336 posts, 17 pages, 121,713 views
sativa, 10.9.2008 18:36:
Meidän pikaruokamestassa KUSEE NIIN KOVAAAAA:
...Ajattelin kirjoittaa ihan johtoportaalle jonkun kirjeen, jossa valitan muunmuassa yhdestä esimiehestämme, joka ei osaa vastata mihinkään kysymyksiin vaan delegoi ongelmatilanteet aina kollegalleen. Se myös oli kadottanut kahden mun työkaverin verokortit alkuaikoina ja kiisti kaiken, vaikka juttu oli aivan selvä. Meni sitten tyypeillä 60 % veroilla eka palkka... Ihan kiva
Meidän pikaruokamestassa KUSEE NIIN KOVAAAAA:
wiwi, 10.9.2008 19:25:
---
...Ajattelin kirjoittaa ihan johtoportaalle jonkun kirjeen, jossa valitan muunmuassa yhdestä esimiehestämme, joka ei osaa vastata mihinkään kysymyksiin vaan delegoi ongelmatilanteet aina kollegalleen. Se myös oli kadottanut kahden mun työkaverin verokortit alkuaikoina ja kiisti kaiken, vaikka juttu oli aivan selvä. Meni sitten tyypeillä 60 % veroilla eka palkka... Ihan kiva
---.
Joku työnsuojeluviranomainen tai ammattiliitto voisi olla kiinnostunut tollasesta meiningistä. Itse myös harkitsisin yhteyden ottamista esim. johonkin lehteen. Huono mainetta kun firma tuskin haluaa, mutta ansaitsee kyllä.
Ärgh, että pistää vihaksi.
Dave^,
http://www.tyosuojelu.fi/fi/tre - tonne vaan.
sativa, 10.9.2008 19:34:
Hmmm, minkätyylinen lehti vois olla kiinnostunut tämmösestä? Voinko itse joutua ongelmiin moisesta? Pitäs varmaa muute soittaa Karpolle.
sativa, 10.9.2008 19:34:
Hmmm, minkätyylinen lehti vois olla kiinnostunut tämmösestä? Voinko itse joutua ongelmiin moisesta? Pitäs varmaa muute soittaa Karpolle.
Mitä videovalvontaan tulee, niin kiinnostaisi tietää mistä tiedätte että joku niitä videotallenteita katsoo?
Sssan*, 10.9.2008 11:45:
Joopa joo.. Tässä reilun kuukauden venaillu lomarahoja.. Palkka kuudetta kertaa myöhässä..Soittelin pomolle ja ei osannut sanoo mitään tarkkaa päivää et koska tulee rahaa Ihan "mukavaa" kun tilillä on 5e ja laskut sekä vuokra odottaa maksamistaan! Tekis mieli vaan nyt irtisanoo ittensä, mut uutta duunipaikkaa ei oo vielä tiedossa joten saa nähä..Toivottavasti joku niistä paikoista mihin oon hakenu nappais!!
Tähän paikkaan menee kyllä totaalisti hermot!!
V*ttu et voi osuu kohdalle näin p*skat työnantajat*grr*
.... .... ...
sativa, 10.9.2008 23:59:
Mä en vaan tiedä onko mulla oikeasti pokkaa nousta noinkin isoa firmaa vastaan yksin, oonko voimaton
sativa, 10.9.2008 23:59:
Mä en vaan tiedä onko mulla oikeasti pokkaa nousta noinkin isoa firmaa vastaan yksin, oonko voimaton, enkä tiedä viittiskö senkään enempää mun työkaverit lähteä mukaan. Raflapäällikkö on ihan uusi, mukava raskaana oleva nainen, enkä halua että sen syyksi usutetaan yhtään mitään ettei se turhaan ala stressata sen vatsansa kanssa. Ja se on syytön kaikkeen. Mä periaatteessa voisin kyllä keskustella asiasta hänen kanssaan...
Dave^, 11.9.2008 08:50:
Mä en tota kyllä tohon jättäis, jo toi ettei oo järjestettyä työterveyshuoltoa menee senverran laittomaks puuhaks että terve. Voisin melkein luvata että jos soitat/mailaat tonne työsuojelupiiriin ja kertoilet vähän noita juttuja niin ne menee katosta läpi viimeistään tossavaiheessa ku ton kerrot.
Meillä ei työnantajalle kerrottu missään vaiheessa kuka oli ilmottanu ja millon. "Työterveyshuolto on työterveyshuoltolakiin (1383/2001) perustuvaa ehkäisevää terveydenhoitoa. Työnantajan on työterveyshuoltolain mukaan järjestettävä työntekijöilleen työterveyshuolto. Työterveyshuollon järjestämisvelvollisuus on kaikilla työnantajilla työpaikan koosta riippumatta."
Super-Kerttu, 11.9.2008 07:11:
Kiva huomata, etten oo ainut jolla on PASKA duuni!
Mä oon täällä niin monta kertaa valittanut duunista, etten enää jaksa. Ja joo kokoajan olen hakenut uutta duunia. Se ei vaan ole niin helppoa miltä kuulostaa! Ainakaan mulle!
Yallu, 11.9.2008 09:51:
---
Super-Kerttu, 11.9.2008 07:11:
Kiva huomata, etten oo ainut jolla on PASKA duuni!
Mä oon täällä niin monta kertaa valittanut duunista, etten enää jaksa. Ja joo kokoajan olen hakenut uutta duunia. Se ei vaan ole niin helppoa miltä kuulostaa! Ainakaan mulle!
---
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7061755&index=3&anchor=7061755
PS. Miten niin mulla on tylsää töissä..