Löytyyks suomesta levykauppaa joka diilais terrorii, speedcoree, dnb, dubsteppii jne? Vituttaa tää w

25 posts, 2 pages, 8,294 views

Kolera

Posts: 4,256

#2 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Eli vinyylinä ei kaivata? =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mötzki

Posts: 186

#4 • • mötzki
joo jos jostain suomen levykaupasta sais hooceetä niin sen vois kertoa myös mulle. (vinyyliä)
Avatar
#5 • • Edited astaroth Guest

mötzki, 4.9.2008 16:59:
joo jos jostain suomen levykaupasta sais hooceetä niin sen vois kertoa myös mulle. (vinyyliä)


miksi ei tilata ulkomailta?

edit: suomessa on ylipäätään kehno saatavuus melkeinpä minkä tahansa elektronisen musiikin suhteen vinyylinä
Avatar
#6 • • Edited astaroth Guest

`Ԡի, 4.9.2008 17:39:
»RIGE
»Recess


lisätään samalla

Freaky
Sector-1
VIP-Records

sectorista ja vipistä varsinkin saattaa löytää hyvin muualta jo loppuunmyytyjä hittejä. osasta kylläkin joutuu sitten maksamaan vähän enemmän

jos halvemmalla haluaa levyjä katsella, niin decksistäkin saattaa välillä tehdä löytöjä. tilaavat kuitenkin monia uusia julkaisuja.

näin siis hooceen osalta...
Horzi

Posts: 646

#7 • • Edited Horzi FINRG Recordings
Platta.net tarjoaa ainakin jonkin verran dnb:tä..
Itte ostin joskus Calyxin levyn sieltä. En tiedä sitten kuinka kattavat valikoimat nykyään, en oo viime aikoina levykaupoilla käyny.

Terror- ja speedcorea en menis allekirjoittamaan että Platasta löytyy (voin toki olla väärässä). :P
Druma

Posts: 416

#8 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Kyllä mä tiedän, et ulkomailt saa, mut eiks siihe tartte PayPall-tunnuksen, jonka saa vain luottokortin haltija, ja sellaisen saa vain yli 20/21-vuotias säännöllisillä tuloilla?
Ressiv

Posts: 1,582

#9 • • Ressiv

Eyebreak, 4.9.2008 21:44:
Kyllä mä tiedän, et ulkomailt saa, mut eiks siihe tartte PayPall-tunnuksen, jonka saa vain luottokortin haltija, ja sellaisen saa vain yli 20/21-vuotias säännöllisillä tuloilla?



Visa Electron toimii missä tahansa nettikaupassa luottokorttina jos vaan oot verkkopankissas aktivoinu sen verkko-ostos mahdollisuuden.

Säästyt turhilta visa- tai mestarikuluilta sillälailla.
Avatar
#10 • • astaroth Guest

Eyebreak, 4.9.2008 21:44:
Kyllä mä tiedän, et ulkomailt saa, mut eiks siihe tartte PayPall-tunnuksen, jonka saa vain luottokortin haltija, ja sellaisen saa vain yli 20/21-vuotias säännöllisillä tuloilla?


onnistuuhan ihan normaalit eu-tilinsiirrotkin. noissa kaikissa kaupoissa voi valita maksutavaksi joko paypalin, luottokortin tai tilinsiirron. tilinsiirron valitessa sinulle lähetetään sähköpostiin IBAN ja SWIFT-koodit, jotka syötetään pankin verkkopalvelun ulkomaanmaksutoimeksiannossa. myös vastaanottajan osoitetiedot kannattaa syöttää maksukenttään. nämä yleensä myös lähetään mailin mukana. jos ei, niin löytyvät kaupan sivuilta

siirto kestää sen pari päivää, mutta kyllä tilaukset aina tulee perille. itse en ole vielä kertaakaan käyttänyt luottokorttia ulkomailta pakettia tilatessani, ja aina on tullut perille :)
Druma

Posts: 416

#14 • • Edited Druma En pidä itseäni juuri minään.
Kiitos selviöstä. Lähteepi tänään sit tilaukseen tuolta Rigeshopist tavaraa.

--

Kiitos myös truespiritist, oiva dnb-valikoima!

YIHUU!
Kolera

Posts: 4,256

#16 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

mötzki, 5.9.2008 01:33:
---
Schranz Ferdinand, 4.9.2008 17:32:
---
mötzki, 4.9.2008 16:59:
joo jos jostain suomen levykaupasta sais hooceetä niin sen vois kertoa myös mulle. (vinyyliä)

---

HC-punkia vaiko -räppiä?

---


mitää tollasta paskaa vaan teknoo trancee ja sellasta.


neki on pääosin paskaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

rec

Posts: 2,923

#17 • • rec
suosittelen lukemaan myös www.speedcore.ac:n topikkeja (mikäli niillä on sivut pystyssä/threadi osio vielä kunnossa) ja zekkaamaan siellä "mainostettavia" sivuja. Niistä löytyy toinen toistaan killerimpää mazkuu aina breakcoresta flashcoreen. ^___^
Druma

Posts: 416

#18 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.

`Ԡի, 5.9.2008 15:47:
---
Eyebreak, 5.9.2008 09:20:
Kiitos selviöstä. Lähteepi tänään sit tilaukseen tuolta Rigeshopist tavaraa.

--

Kiitos myös truespiritist, oiva dnb-valikoima!

YIHUU!

---

Rigestä tilatessa ei tarvi maksaa kuin oman pankin kulut, ja ne on aina - paketin painosta riippumatta - 25€.



Ihan vitun kallista. :P
Aztee

Posts: 686

#19 • • Aztee

Eyebreak, 5.9.2008 18:03:
---
`Ԡի, 5.9.2008 15:47:
---
Eyebreak, 5.9.2008 09:20:
Kiitos selviöstä. Lähteepi tänään sit tilaukseen tuolta Rigeshopist tavaraa.

--

Kiitos myös truespiritist, oiva dnb-valikoima!

YIHUU!

---

Rigestä tilatessa ei tarvi maksaa kuin oman pankin kulut, ja ne on aina - paketin painosta riippumatta - 25€.

---


Ihan vitun kallista. :P



ei vaan halpa.. imo
rec

Posts: 2,923

#20 • • rec

Eyebreak, 5.9.2008 18:03:
---
`Ԡի, 5.9.2008 15:47:
---
Eyebreak, 5.9.2008 09:20:
Kiitos selviöstä. Lähteepi tänään sit tilaukseen tuolta Rigeshopist tavaraa.

--

Kiitos myös truespiritist, oiva dnb-valikoima!

YIHUU!

---

Rigestä tilatessa ei tarvi maksaa kuin oman pankin kulut, ja ne on aina - paketin painosta riippumatta - 25€.

---


Ihan vitun kallista. :P



Upikka tuo kotiin Decksistä 9.90e kotiovelle, nii verrattaen toi on kyl aika perhanan kallis.