J.Kusti - Technofunk 2 [Mnml, Technofunk]

25 posts, 2 pages, 5,757 views

J.Kusti

Posts: 1,018

#1 • • Edited J.Kusti Deep Space Helsinki
Kooste on mBarin uutta Rane TTM 57SL-mikseriä testaillessa tallennettua matskua. 100% vinyyliä vaikka toi mikseri onkin juuri Seratoa varten kehitelty. Pirun hyvältä se silti tuntui soitella. Avainsanat: deep/mnml/techno/funk/berlin/detroit/.
Nauttikaa ja kommentoikaa jos huvittaa.
deep, tekno

tracklist:
Substance - Relish (Shed Remix) - [Scion Versions]
Shed - Flat Axe - [Ostgut Tonträger]
Klockworks - Steady Plus - [Klockworks]
Christian Burkhardt - Contemporary Box - [Oslo]
Taron-Trekka - Secret Findler (Marcel Dettmann Remix) - [Brut!]
Jens Zimmermann - On Drumzzz - [Snork]
Luke Hess - Believe & Receive - [Kontra-Musik]
Redshape - Neon - [Music Man]
Peter Van Hoesen - Trusted - [Time To Express]
Veinte Tres - Serpiente Cosmica - [Rekids]
Deadbeat - Evaporate - [Wagon Repair]
Melchior Productions Ltd. - Choir - [Cadenza]
Wax No. 10001 - B - [Wax No. 10001]
Deetron - Let´s Get Over It (Marcel Dettmann Remix) - [Music Man]
Shed - Warped Mind - [Ostgut Tonträger]


lisätiedot - kuuntele
reinoh

Posts: 818

#2 • • reinoh
Copy/Paste:

"Taron-Trekka - Secret Findler (Marcel Dettmann Remix) - [Brut!] wtf??? pirun kova ralli! siihe ku het perrään hyvin mixattu On Drumzzz niin kyllä kolisee!

...nyt koko setin kuunnelleena ei voi vähätellä mitään selektioon tarttuneita viisuja. Oli tota tanssisektoriaki oikeestaan alusta loppuun. Toimiva paketti loistavalla miksauksella! vähäisiin sanoihin mäd props. tää jää kuunteluun ja tarkkailuun pitkäks aikaa. kiitos tästä.

*piis*"

Luotan et toka prässi on samaa matskua :)
Oon varmaan hieman noob ku en huomannu särkemistä häiritsevästi... Pulputti kyl hyvin koti askareiden ohessa tää... Huomenna uusiks uudella prässillä.
Sam

Posts: 544

#4 • • Sam
No ni. Kuten eilen juteltiin, aika safe. Hyvä selektio uutta teknoa nätisti miksattuna, mut just se 'stand out' juttu jää uupumaan.
Hiekka

Posts: 131

#5 • • Hiekka
latinkiin lähti..
Cib

Posts: 188

#6 • • Edited Cib the mind, body and soul
kustimaista menoa alusta loppuun. erityisesti oon tykänny tosta believe & receivistä. mut joo tosiaan ei tässä saundillisesti niin eroa ole muihin technon soittajiin, joka tapauksessa miellyttävää kuunneltavaa.
J.Kusti

Posts: 1,018

#7 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

reinoh, 25.9.2008 22:00:
Copy/Paste:

"Taron-Trekka - Secret Findler (Marcel Dettmann Remix) - [Brut!] wtf??? pirun kova ralli! siihe ku het perrään hyvin mixattu On Drumzzz niin kyllä kolisee!

...nyt koko setin kuunnelleena ei voi vähätellä mitään selektioon tarttuneita viisuja. Oli tota tanssisektoriaki oikeestaan alusta loppuun. Toimiva paketti loistavalla miksauksella! vähäisiin sanoihin mäd props. tää jää kuunteluun ja tarkkailuun pitkäks aikaa. kiitos tästä.



danke. tällasta mää sitte aattelin siellä juhlissakin soitella.
J.Kusti

Posts: 1,018

#8 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

Cib, 26.9.2008 11:30:
kustimaista menoa alusta loppuun. erityisesti oon tykänny tosta believe & receivistä. mut joo tosiaan ei tässä saundillisesti niin eroa ole muihin technon soittajiin, joka tapauksessa miellyttävää kuunneltavaa.



hyvä kun miellytti. täähän onkin aika kokoelmatyyppinen paketti kun vanhin biisi taitaa olla helmikuulta. best of 2008-osastoo, niinku.
stelmo

Posts: 173

#9 • • stelmo
Noniin laitetaas kustisedän nauhoite kuunteluun.
reinoh

Posts: 818

#10 • • reinoh

J.Kusti, 27.9.2008 20:23:
---
reinoh, 25.9.2008 22:00:
Copy/Paste:

---

danke. tällasta mää sitte aattelin siellä juhlissakin soitella.



Hyvältä kuulostaa! Nyt pari kertaa setin läpi luupanneena autossa sekä kotona niin kyllä toimii. Autossa jotenki pääsee vielä hieman parempii tunnelmiin ku on tota basso toistoa ehkä hieman paremmin vaikka ei mikään subbariviritysteinirassi olekkaan :) Varmaa jollaki tapaa voi verrata jos kuuntelis kossin napeilla ja käppäilis katuja.
Rumbus

Posts: 226

#11 • • Rumbus
Kiitos!
Hyvää! :)
-Casper-

Posts: 1,363

#13 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

J.Kusti, 27.9.2008 20:25:
---
Cib, 26.9.2008 11:30:
kustimaista menoa alusta loppuun. erityisesti oon tykänny tosta believe & receivistä. mut joo tosiaan ei tässä saundillisesti niin eroa ole muihin technon soittajiin, joka tapauksessa miellyttävää kuunneltavaa.

---


hyvä kun miellytti. täähän onkin aika kokoelmatyyppinen paketti kun vanhin biisi taitaa olla helmikuulta. best of 2008-osastoo, niinku.



Miellytti todellakin. Niinku reinoh tossa jo totesi niin "Trekka" ja "Zimmerman" hyvin miksattuna toimii ku stoge.
Olin salee dösän hymyilevin heebe tänä aamuna vaik vodaa stikkas prklsti*hihu*
J.Kusti

Posts: 1,018

#14 • • J.Kusti Deep Space Helsinki


Miellytti todellakin. Niinku reinoh tossa jo totesi niin "Trekka" ja "Zimmerman" hyvin miksattuna toimii ku stoge.
Olin salee dösän hymyilevin heebe tänä aamuna vaik vodaa stikkas prklsti*hihu*



se on toi zimmermannin biisi vähän sellanen että toimii melkein joka biisin kanssa kun laittaa vaan pyörimään pohjalle ja antaa soida pitkään päällekkäin. eli silleen aika iisi soittoraita.

kiitos palautteista Rumbus, Raninen ja Casper.
samlainio

Posts: 1,264

#15 • • samlainio

Nauttikaa ja kommentoikaa jos huvittaa.



IHAMPASKA!! No ei.. kuunnellaas ny eka. :D

Toi Deetronin uus oli sinänsä mielenkiintoinen, ett biisistä tuli 2 maxia, mitkä ois musta molemmat voinu jättää tekemättä, koska kaikki muut paitsi toi orkkis versio on semi paskoja.
J.Kusti

Posts: 1,018

#16 • • J.Kusti Deep Space Helsinki


Toi Deetronin uus oli sinänsä mielenkiintoinen, ett biisistä tuli 2 maxia, mitkä ois musta molemmat voinu jättää tekemättä, koska kaikki muut paitsi toi orkkis versio on semi paskoja.



mun mielestä taas toi Dettmannin versio on niistä kevyesti paras. raakaa meininkiä. en soittele yleensäkään biisejä pelkän coolius-arvon mukaan ja kuka on hotein tuottaja maailman mielestä just nyt. Dettmann vaan tuottaa kovia raitoja tällä hetkellä meikäläisen makuun. se siitä.
Sam

Posts: 544

#17 • • Sam

samlainio
Toi Deetronin uus oli sinänsä mielenkiintoinen, ett biisistä tuli 2 maxia, mitkä ois musta molemmat voinu jättää tekemättä, koska kaikki muut paitsi toi orkkis versio on semi paskoja.



Eiku se orkkis on ihan paska ja niin myös Llorca ja Schwartz remiksit. Dettmannin remiksi on ainoa versio jossa on palleja, muut on tollasta puolivillaista paskalätkytystä.
samlainio

Posts: 1,264

#18 • • samlainio

Sam, 2.10.2008 12:35:
---
samlainio
Toi Deetronin uus oli sinänsä mielenkiintoinen, ett biisistä tuli 2 maxia, mitkä ois musta molemmat voinu jättää tekemättä, koska kaikki muut paitsi toi orkkis versio on semi paskoja.

---


Eiku se orkkis on ihan paska ja niin myös Llorca ja Schwartz remiksit. Dettmannin remiksi on ainoa versio jossa on palleja, muut on tollasta puolivillaista paskalätkytystä.



Joo mun täytyy nyt sitte taas vastata tähän, etten oo tähän mennees kyl kuullu Dettmannilta ainuttakaan hyvää biisiä. Mut se ehkä johtuu taas siitä, ettei mulle muutenkaan tipu tollanen niin minimaalinen tippi-töppö-tekno. Ja tosiaan oiskin ollu outoa kuulla toi Deetronin paras (orkkis) versio tässä mixauksessa, koska on hengeltään aika erilainen. Siinä hittovie lauletaankin :D

Makuasioita, ei voi ku kiistellä ;)
Jaques

Posts: 1,390

#20 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!
Mä kannan nyt mun oman korren kekoon ja ilmaisen asian niin että V%##U mikä miksaus. Jo ekast biisit lähti jalat vipattamaan ja niskalihakset sai kyytiä. (Niin paljon kun nyt avotoimistossa voi)
I like is SO NICE! (hävytöntä oman illan promoamista *vink*)

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!