennä kyl lattialla suurimmalta osalta vokaalit valitettavasti ohi; What time is it? It's Ben o'klock. ;)

Unik: se oli Plastikman oli Elektrostatik.

Nitku, wtf? :D
inneah

#40 • • inneah ...Trust no one...
Piiiitkästä aikaa ulkona missään, tykkäsin! Musa uppos, herra Klock oli komeana *uros* mutta... jokin uupui kumminkin fiiliksestäni :/ veikkaan että se oli humala mikä puuttui :D

--
nahkalakanat