029, 16.9.2008 12:30:
tässä video mikä vetää maton sun ja miken molempien vittuilulta liittyen tohon lento 93:een.
9/11 Flight 93 Shanksville Debris
Sori nyt, mut ootte väittäny, että on paskapuhetta ettei lentokone ois pudonnut maahan, niin tää on nyt auttamatta 1-0 Loose Changelle...
Kiva että oot kokenut meidän sanomiset vittuiluna. Sulla tuntuu tunteet olevan aika lailla pelissä täs asiassa. Toi video ei kyllä todista Loose Changen puolesta yhtään mitään. Etenkään kun yleensähän ne ensimmäiset raportit onnettomuuspaikoilta on niitä luotettavimpia. Mut hey, jos teillä salaliittoteoreetikoilla ei muuta ole ni fine by me. Mut älä ihmettele ja hauku tyhmäksi ja yksinkertaiseksi jos kaikki ei usko noihin teorioihin.
Ja ilmotan, etten ota tähän topikkiin enään osaa, koska samat ihmiset, ketkä on vittuillu ekalta sivulta lähtien tarkotuksena ristiinnaulita toisia "foliohatuiks" vaan jatkaa sitä samaa touhua, koska muuten ne näyttäis mielestään tyhmiltä, jos muuttais kantaansa.
Et varmaan tarkota mua, koska en oo mielestäni sulle enkä kellekään muullekaan vittuillu tai haukkunu foliohatuksi. For the record, mäkin ehkä reilu vuos takaperin itse uskoin täysillä esim. Loose Changeen, ja julistinkin sitä ja monia muita salaliittodokkareita totuutena monille. Mut tarkempi tutustuminen asioihin on muuttanut mun ajattelutavan. Mä olen tässä parhaani mukaan yrittäny tuoda asioita esille ja keskustella sun kanssas mut sä peräännyt heti koska "et jaksa tälläistä skeidaa" eli toisin sanoen sulla ei ole hatarien salaliittoteorioides pohjaksi mitään kunnollista faktatietoa etkä jaksa tutustua asioihin paremmin koska olet niin saatanan varma että olet oikeassa. Joten vedät enemmin tunnepohjalta. Se, mitä 9/11-iskujen jälkeen on tapahtunut mm. isoveli valvoo-osastolla, on perseestä, mut ei se todellakaan sitä todista että Bush tai hallitus olis suunnitellut ja toteuttanut nää iskut omasta tahdostaan.
En koeta enää muuttaa kenenkään yksinkertasuutta..
Se on kiva että haukut ihmisiä yksinkertaiseksi ja tyhmäksi kun eivät ole samaa mieltä kanssasi. Ei mullakaan ole sulle mitään sanottavaa enää, joten älä suotta quottaile.