Töhryfest ti 16.9.

131 posts, 7 pages, 24,784 views

Dementation

Posts: 2,892

#102 • • Dementation wednesday?

Jone, 18.9.2008 11:01:
Ihan huvin ja urheilun vuoksi tsekkasin vähän koneeni kovalevyltä läpi ottamiani kuvia ja dumppasin niistä 8 tänne.

Arvaas mitkä noista on E-Suomesta, mitkä Berliinistä ja mitkä Pariisista? Tän ei ole tarkoitus osoittaa mitään siitä mitä kussakin näistä paikoista on tarjolla vaan enemmänkin se, että jonkun asian kokemiseen vaikuttaa aika merkittävästi se miten se halutaan esittää tai millaiseen osaan tarjonnasta sattuu itse törmäämään.



Mun veikkaus on että 1&2 on berliinistä, 3&4 E-Suomesta ja 5&6&7 pariisista.
Kasista en sano mitään.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#103 • • Jone Archibald Haddock

Dementation, 18.9.2008 14:03:
Mun veikkaus on että 1&2 on berliinistä, 3&4 E-Suomesta ja 5&6&7 pariisista.
Kasista en sano mitään.



Parin muunkin tyypin arvaukset tuli mulle privana, joten oikean rivin voinee paljastaa.

1 & 2 - Suomi, laillisia duuneja
3 & 4 - Suomi, laittomia duuneja
5 & 6 - Pariisi
7 & 8 - Berliini

...ja joo, tän saman vois halutessaan esittää toisilla kuvilla samoista mestoista ihan toisessa valossa. Se oli vähän osa ideaa.
Dementation

Posts: 2,892

#104 • • Edited Dementation wednesday?

Jone, 18.9.2008 14:56:
Parin muunkin tyypin arvaukset tuli mulle privana, joten oikean rivin voinee paljastaa.

1 & 2 - Suomi, laillisia duuneja
3 & 4 - Suomi, laittomia duuneja
5 & 6 - Pariisi
7 & 8 - Berliini

...ja joo, tän saman vois halutessaan esittää toisilla kuvilla samoista mestoista ihan toisessa valossa. Se oli vähän osa ideaa.



Sain siis oikein 4/8... Ei ihan huipputulos, muttei ihan paskakaan.

EDIT: Hyvä esiintuonti pointille kyllä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#105 • • Edited REivaaja Guest

JussiS, 15.9.2008 19:54:
---
REivaaja, 15.9.2008 16:21:
Sä vetoot järkeen jota en vartijoilla ole nähnyt kuin harvoin. Suuri osa on vain pieksemässä jengiä. Se on ihan kylmä fakta joka on tullut niin vartijoiden, kuin hakattujen suusta useasta eri paikasta.

---

Voi jeesus et on urpo kommentti.

Miks vaan suurin osa? Samantien kaikki! Liioittele kunnolla kun kerran aloitit!


Kokeiles nyt Jussi lukea uudestaan. En mä toki sun maailmankuvaas halua romahduttaa...

Ei vittu. Hei kelaa! Mä en edes dissaa sua :O
Jussi Soro

Posts: 6,385

#106 • • Jussi Soro choon!

REivaaja, 19.9.2008 01:53:
Kokeiles nyt Jussi lukea uudestaan. En mä toki sun maailmankuvaas halua romahduttaa...

Ei vittu. Hei kelaa! Mä en edes dissaa sua :O


Eli siis sä väität, että suurin osa vartijoista on vartijoina vain, jotta ne pääsis piekseen jengiä? Ja tää fakta on sulle kerrottu vartijoiden suusta? Et joku vartija on tullu sulle sanoon et hei jätkä, mä oon täällä vaan hakkaamas jengii, ja niin on suurin osa mun duunikavereistakin. Ja sä tuut kertomaan sen absoluuttisena totuutena tänne foorumille. Just joo, haittaaks jos sanon sua valehtelijaks? Jos haittaa, niin sä varmaan esität jotain todisteita näistä useista eri paikoistas joista tää on käyn ilmi? Koska kyl toi sun kommenttis sisältää niin vitusti ilmaa, että en mä nyt tota voi niellä tolleen. Pistän vielä uusiks sen tähän, niin voit tavata sitä:

Sä vetoot järkeen jota en vartijoilla ole nähnyt kuin harvoin. Suuri osa on vain pieksemässä jengiä. Se on ihan kylmä fakta joka on tullut niin vartijoiden, kuin hakattujen suusta useasta eri paikasta.


On muuten hassua, miten tietyille ihmisille aina sattuu ja tapahtuu noitten vartijoiden kanssa. Ite oon nyt 30 vuotta pyörinyt täällä, enkä oo saanu minkäännäköstä tappeluu aikaseks, en vartijoiden enkä järjestysmiesten kanssa.
Yallu

Posts: 1,910

#107 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

JussiS, 19.9.2008 08:32:
---
REivaaja, 19.9.2008 01:53:
Blablablaa..
---

On muuten hassua, miten tietyille ihmisille aina sattuu ja tapahtuu noitten vartijoiden kanssa. Ite oon nyt 30 vuotta pyörinyt täällä, enkä oo saanu minkäännäköstä tappeluu aikaseks, en vartijoiden enkä järjestysmiesten kanssa.



Sama vika Rahikaisella.. Mutta mulla ei olekkaan tapana päteä "auktoriteettia" vastaan. "Virkapuvulle" (Tällä tarkoitan poliisia, vartijoita, järjestyksenvalvojia yms.) voi esittää asiansa rauhallisesti, ilman että käyttäytyy uhkaavasti, vaikka "virkapuku" näin tekisikin.
Avatar
#108 • • Edited REivaaja Guest

JussiS, 19.9.2008 08:32:
Eli siis sä väität, että suurin osa vartijoista on vartijoina vain, jotta ne pääsis piekseen jengiä? Ja tää fakta on sulle kerrottu vartijoiden suusta? Et joku vartija on tullu sulle sanoon et hei jätkä, mä oon täällä vaan hakkaamas jengii, ja niin on suurin osa mun duunikavereistakin. Ja sä tuut kertomaan sen absoluuttisena totuutena tänne foorumille. Just joo, haittaaks jos sanon sua valehtelijaks? Jos haittaa, niin sä varmaan esität jotain todisteita näistä useista eri paikoistas joista tää on käyn ilmi? Koska kyl toi sun kommenttis sisältää niin vitusti ilmaa, että en mä nyt tota voi niellä tolleen. Pistän vielä uusiks sen tähän, niin voit tavata sitä:

On muuten hassua, miten tietyille ihmisille aina sattuu ja tapahtuu noitten vartijoiden kanssa. Ite oon nyt 30 vuotta pyörinyt täällä, enkä oo saanu minkäännäköstä tappeluu aikaseks, en vartijoiden enkä järjestysmiesten kanssa.



Ei sitten sä oot ihan juntti ja vitun pelle sulla ei ole minkään näköisiä oikeuksia väittää mua valehtelijaksi. Ei helvetti ku sun urpoilus on ärsyttävää. kuuluit niihin joiden en uskonut rupeavan tollaseen spedeilyyn.

KOKEILEPPAS VIELÄ KERRAN APINA. Ennen ku rupeet solvaamaan vitun urpo saatana.

Ja miten sä nyt oikeesti luulet et sitä vois todistaa? Joo haen ne ihmiset sun nähtäväksi.

Mee nyt ittees. Etköhän sä ihan itekki tajua että se on mahdotonta vaikka puhuisini totta. Sä vaan yrität muokata tilannetta mulle mahdottomaksi.

Sä oot tyhmempi ku mä luulin. Ihan ku BB kattois.

Sä oot mun mielestä kyllä nyt anteeksipyynnön velkaa mut ruppet nyt kuitenki lässyttää ku minä (reivaaja) teki sitä ja tätä sille ja tälle.
Avatar
#109 • • Edited REivaaja Guest

Yallu, 19.9.2008 10:04:
Sama vika Rahikaisella.. Mutta mulla ei olekkaan tapana päteä "auktoriteettia" vastaan. "Virkapuvulle" (Tällä tarkoitan poliisia, vartijoita, järjestyksenvalvojia yms.) voi esittää asiansa rauhallisesti, ilman että käyttäytyy uhkaavasti, vaikka "virkapuku" näin tekisikin.

Ja se oikeuttaa nuorison pieksemisen esimerkiksi Myyrmäen ostoskeskuksessa kun ei osaa käyttäytyä? (siellä keskisormen näyttäminen riittää pahoinpitelyyn)

Ei oo kyllä muakaan koska osaan käyttäytyä, mutta tää ei ookkaa mun ongelma.

Äh korjaan. Kerran yks vartijan sielu tuli jenginsä kanssa (joista yhellä puukko) Ihan huvikseen
piirittämään ja koska mä en aukonu takas ne spedet hakkas vaan kaveria (tai ne pienemmät nyt yritti mut siitä on typerää keskustella)
, enkä sattuneesta syystä paskahousuna uskaltanu tehä mitään.

Teil ei oo mitään käsitystä oikeudesta..

Ei vittu te ootte natseja
Jussi Soro

Posts: 6,385

#110 • • Edited Jussi Soro choon!

REivaaja, 19.9.2008 11:32:
Ei sitten sä oot ihan juntti ja vitun pelle sulla ei ole minkään näköisiä oikeuksia väittää mua valehtelijaksi. Ei helvetti ku sun urpoilus on ärsyttävää. kuuluit niihin joiden en uskonut rupeavan tollaseen spedeilyyn.


Kyllä, väitän sua valehtelijaksi, koska itse _tiedän_ että suurin osa vartijoista ei ole vartijana päästäkseen hakkaamaan ihmisiä, ainakaan yksikään tuntemani. Vielä vähemmän uskon, että nämä suurin osa on sen sinulle kertonut. Tämän sinä kerroit faktana, joten odotan, että pystyt todistamaan tämän jotenkin.

KOKEILEPPAS VIELÄ KERRAN APINA. Ennen ku rupeet solvaamaan vitun urpo saatana.


Ai minä rupean solvaamaan :D

Ja miten sä nyt oikeesti luulet et sitä vois todistaa? Joo haen ne ihmiset sun nähtäväksi.

Mee nyt ittees. Etköhän sä ihan itekki tajua että se on mahdotonta vaikka puhuisini totta. Sä vaan yrität muokata tilannetta mulle mahdottomaksi.


No jos sä väität että suurin osa vartijoista, niin olishan se hyvä jotenkin asiaa pystyä edes perustelemaan, saati sitten todistelemaan. Kannattais kirjoittaa vaan sellasia asioita joiden takana pystyy seisomaan, silloinkin kun joku ne kyseenalaistaa.

Sä oot tyhmempi ku mä luulin. Ihan ku BB kattois.


Mun tyhmyydestä voi olla ihan mitä mieltä haluaa. Itse tiedän oman tyhmyyteni ja viisauteni rajat.

Sä oot mun mielestä kyllä nyt anteeksipyynnön velkaa mut ruppet nyt kuitenki lässyttää ku minä (reivaaja) teki sitä ja tätä sille ja tälle.


Mielestäni en ole anteeksipyyntöä velkaa. Eikä mun tarvii alkaa "lässyttämään" sun tekemisistä, eiköhän mun kompetenssi riitä käsittelemään sut ihan itse.
Avatar
#111 • • Edited REivaaja Guest
Ei saatana sulle on turha puhua. En mä jaksa ees lukea tota ku et säkään lue mun viestiä...
Yallu

Posts: 1,910

#112 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

REivaaja, 19.9.2008 11:34:
---
Yallu, 19.9.2008 10:04:
Sama vika Rahikaisella.. Mutta mulla ei olekkaan tapana päteä "auktoriteettia" vastaan. "Virkapuvulle" (Tällä tarkoitan poliisia, vartijoita, järjestyksenvalvojia yms.) voi esittää asiansa rauhallisesti, ilman että käyttäytyy uhkaavasti, vaikka "virkapuku" näin tekisikin.

---
Ja se oikeuttaa nuorison pieksemisen esimerkiksi Myyrmäen ostoskeskuksessa kun ei osaa käyttäytyä?

Ei oo kyllä muakaan koska osaan käyttäytyä, mutta tää ei ookkaa mun ongelma. Teil ei oo mitään käsitystä oikeudesta..

Ei vittu te ootte natseja


Eli mä olen natsi, jos toivon että ihmiset osaisivat käyttäytyä ja hillitä itsensä? Jos minä pystyn siihen, niin varmasti pystyvät muutkin.. Oletko koskaan kuullut sellaisia lausahduksia, kuin:
"Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" ja "Sitä saa mitä tilaa"?

Ylivilkkaana lapsena, olen touhunnut jos jonkinnäköistä ja rauhallisuus ei ole koskaan kuulunut hyveisiini. Mutta 1. En ole koskaan ollut uhkaava tai hyökkäävä käytökseltäni, 2. Jos minulle on huomautettu käytöksestäni (järjestystä ylläpitävältä taholta), olen sitä korjannut.

Puhekyky on lahja mikä on meille suurimmalle osalle annettu ja sitä käyttämällä pärjää. En ole koskaan tapellut (fyysisesti, verbaali matsit on tietty erikseen) kenenkään kanssa, vaikka lähellä on ollut, vaan olen aina puhunut tilanteet rauhallisemmiksi.

Tiedän että "virkapukua" voi edustaa joskus melkoisen agressiivinen yksilö, joka vain odottaa tilaisuutta, mutta pitääkö häntä sitten provota?

Ja miksi tähän on menty, että "virkapuku" käyttää väkivaltaa helposti? Pelko on mielestäni suurin syy. Kerronpa sinulle tositarinan:
Ystäväni oli kävelemässä puolisonsa kanssa kotiin ravintolaillan jälkeen, kun eräs mies tuli pummaamaan savuketta. Savuketta ei ollut, niin mies kävi ystäväni puolisoon (nainen) käsiksi. Ystäväni suivaantui ja meni väliin ja silmänräpäyksessä hänen kyljessään oli mora (puukko, jos et tiennyt) tuppeen asti lyötynä. 2 reikää sydämessä, 1 pernassa. Hän selvisi hengissä, ripeän avun vuoksi.
Jos sinun pitäisi poistaa häiriökäyttäytyjä, niin lyötkö ensin, vai otatko puukosta?

Ja ennen kuin aloitat, niin en puolustele tällä viestillä väkivallan käyttöä, vaan tuomitsen sen. Ihmisillä on oikeus elää elämäänsä ilman että joutuu pelkäämään turvallisuutensa puolesta. Mutta tämä koskee myös niitä häiriköiviä nuoria, moni pelkää lapsiensa ja itsensä puolesta, kun ei tiedä mitä nuoret seuraavaksi tekee..

Taisi kadota jo pointti jossain vaiheessa, mutta kai tuossa jokin punainen lanka on.. *pepsodent*

Urpo. *dissaa*
Avatar
#113 • • Edited REivaaja Guest

Yallu, 19.9.2008 11:59:
Eli mä olen natsi, jos toivon että ihmiset osaisivat käyttäytyä ja hillitä itsensä? Jos minä pystyn siihen, niin varmasti pystyvät muutkin.. Oletko koskaan kuullut sellaisia lausahduksia, kuin:
"Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" ja "Sitä saa mitä tilaa"?
Urpo. *dissaa*



Mäki voin kertoa tarinan siitä kuinka Somali ryösti mut. Siltikään en ole rasisti... *dissaa*

Ja sä et oo joutunu tilanteisiin joissa ei puheenlahjoilla vedetä läpi...

Ei tos sun jutus ollu mitään järkeä. Sä oot poikkiteloin ja vastaan, muttet mitään mieltä.
Yallu

Posts: 1,910

#115 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

REivaaja, 19.9.2008 12:03:
---
Yallu, 19.9.2008 11:59:
Eli mä olen natsi, jos toivon että ihmiset osaisivat käyttäytyä ja hillitä itsensä? Jos minä pystyn siihen, niin varmasti pystyvät muutkin.. Oletko koskaan kuullut sellaisia lausahduksia, kuin:
"Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" ja "Sitä saa mitä tilaa"?
Urpo. *dissaa*

---


Mäki voin kertoa tarinan siitä kuinka Somali ryösti mut. Siltikään en ole rasisti... *dissaa*

Ei tos sun jutus ollu mitään järkeä. Sä oot poikkiteloin ja vastaan, muttet mitään mieltä.



Sanoin sen ihan ensimmäiseks:

toivon että ihmiset osaisivat käyttäytyä ja hillitä itsensä

Avatar
#116 • • Edited REivaaja Guest

JussiS, 19.9.2008 12:05:
lul :P


No mä kokeilen vielä kerran.

Suuri ei ole yhtä kuin suurin. Tajusitko?

LOL
Avatar
#117 • • REivaaja Guest

Yallu, 19.9.2008 12:06:
toivon että ihmiset osaisivat käyttäytyä ja hillitä itsensä



Mitä mä sit sanoin?
Avatar
#119 • • Edited REivaaja Guest

Yallu, 19.9.2008 12:08:
---
REivaaja, 19.9.2008 12:07:
---
Yallu, 19.9.2008 12:06:
toivon että ihmiset osaisivat käyttäytyä ja hillitä itsensä

---


Mitä mä sit sanoin?

---

Natsi


Epäilinkin että et muuta kuullut... (edittinä)

Siinä tais välissä tulla kommentti jonka voi lukea hyväksyvänä

Sama vika Rahikaisella.. Mutta mulla ei olekkaan tapana päteä "auktoriteettia" vastaan. "Virkapuvulle" (Tällä tarkoitan poliisia, vartijoita, järjestyksenvalvojia yms.) voi esittää asiansa rauhallisesti, ilman että käyttäytyy uhkaavasti, vaikka "virkapuku" näin tekisikin.



Ja tuli sen jälkeenkin. Eiköhän noita tapauksia oo mediassakin pyöriny sen verran että mun ei tarvii kaverini lausuntoa pyytää siitä kuinka on ihan vitun siistii päästä rähisemään kun joku ei osaa käyttäytyä. (lol)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#120 • • Jussi Soro choon!

REivaaja, 19.9.2008 12:06:
Suuri ei ole yhtä kuin suurin. Tajusitko?


Ah!

Pahoitteluni siitä, kyseessä ei ollut tahallinen vääristely, vaan yksinkertainen huolimattomuus! (katsos, sait anteeksipyynnön).

Sitä se ei tosin muuta, että mielestäni edelleenkään vartijoista suuri osa ei ole tuota varten vartijan työssä, itseasiassa ei yksikään tuntemani / tietämäni vartija. Toki tässä nyt tulee semantiikka eteen, mikä on suuri osa. Yksikin tällainen vartija on tietysti yksi liikaa.