L I Q U I D | C R Y S T A L | S O U N D S + 'BAR LOOP' pres :: "Resonance" 15.11.2008 @ Helsinki

41 posts, 3 pages, 11,321 views

^Petunia

#21 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Siis onko Looppi nyt täynnä Turkulaisia!!?? *pökr*
EN TULE!!

*vink*
2longAndy

#22 • • 2longAndy Member of L.I Groovecommunity

^Petunia, 14.11.2008 19:12:
Siis onko Looppi nyt täynnä Turkulaisia!!?? *pökr*
EN TULE!!

*vink*

kyllä muuten tulet!!!

--
cruisin' a one day trip in an elevator

thomas

#24 • • thomas

lank, 14.11.2008 22:34:
tulisin niin mielelläni söpistelemään ja ihquilemaan, mut mulla on kakkahätä.ja treffit johanna tukiaisen kanssa, menen pitämään sitä kädestä ja silittämään sen siiliä.

tuksu on teho-osastolla :(
Progression

#27 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Almost ready to roll!

Stephen arrived yesterday... Oiled his throat with some Beer. Now looking forward to tonight. He certainly came with a nice assortment of tracks... *piis* Its gonna be a blast!

So, here's to 21.00...

P. :)
Kriz

#29 • • Kriz Pusisten päällikkö
:DDDD ei helvetti! hyvä antti !!
Josssu

#30 • • Josssu
Hyvää musiikkia ja hymyileviä ihmisiä *hihu*
Olis vaan pitänyt jäädä koko illaksi tänne, mutta..
Kiitokset *sydän*
Syce

#31 • • Syce
joo.. yhdyn edelliseen ensimmäisen kommentin myötä. Kiva nähdä loopissa näin paljon uusia kasvoja *hymy*
nenna

#32 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..tuli nähtyy tämäkin paikka..tyylikäs ei siin mitää..hyvää musiikkiakin tuli *joo*
Liquid Crystal

#34 • • Liquid Crystal www.LiquidCrystalSounds.com
Thank you Thank you Thank you...

This was simply one of our best LCS events in Loop yet. So many many good moments. Highs galore. Stephen played his unique style of deep techy rolling progressive house. Driving and pounding and got the crowd in the groove pronto! Good responses, feedback and an entirely enjoyable experience.

Homegrove rolled it on in his usual Digweed style. Kept it tough from the moment Porter left the ones and twos. Dropping some classics (Amoeba Assassin - Rollercoaster) and bringing it up High and Low. Lovely stuff. A pleasure to hear him :) Thanks... Some flash backs...

So here we are (Ali & Progression) recovering from the whole Porter experience. It's been hard work with this unique party animal... but who's complaining. A DJ who stands out as a humble gentleman who needs zero "Looking after". He knows the score... It's routine :D (every weekend).

Thanks to the Loop staff (Ben and his girl - Legends :) and everyone who had an input to the Resonance party. Now its time to grab even more ZZZzzzz and have a little think of what to plan next.

Peace out: LCS crew :)
stephen porter

#35 • • Edited stephen porter
once again another brilliant time has been had in this great country and at LCS in particuar!

really have had the time of my life spinning and having the opportunity to meet a lot of really nice people. the party at loop was so much fun and the laughing has continued since the afterparty! the music was tops all night with the residents playing really well and i was impressed with the baldy man Hannu.

Even though i lost my passport(DOH!) and phone (DOUBLE DOH) ive still had one of the best weekends ever in Helsinki.many thanks to everyone i met and of course to Ali for the great hospitality and Gavin for helping get my ass out here and get me home again,with an emergency passport! lol

its all good though,two extra days holiday cant be all that bad haha
Kipinä

#36 • • Kipinä Jonna
Olipa mukava ilta! Tupa oli täynnä ja joukossa paljon turkulaisia nassuja :)
Musa oli hyvää, Porter upposi hyvin ja Hannun soitannat toimi tuttuun tapaan.
Burialin Archangel jäi kyllä pysyvästi mieleen *sydän*
Kiitokset siis, tulkaa pian uudestaan! :)
^Petunia

#37 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Kulttuurishokki oli moinen kun pujahdin Looppiin, paikalla oli enemmän Turkulaisia kuin paikallisia!! *pökr* Onneksi vieraat olivat ystävällisiä eivätkä hyökänneet pahasti kimppuun *vink*
Tosi kivaa oli nähdä pitkästä aikaa tuttuja ja rupatella mukavia, ja jotain musiikkiakin siellä tais soida *lmao*
Jouduin valitettavasti hiipumaan takavasemmalle liian ajoissa kun velvollisuudet odottivat seuraavana päivänä mutta samalla oven avauksella tuli vain lisää porukkaa sisään.
Olisi ollut tosi kiva jäädä mutta Nou kän duu *hmph*
Kiitos Gavin ja muu posse jälleen kerran ja
Hannu KIITOS METALLICA LIPUSTA!! *sydän*
Homegrove

#38 • • Homegrove Further
Oli muuten pirun kivaa, Porter oli kyllä aika sälli. :D

Oma ja Porterin setti meni nauhalla, lisää niistä mahdollisesti myöhemmin, tarvis nauhoitus purkaa vielä ja oon ns. laiska.

--
Forward thinking house music

OCS

#39 • • OCS
Oli kyllä tiukka meno. Turku edusti jälleen. Porterilta mahtavaa settiä ja Hannulta tutun tyylikäs lopetus illalle. Loop tilana tarjosi jälleen intiimin bilefiiliksen.

Kiitän matkaseuruetta ja Loopin henkilökuntaa <3 Toivottavasti otetaan joskus uusiksi :)