SUPERCHARGED 16.1.2009 @ Lahti

131 posts, 7 pages, 33,864 views

Insahn

Posts: 96

#121 • • Insahn

Camomilli, 17.1.2009 11:59:
Musiikki oli jee, tosin loppuun vähän hiipu ja mun kaverit sit häipykin siinä. Paikka ei vaan toimi mulle. Mä en vaan koe oloani miellyttäväks tuolla Coyotessa. Eli toivottavasti löytys joku toinen paikka, vaikka se Cumulus, missä noita järkättäis.




Hyvinpä tuo tanssi näytti kuitenkin maistuvan =)
Insahn

Posts: 96

#122 • • Insahn
Kojootissa sana savuton alue saa uuden ulottuvuuden =)
MaryViolet

Posts: 34

#123 • • MaryViolet
Voi vitsi mitkä bileet *sydän*

--
Keep it electro!

Camomilli

Posts: 112

#124 • • Camomilli
*tirsk*


insahn, 18.1.2009 16:00:
---
Camomilli, 17.1.2009 11:59:
Musiikki oli jee, tosin loppuun vähän hiipu ja mun kaverit sit häipykin siinä. Paikka ei vaan toimi mulle. Mä en vaan koe oloani miellyttäväks tuolla Coyotessa. Eli toivottavasti löytys joku toinen paikka, vaikka se Cumulus, missä noita järkättäis.

---



Hyvinpä tuo tanssi näytti kuitenkin maistuvan =)

*minttu*

Posts: 366

#125 • • *minttu*
Kivaa oli *jiihaa* Ja nyt onki sit sellai väsymys & olot et tietää taas olleensa... *hikoil*
Chiku

Posts: 21

#126 • • Chiku
Aivan mieletön ilta kokonaisuudessaan ja tunnelma oli katossa koko illan (ainakin meidän seurueen kesken :D)!

Batesin setti oli jotain aivan mahtavaa! Vielä kun saisi jostain selville soittolistaa.. :)

Miinuksena sanoisin ne lattialle kaatuneet drinkit (nimim. kerran flipat vetänyt *nauru*) ja baarissa sauhuttelu. En oikein osannut arvostaa..

Seuraavia keckereitä odotellessa..

--
Hei dj, soita vähän junkkaa!

Reaxon

Posts: 92

#127 • • Edited Reaxon The Drug Brothers ¤ 2Ibiza ¤
Aaa, loisto chargedit jälleen kerran ! Meidän pöydällä oli ainakin meno katossa alusta loppuun asti *iloinen*

Kiitos järjestäjille , esiintyjille ja kanssa biletäjille *hih*

Seuraavia kemuja odotellessa ... *vink*

--
You Live Just Once, Think Again ..

Lime_

Posts: 401

#128 • • Lime_
Tässä luvatut videot, enjoy!


Kurnauh

Posts: 29

#129 • • Kurnauh Justiina täti
Loistokekkerit! Tuli tampattua kyllä oikein kunnolla ^^

Porukkaa oli mukavasti ja fiilikset katossa, ainakin meidän loossissa oli ja näytti
olevan muuallakin;)

Kiitos ja kumarrus.
Seuraavia kemuja odotellessa :)

--
One of the things you learn after years of dealing with drug people,
is that you can turn your back on a person, but never turn your back on a
drug.

unoha

Posts: 932

#130 • • Edited unoha Lti-/UG Collective
Jees, bileissä ollu kuulopuheiden mukaan enimmäkseen ihan hyvä ja viihtyisä meno*justjoo* Hyvä*joo* Itse en harmi pääsyt liukenemaan täältä Panssariprikaatista, kovista yrityksistä huolimatta.

Kiitoksia kaikesta rakentavasta palautteesta, sitä lisää*hymy*

Joitakin vastauksia & muuta häröilyä:

- Jonojen syntymistä olemme koittaneet ennalta ehkäistä lisämikoilla, mutta baarissa on mikoilla rajatut tilat toimia. Joten sinne ei mahdu lisäsäätäjiä.

- HOX! Coyote Clubissa on savullinen sekä savuton puoli.

- Lähetän eteenpäin palautetta savukoneen käyttäjälle jolla on ilmeisesti ollu liipasinorgasmipäivä. Seuraavissa bileissä savunkäyttöä tullaan rajoittamaan ja valvomaan.

- Itse bilemestaa en lähde vertaamaan Cumulukseen, mielipidekysymyksiä mistä ei voi vertailla.

Että sellasta*pepsodent*

Btw: Bileisiin on kyselty jatkoja, ja semmoset tullaan hyvin todennäkösesti seuraavalla " http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=16174 " ""SUPERCHARGED 20.3.2009"" kerralla järjestämään.*pahis*

--
Never Quit !

Phobik

Posts: 8

#131 • • Phobik
Löytyykö tracklistejä mistään? Eniten olisin juuri Galravin ja JayVeen soitoista kiinnostunut... Ja miksei muutkin.