Kunnallisvaalit 2008

105 posts, 6 pages, 21,555 views

Avatar
#82 • • astaroth Guest
aika kova kannatuksen kasvu perussuomalaisilla ennakkoäänten perusteella
Horzi

Posts: 646

#83 • • Horzi FINRG Recordings
Dodiih!

Eka kerta äänestyskopissa tänään.
Kävin viime hetkillä pelipaikalla. *hihu*
Jutu

Posts: 3,054

#85 • • Jutu Blondi
Serkku on näköjään päässyt Maaningalla valtuustoon *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Heli

Posts: 1,489

#86 • • Heli vai kuka se oli
ei pääse mun ehdokas läpi, mut toisaalta..ei koko puolueesta mennyt kukaan läpi tällä tietoa.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#88 • • Edited REivaaja Guest
Maria Guzenina-Richardson. yli (E:)5000 ääntä. Ei voi valittaa tuloksesta.
Sssan*

Posts: 651

#89 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Jes!!Mun äänestämä ehdokas pääsi valtuustoon *aplodit*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avatar
#91 • • Sunshine^82 Guest

Sssan*, 26.10.2008 23:50:
Jes!!Mun äänestämä ehdokas pääsi valtuustoon *aplodit*



sama täällä! jee mahtavaa *aplodit*
whispering

Posts: 871

#92 • • whispering Super Juusto
Oma pääsi varalle, mikä ei ollut mikään yllätys (sama homma viime kerralla).
Flight

Posts: 1,306

#93 • • Flight Groove Me Baby

serotonot, 26.10.2008 23:51:
---
Flight, 26.10.2008 20:19:
Yle rokkaa kyllä isosti, todella korkealuokkaista palvelua! En ole varma, mutta harvassa maassa tuskin pääsee näin nopeasti ja helposti vaalituloksiin kiinni.
http://yle.fi/vaalit2008/tulospalvelu/index.html

---

Hehe, monissa maissa tulokset saa jo kauan ennen vaalien päättymistä. TJEU: valkovenäjä esimerkiksi


Juu ja joissakin maissa tuloksen saa muutettua / vaihdettua, vaikka 100% äänistä on laskuttu *täh*
Jake

Posts: 792

#94 • • Jake saloUG
Läpi mentiin Salon uuteen valtuustoon.
Huikealla 136 äänen saaliilla :D
Metz^^

Posts: 264

#95 • • Metz^^
Saatanan saatana, sain jonkun natsilisänimen ku mesosin kavereilleni että miksei ne vittu voi tajuta äänestää :D se vie niiden elämästä sen 2 minuuttia. argh.
Sielä se kokooomus ilosesti kärjessä, mikä nyt olikin odotettavaa mutta onneksi oma puolue sai sentään jalansijaa siedettävästi (:

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

ValaX

Posts: 3,891

#96 • • ValaX

Metz^^, 27.10.2008 11:42:
Saatanan saatana, sain jonkun natsilisänimen ku mesosin kavereilleni että miksei ne vittu voi tajuta äänestää :D se vie niiden elämästä sen 2 minuuttia. argh.



Mitäs mesosit...
Metz^^

Posts: 264

#97 • • Metz^^

VaLa, 27.10.2008 11:45:
---
Metz^^, 27.10.2008 11:42:
Saatanan saatana, sain jonkun natsilisänimen ku mesosin kavereilleni että miksei ne vittu voi tajuta äänestää :D se vie niiden elämästä sen 2 minuuttia. argh.

---


Mitäs mesosit...



Niin, omahan oli toki syyni, mutta jotenkin kiehahti kun ne angstaa irkissä yms kuinka " äiti pakottaa äänestää vitttu lol noloo vähä se o tyhmä" ...........

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

whispering

Posts: 871

#99 • • Edited whispering Super Juusto

Metz^^, 27.10.2008 11:42:
Saatanan saatana, sain jonkun natsilisänimen ku mesosin kavereilleni että miksei ne vittu voi tajuta äänestää :D se vie niiden elämästä sen 2 minuuttia. argh.
Sielä se kokooomus ilosesti kärjessä, mikä nyt olikin odotettavaa mutta onneksi oma puolue sai sentään jalansijaa siedettävästi (:



Jep jep, entinen Turun kaupungin johtaja joka hirveän työn jälkeen saatiin erotettua ja syytteeseen koska oli toiminut täysin mielivaltaisesti, valitaan sitten kunnanvaltuustoon kokoomuksen ehdokkaana *grr*
Metz^^

Posts: 264

#100 • • Metz^^

whispering, 27.10.2008 12:28:
---
Metz^^, 27.10.2008 11:42:
Saatanan saatana, sain jonkun natsilisänimen ku mesosin kavereilleni että miksei ne vittu voi tajuta äänestää :D se vie niiden elämästä sen 2 minuuttia. argh.
Sielä se kokooomus ilosesti kärjessä, mikä nyt olikin odotettavaa mutta onneksi oma puolue sai sentään jalansijaa siedettävästi (:

---


Jep jep, entinen Turun kaupungin johtaja joka hirveän työn jälkeen saatiin erotettua ja syytteeseen koska oli toiminut täysin mielivaltaisesti, valitaan sitten kunnanvaltuustoon kokoomuksen ehdokkaana *grr*



Tuo oli yksi mitä nää mun kaverit heittää " ei mitää väliä äänestääkö ni oon äänestämättä" muttakun! Porvarit äänestää _aina_. bleh :L

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.