Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä)

451 posts, 23 pages, 383,119 views

aivomassa

Posts: 230

#181 • • aivomassa are you ready to lose control ?
Mä odotan kovasti Alice in Wonderland leffaa Tim Burtonilta , olen ollut aiheeseen niin hulluna jo pienestä asti et pakko se on mennä katsomaan. :) Tullut pelattuu pelejä , katsottua disneyn versio ja luettua alkuperäinen kirjakin.. Näyttelijä valinnat myös houkuttavat.

--
Dont expect us to be quiet !

peikkolapsi

Posts: 1,180

#182 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä):

aivomassa, 21.11.2009 17:47:
Mä odotan kovasti Alice in Wonderland leffaa Tim Burtonilta , olen ollut aiheeseen niin hulluna jo pienestä asti et pakko se on mennä katsomaan. :) Tullut pelattuu pelejä , katsottua disneyn versio ja luettua alkuperäinen kirjakin.. Näyttelijä valinnat myös houkuttavat.



kyllä joo, tätä odotellessa *hymy*
toinen on sitte tolkienin kirjaan perustuva hobitti -elokuva.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

FinnRaver

Posts: 240

#184 • • FinnRaver
Prince of Persia

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

aform

Posts: 291

#185 • • aform
Larry Niven - Ring World -

Isolla rahalla tehtynä mutta ei Hollywood elokuvana.
Bio

Posts: 4,429

#186 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=4093

Stephen King suunnittelee jatkoa Hohdolle. King on ainoa kirjailija, jonka tuotoksia olen lukenut enemmän kuin yhden. Hohto kirjana oli hiton hyvä, parempi kuin leffa.

edit: vaihdettiin linkki vähän laadukkaampaan sivustoon :D
KeijoK

Posts: 1,495

#187 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä):

Bio, 26.11.2009 13:20:

Hohto kirjana oli hiton hyvä, parempi kuin leffa.




Eikös se aika monta kertaa mene niin että kirja voittaa filmatisoinnin? Tai ainakin niin itse olen huomannut

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

epicuros

Posts: 7,734

#188 • • epicuros
!!!!Viikko!!!!!

AVTR-211BMD.jpg

YouTube:n sakkii päässyt hölöttämään :)



&feature=channel

&feature=channel

--
Valid criticism does you a favor.

Sallakat

Posts: 2,220

#189 • • Sallakat jungle, baby !
ahhh Avatar <3 NIIIIN must!

Haluun kans nähdä Cloudy With a Chance of Meatballs.
mariq

Posts: 2,154

#190 • • Edited mariq
Mä kyl ootan sitä neljättä Karibian Piraaattia (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides; July 2011) *hymy*

Har-har *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

epicuros

Posts: 7,734

#192 • • Edited epicuros

Replying to Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä):

Janisa, 11.12.2009 14:43:

Nii onkiii! Oot sä/te tulossa ensi-iltaan tennariin...?



En halunnut edes yrittää varata lippuja ensi-iltaan, vaan ihan suosiolla varaukset suoraan lauantaille parempien (parhaiden) paikkojen toivossa. Näyttäis tosin olevan myös tilaisuus päästä jo torstaina ennakko-näytökseen, mut saa nähdä minkälaiset mestat saa et raaskiiko mennä. Kuitenkin odottanut tätä jo vuosia, joten pakko saada tästä kaikki irti parhaalla mahdollisella tavalla. Prkl! :)

--
Valid criticism does you a favor.

Ergilion

Posts: 751

#193 • • Ergilion

Replying to Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä):

epicuros, 11.12.2009 19:30:
---
Janisa, 11.12.2009 14:43:

Nii onkiii! Oot sä/te tulossa ensi-iltaan tennariin...?

---


En halunnut edes yrittää varata lippuja ensi-iltaan, vaan ihan suosiolla varaukset suoraan lauantaille parempien (parhaiden) paikkojen toivossa. Näyttäis tosin olevan myös tilaisuus päästä jo torstaina ennakko-näytökseen, mut saa nähdä minkälaiset mestat saa et raaskiiko mennä. Kuitenkin odottanut tätä jo vuosia, joten pakko saada tästä kaikki irti parhaalla mahdollisella tavalla. Prkl! :)





vuosia? :O

Onks täst jotain aikasempaa matskua sit vai? ite en ollu koskaan kuullukkaan ennen kuin näin trailerin*hmph*

tottakai Cameroni on tuttu *iloinen*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

epicuros

Posts: 7,734

#195 • • epicuros

Replying to Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä):

HasaKuningas, 11.12.2009 19:47:
vuosia? :O

Onks täst jotain aikasempaa matskua sit vai? ite en ollu koskaan kuullukkaan ennen kuin näin trailerin*hmph*

tottakai Cameroni on tuttu *iloinen*



Siis ihan täysin uutta ja ennennäkemätöntä materiaalia on luvassa mitä hän rupesi suunnittelemaan joskus 90-luvun alussa jo, mut silloin ei tekniikka viel ollut tarpeeksi kehittynyttä joten jätti suosiolla myöhemmälle ajalle. Oon vaan itse seurannnut kyseisen herran projekteja vuodesta kivi ja syyllistynyt lievään fanaattisuuteen. :)

--
Valid criticism does you a favor.

C-Hill

Posts: 1,141

#197 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Replying to Tulevat leffat (jotka haluaisit nähdä):

KeijoK, 26.11.2009 13:54:
---
Eikös se aika monta kertaa mene niin että kirja voittaa filmatisoinnin? Tai ainakin niin itse olen huomannut


Kirja - Leffa : kaksi eri asiaa, joita on ihan turha lähteä vertaamaan.

Kukaan ei tykkäisi leffasta, joka menee prikulleen kuten kirja. Eikä mikään leffa voi lunastaa jokaisen lukijan mielikuvia ja odotuksia. Mutta monesti leffa voi olla myös erilainen tulkinta kirjasta, toisinaan "huonompi", toisinaan "parempi".

Vertailu on yhtä turhaa kuin sen miettiminen, kummasta päästä nakki pitäisi syödä.
Avatar
#198 • • astaroth Guest
28 vuotta myöhemmin...

tronlegacyjpg.jpg

for the love of god don't fuck this one up!