e2e4 - Len Faki, Phonogenic, Party & Play - 28.11.2008 @ Rose Garden

66 posts, 4 pages, 10,498 views

pinkki

Posts: 308

#41 • • pinkki säätö et co.
Täytyypä näin edes sisälle menemättömänä kommentoida bileitä, että harvinaisen perseinen meininki, lähinnä tosin vain rosen pokejen toiminnan suunnalta.

Saavumme paikalle vähän ennen kolmea, suoraan Flopista Loopin sulkeuduttua. Olin saanut kaverilta viestin että siellä oli hyvä meno, joten ehkäpä vielä yhden drinksun olisi voinut käydä paikan päällä lotasemassa ennen kotiin/jatkoille häipymistä. Vaan pokepa toteaa että paikka on täynnä ja narikassa kaaos, odottakaa hetki. odotamme nätisti ja kiltisti niinkuin kunnon bilettäjän kuuluukin, katselemme kun ulos kävelee ~15 ihmistä takit päällä, ja sitten poket lopulta toteavat että juu olkaa hyvä sisään voi mennä - se kustantaa 10 euroa. Hetken toljotamme silmät pyöreinä, että ihanko oikeasti olette ottamassa meiltä kolmen jälkeen yöllä 10 euroa sisään baariin - eikä edes lipunmyyntiä ole enää pystyssä, eli tämä oli ihan pokejen omaan taskuun perintää eikä järkkääjän tienestiä??

Poket sumplivat hetken, ja toteavat että noooh, jos nyt tulette kaksistaan sisään niin pääsette 5e per naama. no voi hellan telttas.. niin monta kertaa tässäkin paljussa painettu duunia, että kuulkaa pitäkää tunkkinne. Maistuupa taas paskan maku ja rahastus suussa.
jonit

Posts: 81

#42 • • jonit pluristi
Et menettänyt mitään enää siinä vaiheessa. Parhaat palat tulivat IMHO ennen pääartistia.

Kun pääartisti aloitti niin tuli fiilis että missä herran parhaat biisit.. Niitä emme seureen kanssa kuulleet noin 03 mennessä joten todettiin että vois lähteä pois, ei se enää siitä parane.

Suoraan sanottuna pettymys. Palaan tähän ehkä huomenna jos jaksan pettymykseltä.

,joni

--
Joni Turunen;
EOF

(5) (3)

Posts: 265

#43 • • (5) (3) -no rest for the evil-
no mut kivaa oli silti*iloinen*

--
theworldismine

*jen*

Posts: 112

#44 • • *jen*
uuuuuh MAMA!! porukka oli niin nostatuksissa tanssilattialla, että hyvä jos sekaan mahtui! oli varsinainen sauna ja hajukin sen mukainen :D mut sehän kertoo onnistuneista bileistä!
illan esiintyjistä tampereen jäbä pesi berliinin betonilähiön mennen tullen! järkkäilyt toimi omalta osalta hyvin, niin poket ku henksukin hoitivat duuninsa sujuvasti, niin kuin rosessa aina.

edelleen kaipailen muovituoppeja, jotta joka askelta ei tarttisi joratessa varoa..

aina hehkutan samaa, mut rose on paikkana ug-maisuutensa vuoksi vaan NIIN HYVÄ!!!

KIITOSSSS
Jukka I

Posts: 155

#45 • • Jukka I
Phonogenic oli todella kova.

Päästara oli mullekin pettymys, ainakin ekat 45 min mitkä jaksoin sitä muovista junttibasso-"teknoa" kuunnella.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#46 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hauskaa oli! joskin pisti ihmetyttämään se jonottelu - varmaan 30-45min vaik sisällä ei ees ollu täyttä. Ja ton jonottamisen jälkeisessä hyytyneessä olotilassa en olis mielellään kuunnellut vittuilua narikkahenkilökunnan osalta. Muuten oli kaikin puolin mukavat bileet :)henkilökunta vaihtoon niin ois voinu olla todella hyvät :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

maiu

Posts: 328

#47 • • maiu ..miau..
Liikaa teknotakseja mun makuun.. uhhuh.

--
sitä saa, mitä tilaa

papana

Posts: 110

#48 • • papana K-queen
Kivakiva! Paljon kavereita, aiiiivan loistomusaa... me like...

maiu, 29.11.2008 15:12:
Liikaa teknotakseja mun makuun.. uhhuh.


^ pilasi myös mun fiiliksen x(





ÄLÄ VEDÄ SITÄ LAKKAA; EI SYDÄN KOHTA HAKKAA

--
life is trip and then you die...

Tyranoid

Posts: 1,552

#49 • • Tyranoid FINRG
Mä tykkäsin. Parhaiten toimi $$ Trooper pikkupuolella.
xskx

Posts: 3

#50 • • xskx
joo!

nastat pailut ja hyvä meininki!

minun mielestä on aivan normaalia,
että sisäänpääsystä joutuu maksamaan, ikävä kyllä *pepsodent* .

kiitos kaikille!

X
maiu

Posts: 328

#51 • • maiu ..miau..

papana, 29.11.2008 18:47:

---

^ pilasi myös mun fiiliksen x(





ÄLÄ VEDÄ SITÄ LAKKAA; EI SYDÄN KOHTA HAKKAA





"GBL: Bamma-Butyrolactone is an industrial solvent, a stain remover, a daterape drug and a party destroyer.
Teenagers like to do OD with ths stuff, so watch your step if you're at a rave party."

*grr*

--
sitä saa, mitä tilaa

Edi

Posts: 135

#52 • • Edi
Wow, ihan mahtava ilta. Kiitos kaikille kaikesta.
Tuomas soitti erittäin mainion setin. Toivottavasti hän tulee takaisin ensi-vuonna. Len Faki jatkoi ja yleisö piti siitä. Ihmiset olivat eri, kuin yleensä rosessa ja toivottavasti kaikilla oli hauskaa.

En huomannut teknotakseja ja en todellakaan tilannut niitä sinne.

Jos luulet että tarvtiset niitä (tt), olkaa hyvät ja jääkää kotiin.

Siis nähdään tammikuussa kun Artificial Latvamäki soittaa livenä ja Simon Baker käy Helsingissä ekakertaa.

A big pat on the back to everyone for making it a wicked night. Tuomas's set was, in my opinion, the best set by a Finnish DJ in Rose this year. And Len already offered to come back in Spring.
Thanks also go to Cib warming up in the main room, and to Base and Ville for backroom entertainment.

e2e4 will continue to support young, local DJs keen to take it to a bigger stage. If you are a bedroom DJ who has not performed in what would be considered Helsinki's underground clubs, feel free to hand in your demo mix CD at any of our events or email a download link to [email protected].

See you in January!

e2e4
Indigo

Posts: 918

#53 • • Indigo

papana, 29.11.2008 18:47:

ÄLÄ VEDÄ SITÄ LAKKAA; EI SYDÄN KOHTA HAKKAA[/size]




En ollut kyseisissä bileissä mutta olen melko varma että lakkaa on laitettu ihmisen juomiin tyrmäystippa-meiningissä.

Kaveri kertoi olleensa täällä ja tulleensa yhtäkkiä todella pahoinvointiseksi. Myöhemmin oli sitten herännyt ambulanssista.

Kirjoitin tämän syistä

a) että tipahtanutta kaveria ei katseltaisi bileissä nenänvartta pitkin siksi että on joutunut uhriksi
b) ihan yleisen edun nimissä - ei kannata jättää juomaansa vartioimatta missään baarissa.
papana

Posts: 110

#54 • • papana K-queen

En huomannut teknotakseja ja en todellakaan tilannut niitä sinne.

Jos luulet että tarvtiset niitä (tt), olkaa hyvät ja jääkää kotiin.


Mielestäni kotiin voisivat ylipäätänsä jäädä kaikki ne, jotka luulevat tarvitsevansa kyseisiä teknotakseihin johtavia substansseja hauskanpitoon...

a) että tipahtanutta kaveria ei katseltaisi bileissä nenänvartta pitkin siksi että on joutunut uhriksi


... ja tipahtanutta ei mielestäni pidä katsella bileissä (tai niiden ulkopuolella) nenänvartta pitkin, riippumatta siitä ovatko he kavereita tai uhreja.

Lopetan osaltani tämän keskustelun tähän. Haluan vielä kiittää järjestäjiä ja rosen henkilökuntaa. Musa oli loistavaa ja tanssilattialla mukavaa. Itse bileissä ei ollut mitään vikaa, pelkästään ikäviä lieveilmiöitä sattui minun silmiini keskimääräistä enemmän.

--
life is trip and then you die...

herra tassu

Posts: 282

#55 • • herra tassu
.
.
.
savukone
.
.
.
strobo
.
.
.
len faki
.
.
.
garnier-man with the red face
.
.
.
=melko täydellistä *sydän**sydän*
Indigo

Posts: 918

#56 • • Indigo

papana, 30.11.2008 16:45:
... ja tipahtanutta ei mielestäni pidä katsella bileissä (tai niiden ulkopuolella) nenänvartta pitkin, riippumatta siitä ovatko he kavereita tai uhreja.



Juu ei, halusin vain korjata tämän pikku seikan, ja kiinnittää huomiota asiaan että tällaistakin tapahtuu. On ilmeisen helppoa tipauttaa litkua toisen juomaan vaivihkaa, tämä kyseinen henkilö oli käsittääkseni kerran jättänyt juomansa siihen subbarin päälle ja tanssinut vieressä.
sale

Posts: 1,235

#57 • • sale
Musiiki oli kyllä loistavaa siihen saakka kunnes itse päästara aloitti soitannon. Phonogenic hoiti kyllä homman hienosti ja pesi Fakin mennen tullen. Odotin Len Fakilta hiukan menevämpää saundia loppuiltaan..
Avatar
#58 • • Elle* Guest
Aivan super loistavat partyt...musiikki oli siis todella hyvää...tanssilattialla 90% ajasta. Hienoja ihmisiä siellä mennen tullen.....ja sit älkää mua nyt aivan teilatko mutta MIKÄ ON TEKNOTAKSI?
...never heard...auttekee joku valaiseen asiaan. Isot pusut ja halit järjestäjille.
ja mä annan pokeille hieman anteeksi sitä jonottelua sillä varjolla että toisen niistä vois viedä oman peiton alle, eikä päästää ikinä pois...vittu mikä hottis
maiu

Posts: 328

#59 • • maiu ..miau..

Elle*, 1.12.2008 17:38:
ja sit älkää mua nyt aivan teilatko mutta MIKÄ ON TEKNOTAKSI?
...never heard...auttekee joku valaiseen asiaan.



Teknotaksi a.k.a. ambulanssi

--
sitä saa, mitä tilaa