E15V 1.11.2008 @ Helsinki

143 posts, 8 pages, 26,263 views

10-

Posts: 239

#101 • • 10- Sairaalan Miekka
kiitos ja kumarrus! musa<3 mutta varsinkin kaikki te ihmiset!<3 uu ja aa.

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

uniqe

Posts: 397

#102 • • uniqe suski
Noni, huomenna ollaan ehkä elävien kirjoissa takaisin.. Aivan upea dekotus, mahtava idea laittaa historiaa valokuvanäyttelyksi ympäri Casaa, tajoilu pelas, ja wtf hattarakone, se oli kyl niin piste i:n päälle! David ja Seppo teki hienosti valoja, ja oliko päräyttävä ledirivistö dj:n takana!!!! Itte tylläsin parhaimmillaan hulkkosen setistä, joka ei petä koskaan<3
Ylpeästi näissä bileissä mukana! 'PALJOOON ONNEAAA ENTROPY......'
Jinx

Posts: 2,615

#103 • • Jinx Superfeminine
Taattua Entropy-laatua *sydän*

--
Pyllykkä

purrr-

Posts: 577

#104 • • purrr- naked chef
Oli vedet silmissä kun jossain vaiheessa iltaa kattelin bileitä sieltä tanssilattian reunalta. Ihmiset, dekot, dj:t, ääni, valot, ruoka, kaikki...

Ja että yhteisöllisyys on kuollutta vai? E15v oli monen ihanan hipinretaleen satojen työtuntien tulos. Iso käsi kaikille jotka oli tekemässä bileitä enemmän tai vähemmän, ilman meitä niinkään monella ei olis ollut krapula eilen <3

Bileet oli super siltäkin kantilta että paitsi itse reivit niin roudaaminenkin oli kivaa, sekä mennessä että tullessa. Hauskimpia muistoja:

-"suurperheen" tukkukäynti
-12-kertainen sämpylätaikina ja uunivuoasta valuva ektoplasma
-vessaan ja kylmiöön nukahtaneet roudaajat
-patjan "katoaminen"
-hippien opintoretki

Hitto et me rokattiin <3<3<3

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

^Petunia

Posts: 888

#106 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Sam, 3.11.2008 10:28:
Tässä tallenne mun setistä, jos joku kaipailee. Jonkin verran tulevia julkaisuja tossa, mut pääosin aivan tuoretta saundia.

Sil vous plait: http://klubitus.org/musiikki.php?id=5990


Täytyykin laittaa heti lataukseen kun jäi miehen setti kuulematta koska kotiin oli kova hoppu *uuh*
Heiska

Posts: 118

#107 • • Heiska
Huhuh jopas oli... vetää kyl sanattomaksi *sydän* Kiitos ja niiaus. Onnea E!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#108 • • Kon-tiki The Unsinkable

idi, 2.11.2008 17:27:
valot oli jotain niin älyttömän siistii, varsinkin dj takana oleva valoseinä aah <3



Eipä! Valojen osalta E15 v oli kyllä omaa luokkaansa Helsingin medium-kooon tapahtumista (Colors festivalin laserit nyt asia erikseen, mut ne olikin kovan rahan bileet Merikaapelissa) *aplodit*

Kiitos, ihanat bileet, ystävällisiä nuoriamiehiä riitti, halpaa juotavaa ja teknoa. Kuka oli se blondi jäpä, joka soitti Hulkkosen jälkeen?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#109 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Rokkas!

Kiitos koko jengille *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Foxmagon

Posts: 1,329

#110 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Kuvaräpsyjä löytyy täältä. http://foxmagon.1g.fi/kuvat/Entropy15V/

Huihelishaahulisräpsäilyjä, ei oteta vakavasti. :)

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

kirveli

Posts: 18

#111 • • kirveli

Kiitos, ihanat bileet, ystävällisiä nuoriamiehiä riitti, halpaa juotavaa ja teknoa. Kuka oli se blondi jäpä, joka soitti Hulkkosen jälkeen?




Se oli Kitkaliitto.

En mä osaa sanoo mitään, oon ihan tyhjä. Oli rakkautta ilmassa, kiitän teitä lisää sit kun selviin tästä.

<3
Anderi

Posts: 149

#112 • • Anderi
Oli erittäin maukasta soundia ja bileet järkkäilty kovin hienosti. Tilana paikka toimi loistavasti ja hienoa että sai seinän takana istuskella kun tanssimisesta jalat puutuivat. Hieno reissu mutta aamukasilta treellä oli hiukan vei voimia. Jes, vihdoin krapula ja väsynyt bileistä on poistunut!
nuance

Posts: 1,963

#113 • • nuance cov ops, combat, sunrise
yyh. morkkis. toivottavasti ees joku on säästynyt mun aivan vertaansa vailla olleelta känniääliöilyltä.

anteeks.
nuance

Posts: 1,963

#115 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Individual, 3.11.2008 12:16:
No Ana näytti persettä. *justjoo* Oikein jäntevät pakarat. *tirsk*



aina sen kaljun prinssin on yritettävä nokittaa.
terraluna

Posts: 1,270

#116 • • Edited terraluna Agentti
Kiitos Entropy! Yhdet vuoden parhaista bileistä, oli kyllä niin laadukkaat ja huolella tehdyt kemut että! Musiikki toimi mulle, en oo tainnu vähään aikaan viihtyä noin kauan tanssilattialla putkeen. Kitkaliitto ja Opa oli ihan parhautta. <3

Valot oli makeet, takaseinän ledishow erityisesti, huh! Kauempaa tanssilattialta näytti upeelle, kun oli hämärämpää kuin edessä ja hahmotti kunnolla kuviot. Siistii ylipäänsä aistii et jengi oli viitsinyt nähdä vaivaa bileen eteen, musta se näkyi, kuului ja tuntui ja toi lisää latausta yleistunnelmaankin. Toivotaan että tällaisista pippaloista saadaan nauttia jatkossakin, hyvää kannattaa odottaa! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

nuance

Posts: 1,963

#117 • • nuance cov ops, combat, sunrise
ps. kenen kanssa mä pussailin? tais jäädä esittäytymättä.
opa_

Posts: 115

#119 • • opa_

nuance, 3.11.2008 14:56:
ps. kenen kanssa mä pussailin? tais jäädä esittäytymättä.



:DDD Ihan hyvä et mun parta ei sit ihan kokonaan tuhonnu sun miehisyyt vaik vähä puhuit sillei.

Oli kyl kaikin puolin ihan täydelliset bileet ja kiitokset siitä et mulle suotii mahollisuus pistää bileet pakettiin vikalla soittoslotilla! Porukka oli huolel liekeis, joten ei itekkää voinu olla ku kädet ilmas. Omat fiilikset bileistä kiteyttää hyvin tää kuva: DSC_8699.JPG
s4ga

Posts: 325

#120 • • s4ga
Hyvä Opaaaa! :D

Onnea Entropy!
Kiitos ja kumarrus *sydän*

--
Miau. ^__^