[reiv:] AAMU OOPPERASSA - NYE afterhours 01.01.2009 @ OPERA Orkidea 4h set, Eliot Ness, R. Rodriguez

32 posts, 2 pages, 8,489 views

$

Posts: 1,802

#21 • • $ Destination weekend!
Jeah.

Jonotus oli aika läppä. Rahvaan jonossa 5.15, sisällä 6.30. Sen lisäksi oli ilmeisesti 20e jono sekä nimilistajono. Poken tutut+10 kaveria suoraan jonon ohi sisään (ei mikään läppä!). Etuilu, töniminen ja tappouhkaus höystivät ajan kulkua. (Pullover-mies: naamasi on painettu mieleen eikä sitä muistella hyvällä).

Musiikki toimi sen sijaan hyvin sen 1,5h mitä jaksoi sisällä biletellä. Äänentoisto ja valot toimivat kivasti, savua oli hyvin!

Tutut naamat eivät hirveästi vaivautuneet moikkaamaan, mikä lie.

Hyvää uutta vuotta!
clinic

Posts: 13

#22 • • clinic
Rahvas = Jonotus

V.I.P. = Ohi jonon

;)
Avatar
#23 • • *Mirri* Guest
Eikös tänne kemuihin päässytkin ennakkolipuilla jonon ohi? Vai siis oliko vielä sen lisäksi jtn muitakin jonoja? *utelias*
Lupu

Posts: 317

#24 • • Lupu Supersaha

$, 1.1.2009 14:20:
Jonotus oli aika läppä. Rahvaan jonossa 5.15, sisällä 6.30. Sen lisäksi oli ilmeisesti 20e jono sekä nimilistajono. Poken tutut+10 kaveria suoraan jonon ohi sisään (ei mikään läppä!).


Niin sitten oli tietenkin vielä ennakkolippujono. Ennakkolipulla myös "rahvas" pääsi heittämällä sisään, kiitos siitä järjestäjille.

Etuilu, töniminen ja tappouhkaus höystivät ajan kulkua. (Pullover-mies: naamasi on painettu mieleen eikä sitä muistella hyvällä).


Joo meno siinä jonoksikin kutsutussa häröpallossa ei näyttänyt kovin terveelliseltä. Onneksi sisällä itse bileissä oli sitten paljon leppoisampaa.
Tapi

Posts: 1,437

#25 • • Tapi Dreamstate
Noh, eipä ollu kyl mitkään kovin ihmeelliset kemut. Äänentoisto pääsalissa oli kehno ja Ooppera paikkana on ahdas tuollaiselle ihmismäärälle. Aamun kruunu oli tietenkin kertakaikkisen ammattitaitoisesti hoidettu jonotussysteemi.

$, 1.1.2009 14:20:
Tutut naamat eivät hirveästi vaivautuneet moikkaamaan, mikä lie.


Tuli useampaankin otteeseen ihmeteltyä tuttujen vähyyttä, mutta näköjään osa jäänyt huomaamatta. Toivottavasti en kävellyt ohi nokka pystyssä. :D
Displacer

Posts: 1,828

#26 • • Displacer
Pitkästä aikaa aamuissa...

Jonotusaika oli aika kova, mutta tuli siel sit kovaa musiikkiakin. Tuli tanssittua aika reilusti kun tuttujen määrä läheni nollaa, mut ihan muksaa oli kyl.
Duukkis

Posts: 627

#27 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Jonotushan sujui paljon ripeämmin ja turvallisemmin kuin viime kerralla!

Musiikki päähuoneessa oli yleensä menevää ja tanssilattialla olin niin paljon kuin suinkin pystyin, kunnes DTM:n 5 t hyppelyt, 1,5 t jonotus ja aamujen 3 t loikat alkoivat nakertaa jalkoja ylhäältä alas ja alhaalta ylös. Kotimatkalla vielä tuntui, että ne olis menneet keskeltä poikki. *poks* Lisäks alkoi nälkä vaivaamaan.
seilori

Posts: 482

#28 • • seilori
Aika harvoin tulee käytyä jatkoilla, mutta nämä olivat kyllä yhdet parhaista bilejatkoista joille koskaan olen sattunut! Bilettäjätkin vaikuttivat varsin täysijärkisiltä aamujatkoilijoiksi, tai sitten en vaan osannut arvioida kun olin itse ihan pleksit saapuessani :)

Musiikki oli molemmilla puolilla kertakaikkiaan hyvää ja sitten tulikin tanssittua enemmän kuin useimmissa iltabileissäkään. Esim. Orkidean saundi oli sopivasti innostavaa, ei tylsän minimaalista eikä uuvuttavan full-on:iakaan. Mua ainakin vaivaa nykyään bileissä just noi, teknobileissä on liian minimaalista ja kiksupolkkamenoissa taas vähän "liikaa yritystä".

Muuten olisin varmaan väsähtänyt aiemmin, mutta kun pienellä puolella dj alkoi soittaa italoa niin olin kyllä ihan pähkinöinä :) Selitin tanssilattiallakin tyypeille (omat kaverit lähtivät jo aiemmin) innoissani et nyt ainakaa ei kantsi lähtee lattialta minnekään kun Sandy Martonin People from Ibiza (
) lähti soimaan :P Taisipa joku sanoakin biisin jälkeen että hyvä kun kävin sanomassa :D

Kamerassa on kuvia jonkin verran, laittelen niitä nettiin sitten vähän virkeämpänä :)
Avatar
#30 • • Fuzzy Guest

$, 1.1.2009 14:20:
Jeah.

Tutut naamat eivät hirveästi vaivautuneet moikkaamaan, mikä lie.



Joo minäkään en kyllä sua nähny... Pahoittelen myös jos epähuomiossa menin ohi.=)

Mut kuitennii... NESS*sydän* Ihan hyvät treenit tuli vedettyy tanzzilattialla=)=)
Jammailija

Posts: 3,224

#31 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

vilna, 1.1.2009 20:11:
Orkidean saundi oli sopivasti innostavaa, ei tylsän minimaalista eikä uuvuttavan full-on:iakaan. Mua ainakin vaivaa nykyään bileissä just noi, teknobileissä on liian minimaalista ja kiksupolkkamenoissa taas vähän "liikaa yritystä".


Samaa mieltä ollu nykysoundista. Ei minimaali ny huonoakaan kokonaisuudessaan ole, mut en mä sitä juhlatunnelmissa haluaisi liekittää.

Tapsalle pisteet kotiin. Kova ja laadukas nelituntinen! Kiitos!*super*

Pikkupuolella oli meininkiä ja hyvää musaa, mut paikan äänentoisto ja rakenne ei sytyttänyt. Iso puoli on aina iso puoli parempine puitteineen.

Ei ollu hurjan paljon tuttuja paikalla, mut paikalla oleva jengi oli hyvällä tuulella. Ei ollu mitään pelottavii tapahtumia tai ihmisiä.

Me tultiin joskus klo 5.15 ja päästiin yllättävän nopeasti (10 min) sisään. Aluksi alkoi hermostuttamaan, kun näytti, ettei ovimiehillä ollut homma hanskassa. Esim. ennakkolippujonon selvittäminen oli hankalaa, koska ei tuntunut ovimiehillekään olevan täysin selvää, että onko se toinen jono oikeasti edes ennakkolippujono.

Kiitokset ystäville seurasta! Mitäpä tämä kaikki olisikaan ilman teitä*plur*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Duukkis

Posts: 627

#32 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Jammailija, 3.1.2009 18:19:
Me tultiin joskus klo 5.15 ja päästiin yllättävän nopeasti (10 min) sisään. Aluksi alkoi hermostuttamaan, kun näytti, ettei ovimiehillä ollut homma hanskassa. Esim. ennakkolippujonon selvittäminen oli hankalaa, koska ei tuntunut ovimiehillekään olevan täysin selvää, että onko se toinen jono oikeasti edes ennakkolippujono.


Ehkä kannattaa vaan varautua siihen, että joutuu tuntikausia odottamaan ulkona oli taskussa lippu mikä hyvänsä. Mulla kesti n. 1,5 t sisäänpääsyyn, tosin ilman ennakkolippua, mutta viimeksi se oli 2,5 t, joten edistystä on tapahtunut (sama ihmismäärä suunnilleen edessä molemmilla kerroilla). Nyt jonottaminen tuntui jo ihan lepposalta, kun ei koko ajan joku huutanut edessä tai takana, että työntäkää tai elkää työntäkö. *vink*