Oudot ruokamieltymykset

39 posts, 2 pages, 11,868 views

HaTeFiNgEr

Posts: 124

#1 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Ihaillessani korkeasaaressa eri otuksia minulle tulee jostain kumman syystä joka eläimen kohdalla mieleen sama kysymys "miltäköhä tuokin maistuisi esim: Grillattuna" Oli kyseessä sitten lisko taikka apina. Muutenkin tykkään maistella matkustaessani kaikkea mitä ennen en ole maistanut.
Tänne voipi sitten kirjoitella omia ruokahalujaan,mitä ns erikoista olet joskus syönyt tai haluaisit syödä. Ruokareseptejä otetaan myös vastaan.

Itse olen syönyt

-alligaattoria
-Haita
-Hummeria
-Mustekalaa
-jtn ihme äyriäismuhennosta (sisällöstä ei tietoa)
-Ostereita

Eipä nyt kumminkaan tossa mitään kovin erikoista ollut.Ei vain tule tuollaisia otuksia joka pvä syötyy.
Tätä lukiessa mulle tulee aina nälkä http://www.city.fi/artikkeli/Pime%E4n+lihan+himo/2437/
pirpeli

Posts: 5,533

#2 • • pirpeli
Tuskastuttavat Yhdys Sana Virheet.
Anteeksi ot, mut napsahti vaan päässä.

Modet, saisiko tuon otsikon taas kerran oikeaan muotoon?
Tai aloittaja voi sen itsekin korjata:

Oudot ruokamieltymykset.
Siinä. Eihän ole vaikeaa?

Mä laitan maksalaatikkoon sekä ketsuppia että jäisiä puolukoita.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Claquesous

Posts: 3,206

#3 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ötököitä maasta. Ne on suussa sulavia. Muutenkin syön kadulle tippuneita juttuja. Tästä johtuen söinkin skidinä kaninpaskaa lapsuudenkotini lattialta. Se oli vahinko, luulin niitä suklaarakeiksi.

--
32. of December

ipe

Posts: 1,845

#4 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
mä oon vaan se jätemylly joka syö kaikki ne rääppeet jotka ei edes koiralle enää kelpaa. eilen aamulla vetelin ruispuuroa kinkkulla höystettynä ja kahvin kera. maistoin myös nakkipuuroa ketsupilla, jota keitin koiralleni muutama päivä sitten, hyvää oli sekin. koiranruokanappulat on myös ihan ok, joskin hieman mauttomia. tekis mieli päästä johonkin pelkokerroin-tyyppiseen systeemiin maistelemaan jotain todella eksoottista.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Displacer

Posts: 1,828

#5 • • Displacer

ipe, 28.8.2008 23:40:
mä oon vaan se jätemylly joka syö kaikki ne rääppeet jotka ei edes koiralle enää kelpaa. eilen aamulla vetelin ruispuuroa kinkkulla höystettynä ja kahvin kera. maistoin myös nakkipuuroa ketsupilla, jota keitin koiralleni muutama päivä sitten, hyvää oli sekin. koiranruokanappulat on myös ihan ok, joskin hieman mauttomia. tekis mieli päästä johonkin pelkokerroin-tyyppiseen systeemiin maistelemaan jotan todella eksoottista.



Universal studiolla ois Fear Factor-live :P tai sit ei muuta kuin hakua suomen pelkokertoimen seuraavalle kaudelle :)

ja topikkiin:

Vietnamissa käytiin Hanoin lähellä olevassa "käärmekylässä" raflassa, jossa sai kunnon käärmeistä tehdyt ruoat. Joku seitsemän ruokalajia + sappineste ja veri snapsut :D Ihan syötäväähän se oli suurimmalta osin :)
Stene

Posts: 430

#6 • • Edited Stene
Tonnikala sopii ihan kaikkeen.

Herne-, liha- ja makkarakeittoon. Makaronin kanssa, pihvin kanssa, leivän väliin. Kaurapuuroon en oo vielä kokeillu, mutta eiköhän se siihenkin hyvin sovi.

Oon myös huomannu, että kalapuikot rupeaa maistumaan makkaralta, kun niihin laittaa päälle rutkasti sinappia! (vai onko se sit vaan se sinapin maku, jonka jotenki sekottaa makkaran mauks? :D)

Tapana tuntuu myös olevan erilaisten muhennoksien teko, eli kattilaan kalapuikkoja, makaronia, perunoita, makkaraa, TONNIKALAA, sekä kaikkia satunnaisia mausteita mitä kaapeista löytyy! Tulee yllättävän herkullista ja nälkäkin lähtee.
SASHA  F

Posts: 1,722

#7 • • SASHA F

`Ԡի, 28.8.2008 23:34:
• silakat kermavaahdolla
• banaanilohi
• sikapersikka
• päärynä-sika-persikkamuhennos
• nauta-mansikkasorbetti
• käärmepasta+puolukkahillo+sinappi+kermavaahto (Ahhh!!)
• sienivohvelit+puolukkahillo+silakkapatée
• aladobimansikat
• silakalla täytetyt turnipsit+tyrnihillo
• kengurunliha+mustikkahyydyke+silakka+suklaakastike (oikeesti HY-VÄÄ!)



tykkäät näköjää silakasta*sars*
Tapi

Posts: 1,437

#8 • • Tapi Dreamstate
Maksalaatikkoa ketsupilla, koirannappuloita, kalapuikkotonnikalamuhennoksia, nakkipuuroa...

Mitä helvettiä!? *pepsodent*

Pitäis varmaan järkätä ruokakurssi kaikille tähän topiikkiin vastanneille.
pirpeli

Posts: 5,533

#9 • • Edited pirpeli

Tapi, 29.8.2008 01:20:
Pitäis varmaan järkätä ruokakurssi kaikille tähän topiikkiin vastanneille.



Niin...ajatteles :D No, onneksi ainakin tässä perheessä nautitaan myös "hyvistä" ruuista, kuten katkarapu-sitruunarisotosta, erilaisista kasvisherkuista, kalaruuista, padoista, keitoista jne.*nauru*

Ei kuitenkaan tollasia outouksia päivittäin syödä, jos se sua helpottaa :D
(ja niitä koirannappuloita ipe vaan maisto....*pepsodent*)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Janisa

Posts: 2,226

#10 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Displacer, 28.8.2008 23:45:
---
ja topikkiin:

Vietnamissa käytiin Hanoin lähellä olevassa "käärmekylässä" raflassa, jossa sai kunnon käärmeistä tehdyt ruoat. Joku seitsemän ruokalajia + sappineste ja veri snapsut :D Ihan syötäväähän se oli suurimmalta osin :)



Mua rupes just tasan nyt etoo! *pökr* *poks*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

onni3mk

Posts: 3,973

#13 • • onni3mk Onni on.

Claquesous, 28.8.2008 23:34:
Ötököitä maasta. Ne on suussa sulavia. Muutenkin syön kadulle tippuneita juttuja. Tästä johtuen söinkin skidinä kaninpaskaa lapsuudenkotini lattialta. Se oli vahinko, luulin niitä suklaarakeiksi.



Oot myös maistanu kanin pellettejä *vink*

Iteltä ei kyl löydy mitään ihmeellistä... Kissakalaa tuli pari vuotta sitten maistettua. No joo ja mustekalan lonkeroita niin friteerattuna kuin raakanakin.

--
Onni on.

tomii

Posts: 3,594

#14 • • tomii kallion herttua

ipe, 28.8.2008 23:40:
mä oon vaan se jätemylly joka syö kaikki ne rääppeet jotka ei edes koiralle enää kelpaa. eilen aamulla vetelin ruispuuroa kinkkulla höystettynä ja kahvin kera. maistoin myös nakkipuuroa ketsupilla, jota keitin koiralleni muutama päivä sitten, hyvää oli sekin. koiranruokanappulat on myös ihan ok, joskin hieman mauttomia. tekis mieli päästä johonkin pelkokerroin-tyyppiseen systeemiin maistelemaan jotain todella eksoottista.



Faija kertoi (on rakennusmestari, liittyy tähän tarinaan :), että niillä oli joskus aikoinaan työmaalla äijä, joka vetäs kylmästi hernekeiton, sinapit, sipulit, pannarit ja mansikkahillot kermavaahtoineen samalle lautaselle, sekoitti ja veti tyytyväisenä naamaansa. Äijät vähän ihmetteli, niin jannu tokas "nooo, kyllähän nuo mahassa sekottuvat kuitenkin!" :DD Eri-asiallinen jannu, suorastaan siististi cool! :D

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#15 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 28.8.2008 23:29:
Tuskastuttavat Yhdys Sana Virheet.
Anteeksi ot, mut napsahti vaan päässä.

Modet, saisiko tuon otsikon taas kerran oikeaan muotoon?
Tai aloittaja voi sen itsekin korjata:

Oudot ruokamieltymykset.
Siinä. Eihän ole vaikeaa?

Mä laitan maksalaatikkoon sekä ketsuppia että jäisiä puolukoita.



Nyt on kyllä de-ja-vu, ksoka mä oon sun kanssa ennenkin todennut jonnekin threadiin, että maksalaatikko + ketsuppi = loistokamaa! :D Ketsuppi ja esim. makkarakeitto tai lihakeitto = myös loistoa! Ja munakkaan (ja normi paistettujen egujen) päälle, ketsuppia tottakai!

--
reivaan kunnes kuolen

Pepeto

Posts: 461

#16 • • Pepeto Robodisco

tomii, 29.8.2008 17:19:
---
pirpeli, 28.8.2008 23:29:
Tuskastuttavat Yhdys Sana Virheet.
Anteeksi ot, mut napsahti vaan päässä.

Modet, saisiko tuon otsikon taas kerran oikeaan muotoon?
Tai aloittaja voi sen itsekin korjata:

Oudot ruokamieltymykset.
Siinä. Eihän ole vaikeaa?

Mä laitan maksalaatikkoon sekä ketsuppia että jäisiä puolukoita.

---


Nyt on kyllä de-ja-vu, ksoka mä oon sun kanssa ennenkin todennut jonnekin threadiin, että maksalaatikko + ketsuppi = loistokamaa! :D Ketsuppi ja esim. makkarakeitto tai lihakeitto = myös loistoa! Ja munakkaan (ja normi paistettujen egujen) päälle, ketsuppia tottakai!



Huhhuh, ku te ootte sekaisin! :D
Nasutin

Posts: 265

#17 • • Nasutin
Outoa tai ei, mut suolakurkku ja hunaja... NAM!!!
Ja mä oon kilpikonnanruokaa joskus maistellu :D Maistuu ihan paperilta.

Pikkuveli aikoinaan söi aina jäätelön kanssa ketsuppia.

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

onni3mk

Posts: 3,973

#18 • • onni3mk Onni on.

Nasutin, 29.8.2008 17:30:
Outoa tai ei, mut suolakurkku ja hunaja... NAM!!!



Vanha perinneruoka, mun mummo ja ukki syö suolakurkut hunajan kanssa.

--
Onni on.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#19 • • Aurinkoneiti
Mykykeitto, jota söin viimeksi 80-luvulla. Omasta mielestäni kummallista, mutta erittäin hyvää.*slurps*
Marjo

Posts: 1,796

#20 • • Marjo pupuTupuna

pirpeli, 28.8.2008 23:29:

Mä laitan maksalaatikkoon sekä ketsuppia että jäisiä puolukoita.



Mä laitan maksalaatikkoon mansikkahilloa. *tirsk* Hyvää on! *hihu*