choon! - bright white | Gareth Emery, Orkidea, Jussi Soro LIVE | 11.10.2008 | Klubi, Turku

65 posts, 4 pages, 10,555 views

Seb

Posts: 377

#61 • • Seb

Tapi, 13.10.2008 20:43:
Jengiäkin oli sen verran paikalla, että tais kävijäennätykset paukkua.



Kävijämäärä oli choonin ennätys, mutta Klubin perusmääristä jäätiin kauas :)

Mut loistava weekendi tosiaan. Klubin puolesta kiitän asiallisista bileistä, sekä bilettäjistä. Harvoin näkee noinkin hyväntuulista porukkaa la-su välisenä yönä. Yhtään tappelua tai muunlaista järjestyshäiriötä ei ole mun korviin kuulunut, joten siitä erityispropsit.

Se vähä mitä kerkesin kuuntelee, niin Emery veteli täyslaidallisen hyvää shittiä ja nennan soundi on loksahtanut todella hyvin uomiinsa. Lisäksi Jussin live yllätti positiivisesti.
Tommy Court

Posts: 851

#62 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

Seb, Yhtään tappelua tai muunlaista järjestyshäiriötä ei ole mun korviin kuulunut, joten siitä erityispropsit.

Vähän joku tuli aukoon mulle/haastaan riitaa alakerrassa ihan turhasta *släp*, mut nää on näitä *dissaa* Saatiin kaveri onneks nopeesti ulos.. Nooh itse bileistä.. Täytyy suuresti taas kiittää koko choon! poppoota ja kaikkia esiintyjiä *aplodit* Oli ehdottomasti yks parhaista bileistä, missä on tullu käytyä! Mukavasti porukkaa ja hyvä tunnelma kaikilla! Illan tähti oli kuitenki itse Emery, jonka setti uppos muhun aivan täysin.. Enpä muista tollasia fiiliksiä olleen vähään aikaan.. Orkidealta myös muikeaa saundia joista muutama biisi tempas mukavasti mukaansa *joo* Vähän jäi harmittamaan etten Jussilta kuullut kun muutaman biisin ko tuli jotain säädettyä ympäri klubia *hmph* Tuli sieltä Merge kuitenkis, josta olin äärimmäisen ilonen *piis* Alakerrassa mitä tuli oltua ni varsinkin Nennalta oikeen mukavia ralleja kiitos niistä! Kiitokset kaikille ja eipä siinä sitten muuta kun ensikertaan! *vink*
hardcorAve

Posts: 140

#65 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
harmi ku ei päässy ...(

--
..lot of words - ...nothing to say