Kolahtaako kirjat?

1,348 posts, 68 pages, 558,033 views

fadeout

Posts: 171

#161 • • fadeout NoStatus
Harry Potterit on aika velhoja *nauru* Myös Chrichtonia ja Grishamia tulee luettuu. Nuorempana jakso lukee vaikka kirjan päivässä (viisikot yms.) nykyään kuluu sit _hieman_ enemmän aikaa. Ja koulukirjat on parasta *nukkuu* lääkettä, valitettavasti.

En tiiä, mutta mua ottaa herkästi otsalohkoon jos se teksti on pelkkiä helvetin lyhyitä päälauseita jonossa niiku esim. noi Jari Tervon kirjat tuppaa olee. Tosin kyllä Tervollakin on ihan hämmentävii tarinoita *iloinen* Eimut ihan sekoja suurin osa, ei mitään järkee!

--
tamppauskone - se olen minä

Tetsu

Posts: 688

#162 • • Tetsu Naksutohtori
Juu, Lotr ja muu Tolkien tuotanto, R.A Salvatoren kirjat, Douglas Adams:in loistavat scifi kirjat, Artemis Fowlit jne. Suht Fantasia painoitteista on minun lukemiset *hih*

Myös remeksen kirjoja tulee luettua, todella hyviä nekin *joo*

[muokattu 29.9.2003 17:20]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#163 • • [Nuclear] el aprendiz
Ei.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#164 • • ......................... Guest
Kyllä tolkien kirjat ym fantasia aiheiset*joo*
Avatar
#165 • • HRDance Guest
tällä hetkellä ei oikeen muuta kuin unilääkkeenä. *nukkuu**nukkuu**nukkuu* mut pienempänä kyl luin aika hanakasti scifiä ja jännäreitä.
Metsäpiru

Posts: 418

#168 • • Metsäpiru metsäpiruilee
juu kyllä kolahtaa ainakun on vaan aikaa... ihanku sitä aikaa ei mukamas ois, nytki oon vaan klubitukses:) Mutta Anne Rice on mun lemppari! Tällä hetkellä luen Kuolemanportti ja Valon kivi sarjaa. Dyyni sarja vaikuttaa todella hyvältä, ainakin kaksi ensimmäistä kirjaa ovat loistavia. Kreikan, Rooman ja Egyptin historia ja mytologia kiinnostaa kovasti. Ja Sormusten herra tietenkin, mitä nyt ei jaksais mainitakkaan, koska melkein kaikki nyt siitä pitää. Sorbusten herra oli sairaan hauska, nauroin vatsani kipeäksi *joo*
Niin ja meinasin unohtaa mutta P. Dick on pirun hyvä kanssa!
Susu

Posts: 1,077

#169 • • Susu The Nasu
oi oi oi kyllä nyt on kolahtanut Patricia Cornwellin Kay Scarpetta sarja *pihkassa*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Dalifemme

Posts: 1,629

#170 • • Dalifemme Dementia simplex
Mä oon aina olluut mieletön King fani. Dark tower´sarja on tullut luettua jo pari kertaa. Ja Mervyn Peaken´GORMENGHAST on ihan mielettömän hyvä. Mä en oo viimeaikoina lukenu oikein mitään uusia kirjailijoita mikä on vähän huono,but jotenkaan ei ole napsahtanu mikään.
Cornwell on kans yksi lempikirjailijoista.(Varsinkin just toi Kay Scarpetta sarja)

Cornwellin uusi missä se paljastaa (aika painavalla todistusaineistolla) kuka Jack The Ripper oikeasti oli,on todella mielenkiintonen.Suosittelen kaikille keitä Ripperi kiinnostaa.
Blues

Posts: 5,414

#171 • • Blues Koning van Afrika
Innostuin uudestaan James Clavellin kirjoista oikein kunnolla.
Shogun on hänen parhaansa mutta tiukasti perässä tulevat Tai-Pan, Kuningasrotta ja Gai-Jin

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

MaSari

Posts: 1,986

#172 • • MaSari space jammer
On se jännä kun ennen luin kirjoja joka päivä, mut nykyään saatan avata sellasen vaan kerran kuukaudes *ding* Nytkin oon lukenu Taru sormusten herrasta-kirjaa vajaan vuoden. Muahah.. Pitäs ehkä nyt keskittyy siihen et sais sen luettuu loppuun.. eihän siin ookkaa muuta kun yks kirja jäljellä *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

pinkie_

Posts: 138

#173 • • pinkie_
Fantasiakirjat kolahtaa, Tracy Hickmanin ja Margaret Weisin Kuolemanportti-sarja on loistava! *sydän*
breakaholic

Posts: 469

#174 • • breakaholic kapa :: djshop
Kolahtaa, tulee vaan luettua aika epäsäännöllisesti.. Eli tyyliin kirja kolmessa päivässä ja sit monta kuukautta taukoa.. Parhaiten kolahtaa Kingin ja Wilbur Smithin tuotokset. Tällä hetkellä menossa Brewster & Broughton: 'Last night a DJ saved my life' ja Taru sormusten herrasta ollu kesken iät ja ajat jossain kahden tornin loppupuolella (Kaveri suositti et luen loppuun vasta 3. leffan jälkeen).

Luentomonisteitakin tulee silloin tällöin selailtua*nauru*
abcdtatu

Posts: 136

#175 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
mitä ne on?.. mitä kirjoilla tehdään? *hih*
Yoni

Posts: 440

#176 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Tulee tosi vähän luettua loppupeleissä!

Sven Hasselin kaikki, Blackhawk Down (Tohon perustu se lehva) ja jotain muita... Mutta todella vähän...

Nyt ajatteliun yrittää Sormusten Herraa... Saa nähä kuinka pojan käy! *uuh*
dorisch

Posts: 74

#177 • • dorisch gothic girl
kieltämättä. aikaisemmin tuli käytettyä kaikki rahat kirjoihin, mutta. tietysti nyt pitää juoda ja riehua ja niin. viimeisin luettu on 'kabulin kirjakauppias' mikä tietysti iski kuin saddamin parta. naisen asemaa jne. perussettiin kuuluu fantasia (ne leffat ovat häpäisseet tolkienin muiston), kauhuromantiikka ja vanhat kunnon bestsellerit (kts. venäläiset klassikot). sitten on näitä ikuisuusprojekteja, kuten 'dorian grayn muotokuva', mikä nyt vaan on niin hirveää p*skaa että melkein itkettää. mutta yleissivistyksen kannalta pitäisi päästä eteenpäin. olis jotain perusteita. joojoo. nojoo.
Avatar
#178 • • HRDance Guest
On se kummaa... nyt on taas innostunut lukemaan.. *ding* monen vuoden tauon jälkeen*joo*
UnityF

Posts: 15,721

#179 • • UnityF joo just se
mä sain joululahjaksi yheltä ihkulta semmoisen kirjan kuin Katja Myllyviitan- Loistavaa
Se on mun mielestä aika bueno kirja jo nyt lukenu sen kahteen kertaan.

kirja taka kansi super lyhenettynä:
Asta tapaa Aaronin ja rakastuu siihin.. Aaron vetää pillereitä ja pöhinää ja kaikkee mahollista ja niin pian kohta Astakin joka on muuttanu samaan kommuniin.. sit ne kertoo kaapissa olevista luurangoista ja miten vaikuttaa niitten elämään jne..

mä tykkäsin siitä kyl tosi paljon, suosittelen..*hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#180 • • Fyrisch
Tositapahtumiin perustuvat kirjat on ainoot mitä luen,tai mitkä kiinnostaa..oon vaa yhen kunnon kirjan elämässäni lukenu *iihhih* . jotkut sellaset pienet kirja mis on max. 40sivuu rox!