henkka, 16.9.2008 04:55:
Vittu, mikä, DE JA VU!
Oikeesti. Sun on syytä alkaa lukee kaveri, ja viettää vähän vähemmän aikaa netin ääressä. Ihan tosi suosittelen. Ihan vaan jo sen takii, et netissä on helpompi julkasta just sitä perusteetonta roskaa mielin määrin. Juu, just sitä roskaa, mihin säki uskot.
Ja näin sanoo ihminen, joka on joko valvonut viiteen ja hilluu netissä, tai sitten on herännyt 5 vaille viis postaamaan jotain nettiin.
Samat sanat vois siis aivan hyvin sanoo sulle.
---
Vittu mä en tajuu miten jengi tääl ja muualla kelaa, et Bushin/tai kenenkään olis tarvinnu järjestää joku 911 lavastus sen takii, et ne saisi hyökättyä Irakiin, ku Al-Qadan ja Irakin suhde (väitetty) oli vitusti reippaasti varmaan ees neljäsosa siitä miks sinne väitettiin hyökkäävän.
Älä laita sanoja mun suuhun. Irakin sota tuskin on ollut kenelläkään listalla ensimmäisenä.
WTC iskuilla on oikeutettu yhdysvaltainlaajuinen tiedonkeräysjärjestelmä.
Olkoonkin, ettei kyseessä olisi kenenkään agenda, soisi jokaisen teidän edes hiukan kyseenalaistavan sitä, et meille todellakin on tulossa yhdistetty Atlantin ylittävä videovalvonta, yhteistyössä yhdysvaltojen kanssa jonkun vitun WTC iskujen nojalla ympäri euroopan (kylläkyllä, ja se on sinä, kenen pitäis lukea, jos et oo perillä viime kesän EU-direktiiveistä) .
Kaikki tää paskavyöry sai siis alkunsa tuona 11.9.2001 - päivänä.
Eli salahomoteoreetikot (029). YOU WAKE THE FUCK UP! Dumb ass. Ihan oikeesti. Minkä vitun takia sä kelaa, et jenkit EI olis lavastanu muutoin tollasta keikkaa? Vitun daijut. JA JOO IHAN OIKEESTI. Ei tartte eese vastailla kiitos. JA, 029 tai tbo, pliis vastatkaa kysymykseen.
Kaamee läjä vittuilua taas, mut tässä video mikä vetää maton sun ja miken molempien vittuilulta liittyen tohon lento 93:een.
9/11 Flight 93 Shanksville Debris
Sori nyt, mut ootte väittäny, että on paskapuhetta ettei lentokone ois pudonnut maahan, niin tää on nyt auttamatta 1-0 Loose Changelle...
MYÖNTÄKÄÄ!!
MAINSTREAMHETEROT!!!
Eli, jos 911 oli järjestetty sen takia, että saadaan mandaatti hyökätä Irakiin, niin miksi valitut kohteet? Miks ei ulkomaisia tukikohtia, miksi ei laivaston aluksia, miksi ei suurlähetystöjä ulkomailla?
Juuri tuosta edellämainitusta syystä. Patriot act - astui voimaan lähes suoraan WTC iskujen jälkeen, ja nyt EU on liittymässä Yhdysvaltojen kontrolligridiin. (Direktiivin mukaset muutokset, yhdistetty videovalvonta [+ reaaliaikanen psykologinen profilointi] kaikkiin 27 EU-maahan, ja miehittämättömät videolentokoneet jäsenmaiden taivaalla pitää olla siis in place suunnitelman mukaan vuoteen 2014 mennessä.)
Jos ois räjäytetty jotain EU alueella, tuskin tota videovalvontasysteemiä ois saatu yhtä järjestelmällisesti pydeen. Aika epätodennäköistä ainakin... USA:laiset on helpoin kansa vedättää tunteella johonkin mukaan, koska esim. euroopassa, asioita tupataan hiukan miettimään ennen suuria suunnanmuutoksia. (Tässä noin psykologisesta näkökulmasta syy esim siihen, et suomalaiset on niin vitun ässiä nettipokerissa, kun latinot heittelee näppiksiä ja tappaa kissansa, suomalainen pitää samaan aikaan päänsä kylmänä)
Ja ilmotan, etten ota tähän topikkiin enään osaa, koska samat ihmiset, ketkä on vittuillu ekalta sivulta lähtien tarkotuksena ristiinnaulita toisia "foliohatuiks" vaan jatkaa sitä samaa touhua, koska muuten ne näyttäis mielestään tyhmiltä, jos muuttais kantaansa. Älkää vastatko siis mulle. En jaksa tällästä skeidaa. Koska mun tarkotuksena on vaan ollut koettaa herättää ihmisiä siihen mielettömyyteen, mihin tää uus kameravalvontayhteiskunta juurensa perustaa. Teillä on ongelmia ymmärtää isompi kokonaiskuva, ja ei mulla oo mitään tarvetta sitä sinänsä muuttaa. Toiset siihen pystyy, toiset ei. Toiset tunnistaa sydämellä, millon rumsfeld valehtelee, toiset ei. Toisia asiat kiinnostaa, toisia taas ei... Huomaatte sen kuitenkin muutaman vuoden sisään, onko niissä puheissa ollut mitään perää, et joku valvontayhteiskunta myös eurooppaan saattais olla tän WTC meiningin varjolla tulossa. Siinä vaiheessa saattaa ehkä pistää miettiin, jos vittuilitte jengille, ketkä todella aidosti koetti varoittaa teitä. Mut ... ihan sama mulle. En koeta enää muuttaa kenenkään näkökantoja.
Anteeksi niille, kenen kohdalla sitä yritin. Saatoin rajoittaa teidän vapaata tahtoa. Eikä se ollut tarkoitus.