Kiinnostaako kuiturastat?

26 posts, 2 pages, 32,446 views

turquoise

Posts: 732

#1 • • Edited turquoise e-ra2co
Moi! *stop*

Jos olet haaveillut ihanista kuiturastoista mutta et osaa tehdä tai laittaa niitä, olen ratkaisu ongelmaasi!

Tilaan haluamasi kuidut netistä - oli ne sitten ruskeat tai neonvihreät, rastoitan ne ja kiinnitän päähäsi. Kiinnitys tapahtuu letittämällä, jolloin palmikot pystyy purkamaan ilman, että hiuksia tarvitsee leikata. Rastat kuitenkin "kasvavat ulos" omien hiustesi mukana, joten suositeltava väli pois ottamiseen ja uudelleen kiinnittämiseen on kuukauden - kahden kuukauden välein.

Hinnat määräytyy työn suuruuden ja oman tukkasi pituuden mukaan (koko pää n. 100e-200e) eli on HUOMATTAVASTI halvempi kuin kampaajalla! Toki hinnoista voidaan aina keskustella varsinkin, jos et halua kuituja koko päähän. Hoidettuina kuiturastat voivat säilyä jopa vuosia, joten sijoitus on myös kannattava *joo*

Asun Tampereen keskustassa. Laita mieluiten privana kommenttia, jos heräsi kysymyksiä tai olisit kiinnostunut pötkylöistä! *yingyang*

Kuvia töistäni: (mä en osaa tallentaa kahta kuvaa samaan viestiin!! ärrh)

Rasturinne:

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

turquoise

Posts: 732

#2 • • Edited turquoise e-ra2co
oon myös tosi hyvä käyttään photoshoppia että voin myös maksua vastaan muokata kuviasi /sarc

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#4 • • Edited REivaaja Guest

HimoKimmo, 12.9.2008 00:21:
Hyi helvetti!

Onnex olkoon. Voitit päivän pelle palkinnon. Gaala pidetään viikonloppuisin kontulan ostarilla. Tere tulemasta.

Sano stevelle että olet tullut gaalaa varten niin eivät tule häiritsemään. Infoan viikon sisään heille.
m0nkei

Posts: 73

#5 • • m0nkei
Tää kaveri on postannu kolme viestiä ja kaikki on ollu samantasosia..
JasoX

Posts: 378

#6 • • JasoX Ruoska
SläpKickBan vaan kehiin, jos ulosanti on tolla tasolla niin ehkä muut ei kaipaa sitä

--
heartbeat will never fade

Saarre

Posts: 1,151

#7 • • Saarre
sori ny että liityn tähän myyntitopikin pilaamisposseen mut.. mä veikkailin et eka postaus ois ollu:
"Panisin"

--
*tähti* Full hearts cant lose

turquoise

Posts: 732

#8 • • turquoise e-ra2co
Ihanaa, mä halusinkin hakea seuraa tällä topikilla *uros*

Tos olis muuten myös semmosia tummanpinkkejä huoparastoja, veikkaan et vois jopa hohtaa uv-valossa (testaan tänään) ja niistä sais kans kivoja pötköjä tukkaan... *joo* Teretulemast vaan "kommaamaan"

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

anton fine

Posts: 1,359

#9 • • anton fine myspace.com/finethedj
Olen joskus miettinyt, että mitenköhän noita pestään, pestäänkö ollenkaan? Tietääkseni nämä implantit alkavat tuoksumaan kuolemalle jonkun ajan päästä.
turquoise

Posts: 732

#10 • • turquoise e-ra2co

anton fine, 13.9.2008 16:06:
Olen joskus miettinyt, että mitenköhän noita pestään, pestäänkö ollenkaan? Tietääkseni nämä implantit alkavat tuoksumaan kuolemalle jonkun ajan päästä.



"implantit" ja "kuolema" *nauru**nauru*

no siis vähemmän kuiturastoihin tarttuu hajut kun normaalirastoihin, lisäksi ne kuivuu todella nopeasti. oon ite ollut 12 päivää 40 asteen helteessä kuiduilla ja uinut joka päivä enemmän, kun hotellin (muut) lapset yhteensä, ja silti ne ei oo ruvennu haisemaan. ja niitä voi siis pestä, en mä tosin itse ole koskaan niitä kamalasti pessyt, kuhan vähän päänahkaa rapsutellut.

jotkut kuulemma suihkuttelee niihin ilmanraikastajaa, mutta se ehkä on jo turhaa diivailua.

(ja ne muuten on tosi kivat talvella, kun lämmittävät päänahkaa!)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

anton fine

Posts: 1,359

#11 • • anton fine myspace.com/finethedj

sativa, 13.9.2008 16:11:
---
anton fine, 13.9.2008 16:06:
Olen joskus miettinyt, että mitenköhän noita pestään, pestäänkö ollenkaan? Tietääkseni nämä implantit alkavat tuoksumaan kuolemalle jonkun ajan päästä.

---


"implantit" ja "kuolema" *nauru**nauru*

no siis vähemmän kuiturastoihin tarttuu hajut kun normaalirastoihin, lisäksi ne kuivuu todella nopeasti. oon ite ollut 12 päivää 40 asteen helteessä kuiduilla ja uinut joka päivä enemmän, kun hotellin (muut) lapset yhteensä, ja silti ne ei oo ruvennu haisemaan. ja niitä voi siis pestä, en mä tosin itse ole koskaan niitä kamalasti pessyt, kuhan vähän päänahkaa rapsutellut.

jotkut kuulemma suihkuttelee niihin ilmanraikastajaa, mutta se ehkä on jo turhaa diivailua.

(ja ne muuten on tosi kivat talvella, kun lämmittävät päänahkaa!)



ilmanraikastajaa :D

kiitos, vastasit kysymykseeni
ezzy

Posts: 8,060

#12 • • ezzy Droid-pappa

anton fine, 13.9.2008 16:06:
Olen joskus miettinyt, että mitenköhän noita pestään, pestäänkö ollenkaan? Tietääkseni nämä implantit alkavat tuoksumaan kuolemalle jonkun ajan päästä.



googlelle löytyy kaikenlaisia hoito-ohjeita :) Ihan omasta halusta kii.
tomii

Posts: 3,594

#13 • • Edited tomii kallion herttua
Omat hiukset vaan takkuun. *piis* Ja kyllä, niitä kannattaa pestä vähintään kerran viikossa, ellei nyt välttämättä halua olla haisevan hipin kliseinen perikuva :)

--
reivaan kunnes kuolen

turquoise

Posts: 732

#14 • • turquoise e-ra2co

tomii, 14.9.2008 13:41:
Omat hiukset vaan takkuun. *piis* Ja kyllä, niitä kannattaa pestä vähintään kerran viikossa, ellei nyt välttämättä halua olla haisevan hipin kliseinen perikuva :)



Ei niihin kuituihin kyllä tartu hajut niin hyvin kuin normaalitakkuihin. Trust me, on kokemusta kummastakin *lmao*

Joidenkin tukka on niin lyhyt, että jos sen takuttaisi voisi tulos olla suhteellisen huvittavan tynkä. Varsinkin tytöillä. Joitakin myös pelotttaa oikeiden rastojen peruuttamattomuus. Kuiturastoilla onkin hyvä harjoitella rastojenpitoa ja casvattaa omaa tukkaa siinä sivussa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

tomii

Posts: 3,594

#15 • • tomii kallion herttua

sativa, 14.9.2008 17:54:
---

Ei niihin kuituihin kyllä tartu hajut niin hyvin kuin normaalitakkuihin. Trust me, on kokemusta kummastakin *lmao*



Niin... kyl ne pötköt paskaantuu silti (ellei nyt elä jossakin kuplassa :), vaikkeivat haisisikaan. Kuinka moni pesee oikeesti hiuksensa vain sen takia, ettei ne haise? Mä ainakin pesin hiukseni ihan hygieenisistä syistä, silloin, kun omasin vielä loksit, vähintään kerran viikossa ja usein tuntui, ettei sekään riittänyt (riippui tietty aktiviteeteista).

Mut, päänahkoja on tietty erilaisia. Kaikilla ei esim. rasvotu samallailla se hiusten "juuristo" eikä hikoile päänahka (eli ei esim. harrasta juurikaan urheilua). Hajuista tuli mieleeni, että on juuri ton hiusmallin kannalta maailman paras juttu, että rafloissa ei saa enää röökata, koska noihin, jos johonkin, jäi se röökinhaju tosi vahvana kiinni ja seuraavana päivänä oli käytännössä pakko pestä (veikkaan, että on kuitujenkin kanssa sama, jos oleskelee jossakin röökikopissa :).

Omasta kokemuksesta noin yleisesti suosittelisin silti pesemään edes kerran viikossa, mut tää nyt on tietty mun mielipide.

--
reivaan kunnes kuolen

turquoise

Posts: 732

#16 • • turquoise e-ra2co
Laitoin kaverille:

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

KooKie

Posts: 4,338

#17 • • KooKie aka. Petress Pan

sativa, 10.9.2008 18:53:
oon myös tosi hyvä käyttään photoshoppia että voin myös maksua vastaan muokata kuviasi /sarc



Sori OT, mutta sain tästä päivän naurut, tnx. :,DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

turquoise

Posts: 732

#19 • • turquoise e-ra2co

Stuge, 18.9.2008 22:47:
Työ on varmaan kalliimpaa pitkille kuin lyhyille hiuksille?



Kyllä siitä joutuu vähän ekstraa ottamaan, koska letittäminen kestää täten kauemmin. Mut mä en todellakaan ole mikään verenimijä ja mun kanssa voi aina keskustella hinnoista.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

turquoise

Posts: 732

#20 • • turquoise e-ra2co
*nosto ja hatunnosto*

Tässä laitoin tyypille vain muutaman pötkylän tukkaan:

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.