Mainospostien (lehtitilaus yms.) arvonnat (voita auto, käteistä rahaa, tms.)

4 posts, 1 page, 2,288 views

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#1 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Minua alkoi mietityttämään tänään Dekon lehtitilausmainoksen avattuani, että millaista fuulaa nämä tilauskupongeissa hehkutetut arvonnat ovat. Onko joku joskus todistettavasti voittanut jotain (auton, käteistä yli 5000€)? Meneekö EI-vastauskuoressa lähetetyt suoraan silppuriin, jos näitä arvontoja todellisuudessa edes järjestetään?

Voittotarinoita pitää kertoa. Galluppiin saa osallistua.
Avatar
#2 • • REivaaja Guest
Kerran kaupan kilpailusta tuli liput ennakkonäytökseen johonkin paskaan pätkään. Taitaa olla ainut kerta kun olen edes viitsinyt rustailla nimeäni. pikkuveljeni faija voitti Apu-lehden vuosikerran puoleen hintaan :D (tai sit se oli ovelaa/näätää markkinointia)

Lehtien arvontoihin en osallistu.
tiiplis

Posts: 1,043

#3 • • tiiplis also available in sober
Mun faija sai yhdessä vaiheessa paljon mainospostia Valituilta Paloilta tyyliin tilaa nyt, voit voittaa miljoona markkaa (tapahtui siis markka-aikana). Faija laittoi sitten kirjettä sinne että lopettakaa toi roskapostin lähettäminen, en aio tilata enkä osallistua arvontoihin, niistä ei kuitenkaan voita mitään. Paluupostissa tuli oikein faijalle henk. koht. kirjoitettu kirje jossa joku päällikkö todisteli että Valittujen Palojen arvonnoissa voi OIKEASTI voittaa ja että se ja se henkilö oli juuri voittanut pääpalkinnon ja että arvonnassa oli valvojana konstaapeli se ja se. Että oletteko nyt ihan varma että haluatte menettää nämä mahtavat mahdollisuudet mahtaviin palkintoihin?????

IMO aika paljon energiaa tuhlattu yhden ihmisen vakuuttamiseen että ne palkinnot on oikeasti oikeita, tiedä sitten voiko siitä jotain johtopäätöksiä vetää.

En ole voittanut itse enkä tunne ketään joka olisi voittanut isoja rahoja. Toisaalta, kertoisiko suomalainen jokapirkko tai -pekka jos se voittaisi kun palkastakaan ei oikein ole soveliasta keskustella?

--
italia litania nainati lailati

fosa

Posts: 382

#4 • • fosa
Jossaki Kitumarketin arvonnassa voittanu.. Soitettiin et oon voittanu kameran! Tietysti tuli mieleen et "sehän passaa, ehkä ihan hyvä ja arvokaski".. Sitä sit infosta kyselemään ja voitto oliki 24 kuvan kertakäyttökamera! *nauru*

Oli ihan hupasaa sit muistella kupongissa lukenutta "osallistu arvontaan ja voita kamera"

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...