CLINIC with Dj SHAH (Armada, GER) & NITROUS OXIDE (Anjunabeats, PL) 1.11.2008 @ Helsinki Club

107 posts, 6 pages, 28,571 views

caramelo

Posts: 61

#61 • • caramelo
nyyyh pitää missaa nää ku sinne tulee jengii joiden kans en halua olla saman katon alla *hmph* :(

--
.la música electrónica es el corazón de la vida.

serotonot

Posts: 3,137

#62 • • serotonot Paul Easy

caramelo, 1.11.2008 19:44:
nyyyh pitää missaa nää ku sinne tulee jengii joiden kans en halua olla saman katon alla *hmph* :(


Käytte vaan vuorotellen röökillä ni ei tarvi olla katon alla samaan aikaan :D
NaSu*

Posts: 236

#63 • • NaSu* psyKepossu
TääLtä TuLLaan!!!!!! *tanssittel*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Toni_L

Posts: 779

#64 • • Edited Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/
#1

Nitrous Oxide soitti perus anjunabeats kamaa, mutta
DJ Shahan setti oli todellinen yllätys. *kuolaa* Hän soitti jotkut remixit livenä.

Kaiken kaikkiaan ihan hyvät bileet.
Josssu

Posts: 506

#65 • • Josssu
Dj SHAH *sydän* Ei voi muuta sanoa kuin *plur*
Meinasin vielä jäädä himaan, mutta onneksi lähdin!
Kiitos!
sts

Posts: 7,969

#66 • • sts Sama pyynti aitta!
Jumaleissön mitkä bileet. Kiitos Clinic! Tällästä onkin odotettu jo pitkään.
beach82

Posts: 23

#68 • • beach82
Joo oli ihan jees bileet tiiviissä paketissa ja oli kiva kuulla pari vanhaa hittiä...
'

KIITOS*hih*
Janne

Posts: 1,330

#69 • • Janne kipee ukkeli
Shah soitti vanhoja kivoja biisejä, mutta kaikista ne hitaammat versiot. Kun Nitro pääsi puikkoihin, niin ns. "sokka irtosi", supersaha alkoi laulamaan ja sitähän koko bileisiin oltiin tultu kokemaan (kun Hallujakaan ei taideta tälle syksylle enää saada).

Miinusta ei tarvitse edes hakemalla hakea: sekä narikassa että baareissa palvelu oli epäystävälistä, suorastaan vittumaista, niin minulle kuin Helillekin. Jouduimme kertomaan vastalauseemme, oli sen verran erikoista. Lisäksi vanhat kunnon EAW:t oli jotenkin säädetty pieleen, ääni kuului vain edessä, mutta siinä se sitten kuuluikin liian kovaa. Pienellä harjoittelulla menee varmasti paremmin!
Fiilis

Posts: 49

#70 • • Fiilis Finnish Wonder
Lievästi ahtaan olonen mesta, mut iha kiva reissu kaikinpuolin, harmi että pääs tulee vaan melko myöhään mestoille ni missasin varmaan aivan hitosti :(

--
:::::::::::::

Maihku

Posts: 1,186

#71 • • Maihku neiti hankala
Olipa oikein mukava ilta*sydän*
vns

Posts: 276

#72 • • vns
Ekaa kertaa hesaril ja cliniceis. En tiiä johtuko venuesta vai bileistä mutta mikään hesan paikka ei oo ollut noin paljon mun kohderyhmää. Tosi mukavii ja rentoi (ja söpöi *hih*) ihmisii ja mulle tultiin pariin otteeseen jopa avoimesti jutskailee mitä ei kyllä tapahdu ikinä missään muualla. ;)

Baaritiskillä sai tosin jonottaa aina ikuisuuden, mutta senkin ajan ois voinu tietty käyttää hyväks ellei ois ollu eilen niiin jumis. Mitä musaan tulee niin se saa olla aina rankempaa, mut oli mukavaa vaihtelua. :)
remotion

Posts: 5,283

#73 • • remotion nostatus guru
Miten mä oon voinu juoda tukan näin sekasin, voi lollerström, oli kyllä huippukaatoo koko ilta mutta silti :D jaahas nyt soi kaikki herätyskellotkin kämpässä
Air

Posts: 319

#74 • • Air
Kiitos ja anteeksi. Kiksuvajarit tuli vihdoin täytettyä, aivan loistavat bileet!
AJ

Posts: 82

#75 • • AJ
ristus on pää kipiä..

--
En kuuntele Housea koskaan

Maximum

Posts: 241

#76 • • Edited Maximum digital boy
+ siellä ylhäällä meillä oli muukaavaa,voi jospa olisit saanut olla muukaanaa*nuotti**tanssittel*
--- alhaalla hirveä teinihelvetti,säälittävää palvelua,koko henkilökuntaa vitutti selvästi joka minuutti..vittu mitä ressukoita*dissaa**dissaa**släp**släp*

--
....matkailu avartaa.....

caramelo

Posts: 61

#77 • • caramelo

serotonot, 1.11.2008 20:20:
---
caramelo, 1.11.2008 19:44:
nyyyh pitää missaa nää ku sinne tulee jengii joiden kans en halua olla saman katon alla *hmph* :(

---

Käytte vaan vuorotellen röökillä ni ei tarvi olla katon alla samaan aikaan :D



haha loistavaa :D

--
.la música electrónica es el corazón de la vida.

W

Posts: 1,049

#78 • • W
Ehkä hieman off topic, mutta kun ei ole hesarilla aikoihin tultu käytyä enkä nyttenkään päässyt käymään, niin kiinnostaisi onko tuolla hesarilla tehty vielläkään mitään äänentoiston eteen? Muistan että äänentoistolta yksi huonoimmista paikoista missä olen koskaan käynyt. Tuovatko bileen järkkääjät lisää bassoja? *hih*
caramelo

Posts: 61

#79 • • caramelo
no pitihän sitä sit eksyy huudeil *nauru* oli kyl vaa aika mielenkiintonen kokemus käydä tamppaa kunnon baarikuteis (ja kun näitä ihmisiä ollaan joka ei voi käsittää sitä et tullaa tamppaa parhaimmis tissi-perse kledjuis) joten lievästi sanoen poden pientä morkkista *ding* mutta tulipahan koettua!

hmm, oli kyl ihan tosi loistava vikat tunnit mitä siel tuli jorailtuu. mut ihmiset ihmiset, miksi se alko maistuu aina niiin hyvälle *nauru*

PS: toivottavasti sinä joka lensit loppuillast selälles sielt portaiden juurest ni ei käyny pahasti ku se oli aika kolauksen näköst touhuu ainaki.. :)

--
.la música electrónica es el corazón de la vida.

Snaggo

Posts: 1,147

#80 • • Snaggo ;__;
Kappas vain, itsekkin eksyin yöllä tänne. Musiikista en mene sanomaan mitään, mutta äänentoisto oli kyllä jotai aivan hirveätä puuroa. Johtuisko siitä että tuli oltua Redrumissa hetkeä ennen tänne tuloa?*nauru*

--
bojoing.