Johnny Bash - Nördliche Zuflucht - Hardcore 'til We Die Chapter VI

31 posts, 2 pages, 7,205 views

Adonis Hercules

#21 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Zutsuu, 5.8.2008 18:31:
---
Johnny Bash, 5.8.2008 16:56:
Öhöhöhöh Oli siinä niitä pakollisia... Tämän voi varmaan laskea kehuksi =P Kiitos =)

---

Viimenen biisi uppos tyylillisesti parhaiten, vaikka olikin ehkä semmonen pakollinen klassikko heh *hih*

No pitäähän sitä lopussa olla vähän vääntöä =) ja kun sattui tommonen (repress) hitti löytymään niin mikä jottei =)
Gloria <3 Speedcore

#22 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
way too mainstream.... *hih*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Tha Rippah

#24 • • Edited Tha Rippah
Hienoa hienoa! Herkullisen näkönen tracklisti.*pihkassa* Täl kertaa ei Offensive-kamaa, mikä on mun mielest ihan jees (sori *blush*). Ja kermana kakussa "Cold As Stone" *plur*
Kuunteluun.

Edit: Hieno setti! *iloinen*

numero 12 oli muuten:
Emphasis - Bust Your Ass (T-Junction & Osiris Remix)
Adonis Hercules

#25 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Tha Rippah, 8.8.2008 13:46:
Hienoa hienoa! Herkullisen näkönen tracklisti.*pihkassa* Täl kertaa ei Offensive-kamaa, mikä on mun mielest ihan jees (sori *blush*). Ja kermana kakussa "Cold As Stone" *plur*
Kuunteluun.

Edit: Hieno setti! *iloinen*

numero 12 oli muuten:
Emphasis - Bust Your Ass (T-Junction & Osiris Remix)

katos, katos, kiitti vinkistä!! Ja kiitti muutenkin =) No wittu ku ei oo oikein uutta offensive matskuu eikä noita samoja viihti ihan joka settiin laittaa.. Mut Paul on kyl mun main man ja onhan tossa yks träkki sentään *hihu* joo cold as stone on kowa.. ei uskois et on promoo =P
yaotzin

#26 • • yaotzin
kipinävuoroon musiikkia. katsotaas millasia muutoksia on tullu edelliseen rallatukseen. räklistin artistit näytti tutuilta kappaleita vaa en oo koskaa kuullu. arvostelu tulee kahden viikon kuluttua.
Adonis Hercules

#27 • • Adonis Hercules Hart + Zell

dj soulfucker, 9.8.2008 09:39:
kipinävuoroon musiikkia. katsotaas millasia muutoksia on tullu edelliseen rallatukseen. räklistin artistit näytti tutuilta kappaleita vaa en oo koskaa kuullu. arvostelu tulee kahden viikon kuluttua.

*hui* =) Ei siellä saa musiikkia kuunnella =) mä ammuin kerran yhden alokkaan korvan juuressa kvkk:lla kun se ei ollut noudattanut määräyksiä ja pitänyt koko yötä kuulosuojaimia (siis en nähnyt pimeässä oliko sillä niitä) Varmaan soi mukavasti korvissa *plur*

Ei vaan, kyllä kai näin sotaisaa miksiä voi kipinässä kuunnella *hihu*
yaotzin

#30 • • yaotzin
vitun tietokone hajos ja kaikki katos. nyt ostin sitte kannettavan ja lupauduin kuuntelee ja arvostelee tän joskus puol vuotta sitte ja ku et oo muutakaa tehny ni latauksee ja kuunteluu pienel viiveel. d(-_-)b