Miten uus Firefox voi olla noin ruma?

49 posts, 3 pages, 16,517 views

Lumpy

Posts: 873

#21 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Mä oon kyl tykänny tost kolmosest. Tykkään silti käyttää mielummin safaria.
RiD

Posts: 2,817

#22 • • RiD Nukemi
Wryyyyy

--
*super* *possu*

Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 31.8.2008 15:23:
---
029, 31.8.2008 10:27:
Oikeesti noilla tekijöillä viiraa päässä.

Kukaan tsekannu 3.0:aa???

Ihme 70's perestroika meininki...

---

Mihin selain tarvitsee ulkonäköä?



*hi5*

Voi vittu ihmiset. Se on internetselain. Kunhan se tekee tehtävänsä niin mulla on kyllä muutakin huolehdittavaa kuin nappien muodot ja värit.
ezzy

Posts: 8,060

#24 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 1.9.2008 10:44:
---
ezzy, 31.8.2008 15:23:
---
029, 31.8.2008 10:27:
Oikeesti noilla tekijöillä viiraa päässä.

Kukaan tsekannu 3.0:aa???

Ihme 70's perestroika meininki...

---

Mihin selain tarvitsee ulkonäköä?

---


*hi5*

Voi vittu ihmiset. Se on internetselain. Kunhan se tekee tehtävänsä niin mulla on kyllä muutakin huolehdittavaa kuin nappien muodot ja värit.



Ja teemoja saa tehtyä itsekin, jos ahdistaa lookki.
juiceQ

Posts: 772

#27 • • juiceQ Fuck The Melody

Lumpy, 1.9.2008 10:17:
Mä oon kyl tykänny tost kolmosest. Tykkään silti käyttää mielummin safaria.



mäkin tykkäisin käyttää safarii, mut miten itus siihen scrollailuun saa lisää vauhtia?
Vexe

Posts: 1,016

#28 • • Edited Vexe
Mä kyl oikeesti ihmettelen et tuosta ulkonäöstä nousee näinkin suuri keskustelu.

Ohessa screenshotti jossa molemmat selaimet. Ei nyt niin suuria muutoksia ainakaan minun mielestäni.

http://www.whosurdaddy.fi/~vexe/ff3vsff2.jpg


EDIT: Vai onko mulla ollu joku simple skini käytössä vanhassa?
leenuliinu

Posts: 1,022

#29 • • leenuliinu Kenen kaveri

Vexe, 1.9.2008 15:57:
Mä kyl oikeesti ihmettelen et tuosta ulkonäöstä nousee näinkin suuri keskustelu.



Vaikea kyl tajuta threadin aloittajan ajatuksenjuoksua. Erot ovat todellakin aika mitättömät, ja muutos korkeintaan peukalonpään mitan verran parempaan.

Mainittua 70's-vaikutetta ei kyllä löydy suurennuslasillakaan.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

onni3mk

Posts: 3,973

#30 • • onni3mk Onni on.
Ei mulla kauheesti valittamista tossa FF 3.0:sta oo, mutta jos se on liian raskas niin tos on kevyt http://www.google.com/chrome Itellä kokeilussa just.

--
Onni on.

ezzy

Posts: 8,060

#31 • • ezzy Droid-pappa

onni3mk, 3.9.2008 00:05:
Ei mulla kauheesti valittamista tossa FF 3.0:sta oo, mutta jos se on liian raskas niin tos on kevyt http://www.google.com/chrome Itellä kokeilussa just.



yllättäen se on kevyt, kun se on vasta julkaistu. On photoshop, mese, firefox ja kaikki muutkin softat olleet joskus kevyitä :) mutta niistä puuttui silloin iso läjä ominaisuuksiakin.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#32 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Itse en pitänyt kakkosketun turkista ja olikin käytössä joku minimaalinen black japan skini. Kolmoseen päivitettyäni kyseinen skini ei enään toiminut ja nyt olen ihan peruskarvoilla mennyt eikä ulkoasu ole häirinnyt yhtään. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta hienompi se on kuin edeltäjässään.

Ihme valitusta, kun kettua pystyy trimmaamaan oman maun mukaan melkeinpä mielikuvituksen rajoissa. Myöskään nopeudessa ei mielestäni ole mitään valittamista. Mulla on asennettuna aika iso nippu lisäosia ja silti kettu on ihan vikkelä. Taitaa joillakin selaimen hitaus johtua jostain aivan muusta kuin itse selaimesta!?!?
Skenemursu

Posts: 1,568

#33 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
ensimmäistä kertaa kun Firefox default skini oikeesti näyttää hyvältä! Itsellä ainakin on nyt firefox 3.0.1 for Mac OS X ja tää näyttää oikeesti jo melkein Safarilta, melkein jopa joutuu käyttöön, mutta ei ihan.
ezzy

Posts: 8,060

#34 • • ezzy Droid-pappa

De Souza, 3.9.2008 08:55:
Itse en pitänyt kakkosketun turkista ja olikin käytössä joku minimaalinen black japan skini. Kolmoseen päivitettyäni kyseinen skini ei enään toiminut ja nyt olen ihan peruskarvoilla mennyt eikä ulkoasu ole häirinnyt yhtään. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta hienompi se on kuin edeltäjässään.

Ihme valitusta, kun kettua pystyy trimmaamaan oman maun mukaan melkeinpä mielikuvituksen rajoissa. Myöskään nopeudessa ei mielestäni ole mitään valittamista. Mulla on asennettuna aika iso nippu lisäosia ja silti kettu on ihan vikkelä. Taitaa joillakin selaimen hitaus johtua jostain aivan muusta kuin itse selaimesta!?!?



Kyllä se hidastuu, kun kertyy muutaman viikon aikana 80 tabia ja tauhkaa :) Tietty onhan se helppo restarttaa, kun tabitkin säilyy jne. ja kannattaakin tehdä välillä, jos pitää kokoajan konetta päällä kuten itse. Mulla on välillä tabikaupalla ostoslistoja netistä jne *pepsodent* ja duunijuttuja auki miljoona. Vuotaa kyllä hemmetisti vähemmän memoa toi FF3, siitä iso plussa. FF2 vei aina yli 500M memoa.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#35 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

ezzy, 3.9.2008 09:06:
Kyllä se hidastuu, kun kertyy muutaman viikon aikana 80 tabia ja tauhkaa :) Tietty onhan se helppo restarttaa, kun tabitkin säilyy jne. ja kannattaakin tehdä välillä, jos pitää kokoajan konetta päällä kuten itse. Mulla on välillä tabikaupalla ostoslistoja netistä jne *pepsodent* ja duunijuttuja auki miljoona. Vuotaa kyllä hemmetisti vähemmän memoa toi FF3, siitä iso plussa. FF2 vei aina yli 500M memoa.



Okei *nauru* 80 tabia auki + muut tauhkat niin sitten se alkaa olla jo ymmärrettävää jos on meno vähän raskasta. Mulla pysyy toi tabien määrä kohtuudessa, maksimissaan 10-15, jolloin en itse ainakaan huomaa mitään eroa nopeudessa. Jos ostoslistat/ostoskorit ei jää tunnuksille muistiin, tallennan ne erillisiin dokumentteihin. Tärkeissä/mielenkiintoisissa nettikirjoituksissa clipmarks add-on on aika kätevä. Tai sitten on erillinen bookmarks kansio väliaikaista säilytystä varten. Näin homma pysyy hanskassa eikä kettu saati allekirjoittanut mene sekaisin.
akir0

Posts: 2,554

#36 • • akir0 idleRPG champion 2009

onni3mk, 3.9.2008 00:05:
Ei mulla kauheesti valittamista tossa FF 3.0:sta oo, mutta jos se on liian raskas niin tos on kevyt http://www.google.com/chrome Itellä kokeilussa just.



Muuten hyvä toi chrome, mut ei voi käyttää kun ei saa adblock+:aa tai mitään vastaavaa. Ei kyl oikeasti osaa selata enää mitään saitteja, jos siellä vilkkuu mainokset.
seilori

Posts: 482

#37 • • seilori

akir0, 3.9.2008 10:13:
---
Muuten hyvä toi chrome, mut ei voi käyttää kun ei saa adblock+:aa tai mitään vastaavaa. Ei kyl oikeasti osaa selata enää mitään saitteja, jos siellä vilkkuu mainokset.



Sama vika. Nyt on taas hyvä sauma noilla softapalomuurien tekijöillä bundlata muureihinsa vaikka minkälaista oheishärpäkettä selainmainostenkin estoon :) Mietin myös että olikos Operassa joskus ennenvanhaan (ennen nykyistä mainosten piilotusta) jokin selaimen ulkopuolinen adblock tarjolla, jonka ideaa voisi soveltaa myös Chromeen?
ezzy

Posts: 8,060

#38 • • Edited ezzy Droid-pappa

akir0, 3.9.2008 10:13:
---
onni3mk, 3.9.2008 00:05:
Ei mulla kauheesti valittamista tossa FF 3.0:sta oo, mutta jos se on liian raskas niin tos on kevyt http://www.google.com/chrome Itellä kokeilussa just.

---


Muuten hyvä toi chrome, mut ei voi käyttää kun ei saa adblock+:aa tai mitään vastaavaa. Ei kyl oikeasti osaa selata enää mitään saitteja, jos siellä vilkkuu mainokset.



Ottaen huomioon, että tuottajana on google, tuskin tulee niiden puolesta adblockeria :D

De Souza, 3.9.2008 10:13:
---

Okei *nauru* 80 tabia auki + muut tauhkat niin sitten se alkaa olla jo ymmärrettävää jos on meno vähän raskasta. Mulla pysyy toi tabien määrä kohtuudessa, maksimissaan 10-15, jolloin en itse ainakaan huomaa mitään eroa nopeudessa. Jos ostoslistat/ostoskorit ei jää tunnuksille muistiin, tallennan ne erillisiin dokumentteihin. Tärkeissä/mielenkiintoisissa nettikirjoituksissa clipmarks add-on on aika kätevä. Tai sitten on erillinen bookmarks kansio väliaikaista säilytystä varten. Näin homma pysyy hanskassa eikä kettu saati allekirjoittanut mene sekaisin.



Ostoskori = nettikaupan linkkejä jne avoinna, ei koreja niinkään. Väliaikaisesta yleensä vaan, jos on jotain ostamassa/selailemassa.
ezzy

Posts: 8,060

#39 • • ezzy Droid-pappa

akir0, 3.9.2008 10:13:
---
onni3mk, 3.9.2008 00:05:
Ei mulla kauheesti valittamista tossa FF 3.0:sta oo, mutta jos se on liian raskas niin tos on kevyt http://www.google.com/chrome Itellä kokeilussa just.

---


Muuten hyvä toi chrome, mut ei voi käyttää kun ei saa adblock+:aa tai mitään vastaavaa. Ei kyl oikeasti osaa selata enää mitään saitteja, jos siellä vilkkuu mainokset.



"By submitting, posting or displaying the content you give Google a perpetual, irrevocable, worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any Content which you submit, post or display on or through, the Services"

http://tapthehive.com/discuss/This_Post_Not_Made_In_Chrome_Google_s_EULA_Sucks
akir0

Posts: 2,554

#40 • • akir0 idleRPG champion 2009

ezzy, 3.9.2008 11:11:
---
Ottaen huomioon, että tuottajana on google, tuskin tulee niiden puolesta adblockeria :D



Paitsi jos se blokkais kaiken muun pl. Googleadsit :)

Uskon kyllä, että jonkunlainen adblockki tohon tulee joko integroituna tai sitten ulkopuolisena virityksenä.