USAn pressanvaalit 2008

93 posts, 5 pages, 22,190 views

KooKie

#41 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 14.10.2008 14:46:

Jepjep *huoh* Kiitti korjauksesta :D

Ainoastaan netissä tarvitsee korjata tuollaisia kämmejä, kun ihmiset ei osaa ajatella asiayhteyksien kautta itse. :P

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

xl8r

#42 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

KooKie, 14.10.2008 14:48:
---

---

Ainoastaan netissä tarvitsee korjata tuollaisia kämmejä, kun ihmiset ei osaa ajatella asiayhteyksien kautta itse. :P

No emmä tiedä, kyllä mä luulen että asiaa olisi korjattu hyvinkin pikaisesti ja asiaan tartuttu jos tämmöisen sammakon suustaan olisi päästänyt esimerkiksi John McCain *iloinen*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

KooKie

#43 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

xl8r, 14.10.2008 14:51:
---
KooKie, 14.10.2008 14:48:
---

---

---

No emmä tiedä, kyllä mä luulen että asiaa olisi korjattu hyvinkin pikaisesti ja asiaan tartuttu jos tämmöisen sammakon suustaan olisi päästänyt esimerkiksi John McCain *iloinen*

No netissä ja Yhdysvalloissa. ...Ja näsäviisaiden kavereiden kesken. ...Oikeastaan kaikki urpoilee yhtä lailla, harvat yhdistää asian ilman turhaa kuittausta, because it's just so much fun to point out other peoples' mistakes. Erityisen hauskaa se on in tha intranez.

edit. Elintärkeä internetin työkalu: :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

m1kk3

#44 • • m1kk3 no-life

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

kosmo

#46 • • kosmo TJH87
pari kysymystä, ratkeaako vaalitulos vielä saman vuorokauden aikana äänestyspäivästä ja tuleeko suomessa mitään vaalilähetystä telkkarista tjsp ?

ei millään muista vaikka eihän niistä edellisistä vaaleista nyt niin kauaa ole :p
Kon-tiki

#48 • • Kon-tiki The Unsinkable

kosmo, 31.10.2008 10:24:
pari kysymystä, ratkeaako vaalitulos vielä saman vuorokauden aikana äänestyspäivästä ja tuleeko suomessa mitään vaalilähetystä telkkarista tjsp ?

ei millään muista vaikka eihän niistä edellisistä vaaleista nyt niin kauaa ole :p

1. Ei ratkea. Viimekin tai toissa kerralla Floridan ääniä laskettiin vielä kuukausi itse vaalipäivän jälkeen jonkun kämmin takia, jonka takia Bushista eikä Goresta tulikin pressa. Lisäksi ääntenlaskennassa menee muutenkin tosi paljon kauemmin kuin Suomessa, koska maa on niin laaja ja koska he äänestää samaan aikaan, tosi monimutkaisella äänestyslipukkeella tai sähköisesti, monesta muustakin osavaltio- ja/tai paikkakuntakohtaisesta asiasta.

2. muistaakseni oli viime kerralla joitain ylimääräisiä uutislähetyksiä. Nyt ei ole tulossa 4. tai 5.11. TV1:llä eikä TV2:lla, mutta normi uutislähetyksissä asiaa tietysti käsitellään laajasti.
henkka

#49 • • henkka

Kon-tiki,

2. muistaakseni oli viime kerralla joitain ylimääräisiä uutislähetyksiä. Nyt ei ole tulossa 4. tai 5.11. TV1:llä eikä TV2:lla, mutta normi uutislähetyksissä asiaa tietysti käsitellään laajasti.

Viime kerralla MTV3 seurasi koko yön eri jenkkiasemien lähetyksiä ja heillä oli ihan omat kommentaattoritkin studiossa :)
Kon-tiki

#50 • • Kon-tiki The Unsinkable

Kon-tiki, 31.10.2008 10:37:
Lisäksi ääntenlaskennassa menee muutenkin tosi paljon kauemmin kuin Suomessa, koska maa on niin laaja ja koska he äänestää samaan aikaan, tosi monimutkaisella äänestyslipukkeella tai sähköisesti, monesta muustakin osavaltio- ja/tai paikkakuntakohtaisesta asiasta.

"Amerikkalaiset äänestävät myös eläintensuojelusta ja homoista"

http://www.iltalehti.fi/usanvaalit/200811038529166_us.shtml
#51 • • Annakins Guest

henkka, 31.10.2008 11:45:
---
Kon-tiki,

---

Viime kerralla MTV3 seurasi koko yön eri jenkkiasemien lähetyksiä ja heillä oli ihan omat kommentaattoritkin studiossa :)

YLE24 näytti kans viime vaaleissa jonkun Jenkki-kanavan lähetystä, mut nyt ei ainakaan YLE:n kanavilta näyttäs tulevan mitään.

Jos BBC World näkyy, niin sieltä tulee kyllä 01 alkaen US election night. Netin kautta varmaan ainakin www.c-span.com voinee seurata lähetystä.
#52 • • REivaaja Guest

KooKie, 14.10.2008 14:57:
..Oikeastaan kaikki urpoilee yhtä lailla, harvat yhdistää asian ilman turhaa kuittausta, because it's just so much fun to point out other peoples' mistakes.

Riippuu missä roikkuu.
Anselmi

#53 • • Anselmi And sell me
Unibet antaa seuraavat kertoimet.

Obama, Barack 1,07

McCain, John 7,00

--
sen pituinen se

#54 • • gnomex Guest

Anselmi, 4.11.2008 11:40:
Unibet antaa seuraavat kertoimet.

Obama, Barack 1,07