Halutaan ostaa Flown lippuja!

7 posts, 1 page, 2,039 views

katrihana

Posts: 127

#1 • • Edited katrihana
Itsellä liput taskussa mutta saamattomat kaverit olis vielä mukaan saatava!
Elikkäs: joko pe, pe-la tai la -lippuja ostaisin innolla pari tsipaletta. Voidaan noutaa liput kohtuullisen läheltä Hgin keskustaa. Ja siis jos on vaikka yks ylimääräinen lippu sinulla niin sekin kelpaa. *piis*´

Yhdelle pe-su lipullekkin olis kysyntää!*joo*

Kirjoittele mulle vaikka täällä klubbarissa jos pystyt auttaan ja laita numeroa privana ni soitan tai laitan viestiä! *hymy*

-Katri

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#2 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mikä tää homman nimi nyt siis on? Sieltä täältä kuulunut, että Flow olis myyty loppuun, mutta heidän omilla sivuillaan

http://www.flowfestival.com/fi/

ei ole sanaakaan loppuunmyynnistä. Lippujen ostopaikkoja kyllä luetellaan useita.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4 • • Kon-tiki The Unsinkable
Ai jaaha. No ei mennä sitte. Viime vuonna oli kyl Mathew Johnson, Tiefschwarzin toinen jäpä ja Carl Craig niin hieno kombo, ettei siellä tänä vuonna mitään niin hienoa oliskaan ollu tarjolla. Ja ulkona oli sillon liian kylmä ja liikaa jotain ihme poppareita.
blastic

Posts: 930

#5 • • blastic ballistic ballstick
Ostetaan 1 lippu perjantaille, lauantaille tai molemmille päiville.

Toimin asiassa viestinvälittäjänä ja itse lipunostaja asuu Helsingissä (ts. pääkaupunkiseutulaiset voivat suorittaa vaihto-operaation suoraan ostajan kanssa, Tampereen seudulta voi asioida meikäläisen kanssa). Hintapolitiikka noudattakoon linjaa "järkevä", eli mahdolliseen viime hetken hintakilpailuun ostaja ei ole valmis lähtemään.

Yhteydenotot joko klubbarin kautta tai sähköpostilla (osoite löytyy profiilista).
asdf

Posts: 3,155

#6 • • Edited asdf
Noita peruutuspaikkoja kannattaa soitella mm. Tiketistä ja Lippupisteestä klo 10 jälkeen. Näin itekin sain hommattua lippuni :p Joka aamu sieltä vapautuu lunastamattomia lippua jotka laitetaan takaisin myyntiin.

edit: Aha, tästä oliki jo juttua. En päässy pätemään >:(
caro

Posts: 20

#7 • • caro
Ostaisin yhden pe-la-lipun, laittakaa privaa tai meiliä osoitteeseen [email protected].