MADWAVE NYE 2009 :: 31.12.2008 @ KLUBI, TAMPERE

31 posts, 2 pages, 7,512 views

Ozma

#21 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
joko nä alko? *täh*
Ozma

#22 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
luulempa että nä alko (HEH HEH VIINA KAUPPA HEH HEH).... joskos sais ittensäkin tänne! :D
domi

#23 • • domi Työn sankari.
Moro!
Tietääkseni olin täällä. Anton ja Efo vetivät iiiiiha vitun hyvin. Mut jos joku sanoo et se viimeinen hc on sellasta missä on jotain järkeä ni eissssss. Kaikki kunnia genrelle, mut emmää vieläkään sitä tajua, ehkä mun ei tarvi :D
Michelle.s

#24 • • Michelle.s Amatööri
Tulin, näin, koin, kuulin ja lisää stroboa. *enkeli*
Ozma

#25 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

domi, 1.1.2009 03:33:
Moro!
Tietääkseni olin täällä. Anton ja Efo vetivät iiiiiha vitun hyvin. Mut jos joku sanoo et se viimeinen hc on sellasta missä on jotain järkeä ni eissssss. Kaikki kunnia genrelle, mut emmää vieläkään sitä tajua, ehkä mun ei tarvi :D

Samaa mieltä Antonin ja Efon paketista. Jumalauta mitä tavaraa. Harmi että meni osa ohi domin kanssa vääntäessä ^_^ Ei pahalla domi! Oli mukava taas nähdä!

Sasha F veti kans kovan seti (nukuin varmasti ainakin 30min siitä paketista). Sanotaan näin, että Syntse ja Decion vetää yhtä lujaa (tai ehkä jopa lujempaa), mutta Sasha F on takuu varmaa :D

(LOISTO T. Marzu)

Edit: Jone, oli ne sun visuaalit kivat ^_^ Ilman niitä se kokonaispaketti ei ois ollu paketti :D
geeni

#26 • • geeni
Hyvää settiä tuli melkeinpä kaikilta. Ainakin pysy hereillä vaikka olikin puoliks kipeenä :P

--
..endorfin.euphoria..

scold

#27 • • scold Therapist (Distortion)
Loistobileet! Samin setti oli kultaa =). Kiitoksia bileseuralle, ootte parhaita = ) , ja oli mukavaa tavata myös uusiakin kasvoja :), erityisesti terkut yhdelle tytsylle, toivottovasti musta oli jotain seuraa ja en ollu liian *känni* *nauru* =). Till the next time - kettu kuittaa ja näkemiin *nauru*.
AcidR

#28 • • AcidR Serine (Distortion)
Taas yks mahtava UV Madwaven kanssa. Kiitti jätkät bileistä!

Ja miljardit kiitokset sille ihanalle rehdille henkilölle joka vei kadonneen sormuksen narikkaan, pelastit kahden ihmisen päivän *sydän* ja myös sille tytölle joka tuli juttelemaan katoamisesta *hihu*

Ilmottautukaa ihmeessä molemmat privaan jos luette!

Rock rock Tampere
Gwenna

#29 • • Edited Gwenna
päräyttävät uuden vuoden kekkerit!

kiitz eritoten wiwi ja Fafy
<3

--
Dynamite comes in small packages

Ozma

#30 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Kuvei!

Marzu otti muutamat kuvat!
André

#31 • • André Madwave, Force
Kiitokset kaikille Teille rakkaat ystävät ja bilettäjät vuodesta 2008, sekä minun että koko Madwave tiimin puolesta.

Tämä ilta oli mitä mahtavin lopetus hyvälle vuodelle. Näin viikon asiaa sulatelleena voin todeta että kaikki meni nappiin. Kiitokset yleisön lisäksi, tietenkin koko loppu tiimille, soittajille ja erityis kiitos Jonelle. Ilman sinua ilta ei olisi toiminut, kiitos siitä 6h(+ ne parin päivän alkusäädöt) mitä teit niitä visuaaleja, ne olivat loistavia. Myös paikan oma henkilökunta oli varsin hyvällä tuulella, kiitokset siis myös heille.

Tammikuun Madwave pitää "lomaa", mutta palaamme helmikuussa ja tuomme teille taas jotain uutta.