235 posts, 12 pages, 71,043 views
(oiskohan ne saanu ulos kun olis käynyt valittamassa pokeille..) ja toi lasisiruongelma jaksaa aina harmittaa. Miksei suosiolla siirrytä muovituoppeihin... mut musa, seura, ja ilta ylipäätään oli kyllä onnistunut. Kiitän :)
Camomilli, 16.11.2008 21:43:
Oli mielettömän ihanaa vaikka itellä meinas käpy palaa muutamiin perseen kähmijöihin(oiskohan ne saanu ulos kun olis käynyt valittamassa pokeille..)
Sann`, 16.11.2008 22:33:
---
Oli mielettömän ihanaa vaikka itellä meinas käpy palaa muutamiin perseen kähmijöihin(oiskohan ne saanu ulos kun olis käynyt valittamassa pokeille..)
---
Samaan meinasi kyllä palaa omallakin porukalla käämit... Mistä niitä aina sikiää???
Mukavia ihmisiä ja monipuolista musiikkia. Anton Sonin & AMX ja Orion oli kyllä parhaita.. Kiksuaaaaaaa!! 
Parasta antia oli Poliisin KIKSUILUT (kuten täällä olen asian aiemminkin ilmaissut :D), props! Myös Reksin breiksit ja rumpubassoilut kuulostivat vallan makialle. :) Artisteille ja järjestäjille iso kiitos hyvistä soundeista!
Kukaan ei kuitenkaan ollut niin häiritsevä, että olisin lähtenyt hakemaan pokea korjaamaan tyyppiä ulos. Näinkin olen joskus tehnyt. Suosittelen siis jokaiselle, jota ahdistellaan. Joillain oli pakka vähän liian sekasin, kun ei pystynyt hallitsemaan omaa liikehdintäänsä, mutta nämä edellämainitsemani asiathan eivät nyt millään lailla ole palautetta järjestäjille, jotka järjestivät loistavat kekkerit.

phear, 16.11.2008 17:35:
Yökylään ilmoittautuneesta kolmikosta paikalle saapui: 0. Ei kyl ihme.

Jone, 17.11.2008 11:14:
---
phear, 16.11.2008 17:35:
Kävittekö puhaltaas?

vilna, 17.11.2008 14:37:
Olin mestoilla hetken :o kun hoksin kuvanneeni ekaa kertaa yhden illan bileissä 2gb muistikortin täyteen, mutta sitten tajusinkin napsivani raw-kuvia kun olin jotain Jonellekin uhonnut ;) Vara-muistikortitkin oli onneks messissä joten räpsyttely pääsi jatkumaan ainakin siihen asti kun muuta mukavaa taas ilmaantui :P