Decion - Koneradio Teaser [Hard NRG]

23 posts, 2 pages, 7,712 views

Decion

Posts: 1,569

#1 • • Decion Koneradio
vittu morjes! vähän ensimakua tuleviin sekoilupippaloihin joihin voit ottaa osaa täältä -> http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15381

huonoista äänitysmahdollisuuksista johtuen setti saattaa aiheuttaa rätinää volyymiä nostaessa kovemmalle, mutta voin vannoa, että itse bileissä samaa ongelmaa EI tule ilmenemään! *vink* vähä laukkaa, bissenhakuisia vaihtoja sekä paskaista menoa luvassa reilun tunnin verran joten istu perseelles ja tsekkaa mistä on kyse! *pahis*
hard house

tracklist:


lisätiedot - kuuntele

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

mza

Posts: 2,954

#2 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Pakko lahtaus!
Syntse

Posts: 1,652

#3 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Kaipa tuo pitää kuunnella... voisit kyl hommaa ittelles jonku kunnon serverin minne saisit setin jakoon.
Aztee

Posts: 686

#4 • • Aztee
ja latinkiin.. tunnelmia kerron ku kuunneltu...
Syntse

Posts: 1,652

#5 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
että sellanen... ei paskempi meininki. Sopivan vihasta menoo kyl.
Oj

Posts: 1,349

#6 • • Oj Keep it FILTHY
Noniin tuli tämä sitten latailtua ja kuunneltua.

Oli muuten setti ihan mun makuun. Kaikki biisit oli hyviä alusta loppuun ja ihan erityisesti noi twisted psychot ja weazalit *kuolaa* Ja mikäli jotain kämmei oli niin mua ei ainakaa haitannu ku biisitki on tätä luokkaa *piis*

Lisää näitä NRG settejä. Kyllä niitä freeformi soittajia on jo tarpeeks *vink*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Decion

Posts: 1,569

#7 • • Decion Koneradio

Oj, 21.9.2008 18:08:
Noniin tuli tämä sitten latailtua ja kuunneltua.

Oli muuten setti ihan mun makuun. Kaikki biisit oli hyviä alusta loppuun ja ihan erityisesti noi twisted psychot ja weazalit *kuolaa* Ja mikäli jotain kämmei oli niin mua ei ainakaa haitannu ku biisitki on tätä luokkaa *piis*

Lisää näitä NRG settejä. Kyllä niitä freeformi soittajia on jo tarpeeks *vink*



joo tullu soiteltua tätä kyl melkei enemmänki keikoil ku polkkaa, piti ny pistää myös jotai tällastaki jakoo ettei porukka pidä mua iha täytenä piripolkkapäänä *pepsodent*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Alchemiist

Posts: 134

#8 • • Alchemiist SPEAKAFREAK
Hyvä setti kyl. Ainoo mikä häiritti niin oli toi särkeminen joissain kohdissa, mut se nyt on pientä. Hyvä Juho. <3

--
SUOMIPOLKKA!&lt;3

xl8r

Posts: 2,227

#9 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Jaaha, imuun heti tämä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Beliar

Posts: 1,361

#10 • • Beliar
Tukka pois, mustaa huuli-"punaa" huuliin ja kasvata vähän mahaa, ni siitä se ura urkenee! Hyvä hyvä, Juho! *aplodit*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Decion

Posts: 1,569

#11 • • Decion Koneradio

Beliar, 22.9.2008 13:40:
Tukka pois, mustaa huuli-"punaa" huuliin ja kasvata vähän mahaa, ni siitä se ura urkenee! Hyvä hyvä, Juho! *aplodit*



unohdit piikkirannekkeet sekä kaulapannan! *vink*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

xl8r

Posts: 2,227

#12 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Juuh, pirun meneväähän tuo oli, näyttää mies hallitsevan myös tuon NRG:n salat.

Ihan noin (melkein) offtopiccina: kiva nähdä, että hard nrg:täkin on ruvettu soittamaan vähän enemmän taas ainakin kun klubbarin miksauksia katsoo ja soittamassa on aivan uusi sukupolvi levynpyörittäjiä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Decion

Posts: 1,569

#13 • • Decion Koneradio
MÄ OON MONITOITOITOITOIMI MIESSSS!!!!!!!!!!!

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Beliar

Posts: 1,361

#14 • • Beliar

Decion, 22.9.2008 13:44:

unohdit piikkirannekkeet sekä kaulapannan! *vink*



Niistä sun kaulapanta ja talutushihna-jutuista mä en halua tietää mitään! *sars*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

kinderi

Posts: 1,783

#15 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä oon kyllä niin ihastunu noihin herran aiempiin setteihin,et pakko tää on kuunnella *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Nomade

Posts: 182

#16 • • Nomade 1:100 000
Jaahas tästä latinkiin :)

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

alphamagic

Posts: 3,628

#17 • • alphamagic

Oj, 21.9.2008 18:08:
Lisää näitä NRG settejä. Kyllä niitä freeformi soittajia on jo tarpeeks *vink*


Niiiiin totta :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jka

Posts: 317

#18 • • Jka Harder.fi
noniin pakkohan tämä on tänne inttiin ladata. Tupakaverit arvostaa (...tai sitten ei.)

Eihän noihin pippaloihin kauaa ole. Täytyy aloittaa valmistautuminen infernaalisiin karkeloihin!
Decion

Posts: 1,569

#19 • • Decion Koneradio

Jka, 24.9.2008 18:05:
noniin pakkohan tämä on tänne inttiin ladata. Tupakaverit arvostaa (...tai sitten ei.)

Eihän noihin pippaloihin kauaa ole. Täytyy aloittaa valmistautuminen infernaalisiin karkeloihin!



naulan kantaan! *vink*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-