M: UV-valaisin 120cm

43 posts, 3 pages, 12,318 views

Avatar
#21 • • Edited REivaaja Guest
Jos liike myy myös valotukseen käytettäviä putkia, saatte olla onnellisia jos ei turpaan tuu UV-valoja kysellessänne...

Edit: Siis ei nyt ihan turpaan tule, mutta voi olla aika nyrpeää asiakaspalvelua... Tämä turha edit. niille jotka tätä tarvitsevat.
lohikarme

Posts: 1,730

#22 • • Edited lohikarme RitariVittupää

REivaaja, 13.8.2008 14:27:
Jos liike myy myös valotukseen käytettäviä putkia, saatte olla onnellisia jos ei turpaan tuu UV-valoja kysellessänne...



Meil on selkeesti vuoden 2008 klubbarin turhan tiedon mestari ja jeesustelija valittu <3 Vai onks sun itsetarkoitus vaan trollailla ja provota useammassa threadissa :P

--
Qualis artifex pereo

m0nkei

Posts: 73

#23 • • m0nkei
Lähteekö 20€ olen töissä Espoon keskustassa niin olisi helppo tulla noutamaan
Vz

Posts: 117

#24 • • Vz noob

REivaaja, 13.8.2008 13:29:
---
Dementation, 13.8.2008 13:23:
Ei taideta noita polttavia lamppuja edes myydä tavalliselle kuluttajalle...

---
Onneksi myydään koska osa meistä niitä tarvii. Harmittaisi suuresti jos jälleen ihmisten typeryyden takia pitäisi tinkiä harrastuksistaan.

(Vaan taitaapi mennä taas kategoriaan: Ei se mua haittaa...)



Minkähänlaisssa harrastuksessa näitä tappavia UV-valaisimia käytetään ja mihin käyttötarkoitukseen ne ovat? Ja en oikeen usko että myyjä alkaa hakkaamaan ostajaa jos kysyy väärällä nimellä tuottetta fyi. (pilkunnussinta sm2008)
Avatar
#25 • • Edited REivaaja Guest

lohikarme, 13.8.2008 14:35:
---
REivaaja, 13.8.2008 14:27:
Jos liike myy myös valotukseen käytettäviä putkia, saatte olla onnellisia jos ei turpaan tuu UV-valoja kysellessänne...

---


Meil on selkeesti vuoden 2008 klubbarin turhan tiedon mestari ja jeesustelija valittu <3 Vai onks sun itsetarkoitus vaan trollailla ja provota useammassa threadissa :P

Et vaan tajua... Tuli aika hyvää noottia itse joskus saman virheen tehneenä. Ja hyvä niin.
Oliko lisättävää pienen pieni ihminen? jos ei niin lopeta fleimaaminen.

BTW. Mä sentään sivusin aihetta. Sä vaan tulit lässyttämään paremmuudestasi :D Et edes sä pysty lässyttämään trollaamisesta syyllistymättä siihen.

Nim: Kaikki tieto on turhaa jos ei osaa sitä käyttää.
Avatar
#26 • • Edited REivaaja Guest

Stuge, 13.8.2008 15:58:
Minkähänlaisssa harrastuksessa näitä tappavia UV-valaisimia käytetään ja mihin käyttötarkoitukseen ne ovat? Ja en oikeen usko että myyjä alkaa hakkaamaan ostajaa jos kysyy väärällä nimellä tuottetta fyi. (pilkunnussinta sm2008)

Ei sua edes kiinnosta joten vastaan tyhjää.
Vz

Posts: 117

#27 • • Vz noob

REivaaja, 13.8.2008 16:05:
---
Stuge, 13.8.2008 15:58:
Minkähänlaisssa harrastuksessa näitä tappavia UV-valaisimia käytetään ja mihin käyttötarkoitukseen ne ovat? Ja en oikeen usko että myyjä alkaa hakkaamaan ostajaa jos kysyy väärällä nimellä tuottetta fyi. (pilkunnussinta sm2008)

---
Ei sua edes kiinnosta joten vastaan tyhjää.



Ei kyllä mua kiinnostaa, ihan sivistyksen kannalta. Anteeksi kun ilmaisin asian sarkastisesti.
Avatar
#28 • • Edited REivaaja Guest

Stuge, 13.8.2008 16:12:
Ei kyllä mua kiinnostaa, ihan sivistyksen kannalta. Anteeksi kun ilmaisin asian sarkastisesti.

mm. piirilevyn valotukseen.

(en omista, mutta olisi kiva vielä joskus saada ostettua. Suomalaisella logiikalla jossain vaiheessa kun joku polttaa silmänsä, putket kielletään koska on liikaa vaatia ihmisiä ymmärtämään asiasta mitään. Kiitän heitä jo etukäteen. Myyjän vastuu blaablaablaa toteutuu, mutta on epäinhimillistä vaatia 100% seulaa tietämättömille ja siksi musta se ei ole saivartelua tietää.)
lohikarme

Posts: 1,730

#29 • • lohikarme RitariVittupää

REivaaja, 13.8.2008 16:04:
---
lohikarme, 13.8.2008 14:35:
---
REivaaja, 13.8.2008 14:27:
Jos liike myy myös valotukseen käytettäviä putkia, saatte olla onnellisia jos ei turpaan tuu UV-valoja kysellessänne...

---


Meil on selkeesti vuoden 2008 klubbarin turhan tiedon mestari ja jeesustelija valittu <3 Vai onks sun itsetarkoitus vaan trollailla ja provota useammassa threadissa :P

---
Et vaan tajua... Tuli aika hyvää noottia itse joskus saman virheen tehneenä. Ja hyvä niin.
Oliko lisättävää pienen pieni ihminen? jos ei niin lopeta fleimaaminen.

BTW. Mä sentään sivusin aihetta. Sä vaan tulit lässyttämään paremmuudestasi :D Et edes sä pysty lässyttämään trollaamisesta syyllistymättä siihen.

Nim: Kaikki tieto on turhaa jos ei osaa sitä käyttää.



Eks sun mielestä oo hassua et kun mä tuun huomauttamaan sulle et "Nyt alkaa mennä siihen et lässytät täällä vähän liikaa ja kuvittelet olevas enemmän ku mitä oot", ni sä käännät sen niinpäin et mä oon se joka lässyttää ja kuvittelee olevansa parempi (etenkin kun tää taitaa olla toinen quote sulle koko mun foorumihistorian aikana)? Mä oon nyt tässä vaan muutaman viikon seurannu tuota sun käyttäytymistäs ja tullut siihen tuloksee, että se on perseestä (ja mä en varmasti ole foorumilla ainoa, joka tämän on huomioinut). Kehottaisin sua nyt vaan olemaan ihmisiks.

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#30 • • Edited REivaaja Guest

lohikarme, 13.8.2008 18:55:


Eks sun mielestä oo hassua et kun mä tuun huomauttamaan sulle et "Nyt alkaa mennä siihen et lässytät täällä vähän liikaa ja kuvittelet olevas enemmän ku mitä oot", ni sä käännät sen niinpäin et mä oon se joka lässyttää ja kuvittelee olevansa parempi (etenkin kun tää taitaa olla toinen quote sulle koko mun foorumihistorian aikana)?


Ei se ole hassua, se on puhtaasti loogista. Olen itse huomannut saman. Quotejen määrään mun on vaikeaa vastata kun en nää yhteyttä.


Mä oon nyt tässä vaan muutaman viikon seurannu tuota sun käyttäytymistäs ja tullut siihen tuloksee, että se on perseestä (ja mä en varmasti ole foorumilla ainoa, joka tämän on huomioinut). Kehottaisin sua nyt vaan olemaan ihmisiks.

Sun kommentointisi ei millään tavoin eroa mun kommentoinnista. Keskity omaan käyttäytymiseesi, mä omaani...

(Edit: Vastaus alempaan... Ja muistakin tuntuu että ne puhuu papukaijan kanssa koska sustakin tuntuu siltä... mä taidan jutella egoistin kanssa.)

domi

Posts: 7,069

#31 • • domi Työn sankari.
Voitteko väitellä privassa? Tämä ei varmaan kuulu mitenkään UV-valaisimen myyntiin.
lohikarme

Posts: 1,730

#32 • • lohikarme RitariVittupää
Joo :) Ja mustaki tuntuu et puhun papukaijan kanssa.

--
Qualis artifex pereo

tbo

Posts: 935

#34 • • tbo budhisattva

Stuge, 13.8.2008 15:58
---
Minkähänlaisssa harrastuksessa näitä tappavia UV-valaisimia käytetään ja mihin käyttötarkoitukseen ne ovat?



No en nyt ihan tappavasta tiedä, mut kyllä meillä koulussa oli grafiikan luokassa niin järeä tykki et kun valotti seulaa niin ei siinä samassa huoneessa olis voinu olla. Tai ois kai mut varmaan kodin putkimiestäkin voi juoda jos on ihan kauhee jano.

Eli siis kuten sanottu, valotukseen. Serigrafiaa pääasiassa, mut kai siinä samalla menis joku syanotypiakin tms (ne voi tosin valottaa ihanmillälampulla vaan, mut se on sit asia ihan erikseen).


(pilkunnussinta sm2008)



jatkakaamme siis.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#35 • • Sannia Guest

L@t€, 13.8.2008 21:12:
Lidlistä sai joskus 10€ / kpl semmosii 140cm pitkiä putkia ( joissa ite lamppu noin 120cm ) .. tuli ostettua pari kappaletta ja kyllähän niillä jonkin verran saa hämyä aikaan, tosin aika pienitehoinen verrattuna varmaankin esim. mitä saa T-kaupasta.



No itse en lid'listä ostais yhtään mitään! kannattaa miettiä kenen toimintaa tukee ostoksillaan
Avatar
#36 • • Sannia Guest
Tää on muuten menny erittäin mielenkiintoseks... tää "myyntikeskustelu" :D
Avatar
#37 • • Sannia Guest
Kiitos kaikille kskusteluun osallistuneille *nauru* oli oikein nasta tehdä kauppoja kanssanne ja keskustella sanojen oikein käytöstä.

Nyt kuitenkin poistun ja lopullisesti

Adios *aplodit**känni**lmao**sydän**sydän**sydän**sydän*
Wessec

Posts: 14

#38 • • Wessec

REivaaja, 13.8.2008 13:29:
---
Dementation, 13.8.2008 13:23:
Ei taideta noita polttavia lamppuja edes myydä tavalliselle kuluttajalle...

---
Onneksi myydään koska osa meistä niitä tarvii. Harmittaisi suuresti jos jälleen ihmisten typeryyden takia pitäisi tinkiä harrastuksistaan.

(Vaan taitaapi mennä taas kategoriaan: Ei se mua haittaa...)



Harrastuksista????

Koskas solariumista on harrastus tullut???

Toisekseen solariumlaitteet ovat säteilelyturvallisuuslain alaisia laitteita... Eli niiden kaupankäyntiä ja käyttöä valvoo STUK.

Tämä taas johtaa siihen että jotka solariumlamppuja ehdoin tahdoin haluavat kaikesta byrokratiasta ja papereiden vääntämisestä huolimatta myydä, varmasti tietävät mitä ovat myymässä...

Joten, solariumputkia kyllä myydään ja voidaan ostaa, mutta jos jostain saat solariumputken vahingossa mustavaloputken sijasta voit pitää sitä melkoisea ihmeenä. Suorastaan lottovoittona...
Avatar
#39 • • REivaaja Guest

Wessec, 15.8.2008 20:46:
---
REivaaja, 13.8.2008 13:29:
---
Dementation, 13.8.2008 13:23:
Ei taideta noita polttavia lamppuja edes myydä tavalliselle kuluttajalle...

---
Onneksi myydään koska osa meistä niitä tarvii. Harmittaisi suuresti jos jälleen ihmisten typeryyden takia pitäisi tinkiä harrastuksistaan.

(Vaan taitaapi mennä taas kategoriaan: Ei se mua haittaa...)

---


Harrastuksista????

Koskas solariumista on harrastus tullut???

Toisekseen solariumlaitteet ovat säteilelyturvallisuuslain alaisia laitteita... Eli niiden kaupankäyntiä ja käyttöä valvoo STUK.

Tämä taas johtaa siihen että jotka solariumlamppuja ehdoin tahdoin haluavat kaikesta byrokratiasta ja papereiden vääntämisestä huolimatta myydä, varmasti tietävät mitä ovat myymässä...

Joten, solariumputkia kyllä myydään ja voidaan ostaa, mutta jos jostain saat solariumputken vahingossa mustavaloputken sijasta voit pitää sitä melkoisea ihmeenä. Suorastaan lottovoittona...

besserwisser. Ok. solariumiin on kyllä ihan omia hoitoryhmiäkin olemassa. Mutta toi oli vaan yksi niistä harrastuksista. kysy toki muiltakin :D
Aztee

Posts: 686

#40 • • Aztee
Miten tää kaikki liittyy tennikseen?