Punkullinen vinkkua

7 posts, 1 page, 2,397 views

ken-guru

Posts: 165

#1 • • ken-guru
Miksaukselle päätyivät Berliinistä hoidetut levytuliaiset. Artisteina mm. Sami Koivikko, Shed, Oracy, Russ Gabriel ja monet muut.

Eli deeppiä laatuteknoa laadukkaalla äänenlaadulla

tols17.oulu.fi/~jtolkkin/dj_ken-guru_-_punkullinen_vinkkua.mp3

Njuta!
deep, tekno, jotain

tracklist:
1. Pahoittelut tracklistin puuttumisesta
2. Olen järkkäilemässä levyjä ja
3. tän miksauksen levyt ovat atm
4. hujan hajan ympäri kämppää.
5. Jos joku oikeasti oikeasti ruinaa,
6. voin yrittää katella levyjä tarkemmin
7. läpi tässä kunhan levyt ovat taas
8. hyllyssä ja järjestyksessä :-)

lisätiedot - kuuntele
reinoh

Posts: 818

#2 • • reinoh
eka puolisko ainaki kuulostanu tosi hyvälle... jatketaan!
Jinx

Posts: 2,615

#4 • • Jinx Superfeminine
Että oikeen punkullinen vinkkua *tirsk* Laadukasta tavaraahan tämä on alusta loppuun.

--
Pyllykkä

Cib

Posts: 188

#5 • • Edited Cib the mind, body and soul
aloitus biisi ei tehonnut, sen jälkeen meno lähti mukavasti deeppiin suuntaan. shedin jälkeinen biisi oli tutun kuuloinen, mikä on kyseessä? mitä shediin tulee niin albumi oli yllättävän laid-back. keskivaiheen kiksu harhautti miksauksen rakenteen jälleen, vaikka yllättävän hyvin sopikin menoon, olikohan tässä kyseessä hollantilaista silmää soittaa mikä yhteen sopii ;) rakenne on hieman ontuva mun makuun mut voin suositella kaikille elektronisen tanssimusiikin ystäville.
ken-guru

Posts: 165

#6 • • ken-guru

Cib, 24.9.2008 20:29:
aloitus biisi ei tehonnut, sen jälkeen meno lähti mukavasti deeppiin suuntaan. shedin jälkeinen biisi oli tutun kuuloinen, mikä on kyseessä? mitä shediin tulee niin albumi oli yllättävän laid-back. keskivaiheen kiksu harhautti miksauksen rakenteen jälleen, vaikka yllättävän hyvin sopikin menoon, olikohan tässä kyseessä hollantilaista silmää soittaa mikä yhteen sopii ;) rakenne on hieman ontuva mun makuun mut voin suositella kaikille elektronisen tanssimusiikin ystäville.



Kiitokset hyvästä analyysistä.

Rakenne heittelehtii ehkä hippasen sen vuoksi, että tuohon on miksattu mun Berliinin reissulta mukaan tarttuneita levyjä pääsääntöisesti. Yritys oli kova luoda edes jonkinlainen "jatkumo" noista aineksista.

Shedin albumi on tän vuoden yks parhaita, suosittelen lämpimästi.

Shedin jälkeen tais tulla Koivikon Samin hittibiisi "Sapphire". Gyl suomalaiset osaa tehdä laadukasta däänskamaa.

Kiitokset myös muille kommentoijille, lisääkin saa antaa. Nyt takavasemmalle juomaan hieman punk...vinkkua siis.