Wappu!

24 posts, 2 pages, 3,889 views

KeijoK

Posts: 1,495

#1 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Wonderwalleihin Linnanteatteriin joko kävellen jaloilla, käsillä tai joku työntää mua kottikärryissä!

*nauraa*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

avb

Posts: 1,003

#2 • • avb - Sylvester -
Gloriaan*super**ökkö*
Danskuh

Posts: 675

#4 • • Danskuh pikku-Dee
vappuna räväytetään pukeutumalla *nauraa* ja päivä kaupungil ja yö jossain ja aamu kait illuis *ökkö*
wattsson

Posts: 146

#5 • • wattsson
ois hyvä ilma nii vois ulkona olla, sit matsii kattoo telttaa tai aseman screenille, jossaa lisää pohjii ja baarii ja lopuks illut jos kunto kestää *super*
RedOne

Posts: 448

#6 • • RedOne
No matsihan on aivan pakko kattoa, mutta sen jälkeen ei oo tarkkaa tietoa. Ehkä keskustaan hengailemaan ja sitte johki haalari bileisiin. Ja torstaina Ullikselle juomaan skumppaa...tottakai!

--
Hab haba zut zut

Avatar
#7 • • Aropupu Guest
Wappu... niin sehän on iha justiinsa.
Iltä ja yö menee häröilyssä kaupungilla. Ja kait siel Ulliksella täytyy käydä perinteitä vaalimassa sit aamulla. Ja päivällä (jos vain sää suosii) tehää kavereiden kans paellaa.. Ja sit vaan syödään ,juodaan ja nautitaan tunnelmasta...*joo*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#8 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Duuniin*iloinen**vink*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

00000

Posts: 176

#9 • • 00000
Himassa varmaan
Avatar
#10 • • wxw Guest
PITIS läht revittelee illuihin mut iski flunssan poikanen...Siispä ei nyt ainakaa IHAN VITUN TÄYSIII mut jotain sinne päin kyl*dissaa*
keisha

Posts: 1,394

#11 • • keisha bullet with butterfly wings
wxw:

PITIS läht revittelee illuihin mut iski flunssan poikanen...Siispä ei nyt ainakaa IHAN VITUN TÄYSIII mut jotain sinne päin kyl*dissaa*


Hei, jos oot kipee niin laattahan vaan lentää paremmin.*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#12 • • wxw Guest
AI WIDU. Mä oon unohtan sut kokonaa.*blush* HHAHAA. Mä kerään sellaset setit et oksat pois ja sit..... voi tyttö*hymy*
*pukl**dissaa*
DESPE

Posts: 4,580

#13 • • DESPE
keskiviikkona lätkämatsin katsominen aivan normaalisti jonka jälkeen kaikki on auki .. torstaina kaivopuisto vois olla kova sana, riippuen olotilasta
Howdy

Posts: 7,955

#14 • • Howdy Oldie
Gloria / Illut ... .ellei satu tulemaan jotain mutkia matkaan *voiei*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#15 • • Howdy Oldie
Fucking jeeee .... H hetki lähenee uhkaavasti .... juhuu *piis**pahis**piis*


*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*
*ökkö*

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

Posts: 15,721

#16 • • UnityF joo just se
HAUSKAA WAPPUA KAIKILLE!!!!

mrstraetz.gif
kuu

Posts: 1,174

#17 • • kuu tyttttö
täältä kans *nauru*

--
köh köh

Susu

Posts: 1,077

#18 • • Susu The Nasu
Hauskaa Vappua kaikille!*sydän*
Ja ei kun gloriaan bilettämään*ökkö*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Howdy

Posts: 7,955

#19 • • Howdy Oldie
Samoin ... :D
Pitäkäähän kaikki hauskaa *justjoo*

--
Käpy vailla vertaa

r0n

Posts: 2,258

#20 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
whoohaa!

Wappu alkaa mun osalta n. klo 17.00

-> kaverin kämpille kamppiin, tennispalatsia vastapäätä, iiiisoooo parveke-terassi 7-kerroksessa josta näkee ku jengi ördää*vink*

-> siitä jossain vaiheessa enen puolta yötä suuntaan keskusta-espa-kaivari. Sinne kikkailemaan kaikkien pissisten ja tp:iden sekaan. Testattu juttu*pelle*

-> aamulla sit himaan. Yeah right. Illusions Productions! *slurps*

-> Illujen jälkeen back 2 kaivari, tietty wapputorin kautta. Saas nähdä mitä tällä kertaa tarttuu mukaan torilta*hih*, viimeks ostin lelukonekiväärin ja AliG-tyyliset törkeen kokoset auronkolasit.

*possu*wasted*possu*

-cc

--
6er reihe