ENONSAARI FESTIVAL 2009, 18.7.2009

184 posts, 10 pages, 41,597 views

Minnalilla

Posts: 418

#61 • • Minnalilla
Tullakko vaiko eikö.. siinäpä vasta kysymys *ding*

--
tilulileii!

Juhgu

Posts: 7,921

#63 • • Juhgu Virnistelijä
Festaripäivän sääennuste: linkki

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Tyranoid

Posts: 1,552

#64 • • Tyranoid FINRG
Mitenkäs tuo telttailu Enonsaaressa? Maksaako jotain ja riittääkö telttapaikkoja?
wiwi

Posts: 1,575

#65 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Alkaa vahvasti vaikuttaa, että olen jollain kokoonpanolla saapumassa paikalle. Vähän tietty arveluttaa kun en ole koskaan käynyt Lahdessa. :O

Minkälainen juomapolitiikka tuolla mahtaa olla? Saako tuoda omat nestemäiset eväät?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Juhgu

Posts: 7,921

#66 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to ENONSAARI FESTIVAL 2009, 18.7.2009:

wiwi, 10.7.2009 12:39:
Alkaa vahvasti vaikuttaa, että olen jollain kokoonpanolla saapumassa paikalle. Vähän tietty arveluttaa kun en ole koskaan käynyt Lahdessa. :O


Joo onhan tää Lahti vähän tämmönen, mutta luotiliivit ja kypärä vaan päälle, niin hengissä selviytyminen on kohtuullisen todennäköistä. *joo*

Minkälainen juomapolitiikka tuolla mahtaa olla? Saako tuoda omat nestemäiset eväät?


Ks. sivu 3, viesti #54. Järjestäjä ei ole erikseen kieltänyt omien juomien tuomista, ainoastaan lasipullojen tuomisen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

wiwi

Posts: 1,575

#67 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to ENONSAARI FESTIVAL 2009, 18.7.2009:

Juhgu, 10.7.2009 12:53:
---
wiwi, 10.7.2009 12:39:

Minkälainen juomapolitiikka tuolla mahtaa olla? Saako tuoda omat nestemäiset eväät?
---

Ks. sivu 3, viesti #54. Järjestäjä ei ole erikseen kieltänyt omien juomien tuomista, ainoastaan lasipullojen tuomisen.


Katos joo, ois voinu ottaa silmän käteen mutta sille oli juuri muuta käyttöä.

Joo onhan tää Lahti vähän tämmönen, mutta luotiliivit ja kypärä vaan päälle, niin hengissä selviytyminen on kohtuullisen todennäköistä. *joo*


Pidetään mielessä. Mä oon toisaalta Vihdistä kotoisin että on mulla aikaisempaakin kokemusta äärioloissa selviytymisestä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Metodi

Posts: 30

#68 • • Edited Metodi

Replying to ENONSAARI FESTIVAL 2009, 18.7.2009:

Tyranoid, 10.7.2009 12:33:
Mitenkäs tuo telttailu Enonsaaressa? Maksaako jotain ja riittääkö telttapaikkoja?



Tiedustelut mökkivarauksista ja telttapaikoista Messilä Campingiin numeroon 03 - 876 290.


Telttapaikkoja on runsaasti, mutta kannattaa varmistaa vielä tuolta Messilän infosta tarkemmat tiedot.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#69 • • peikkolapsi miisa the maskotti
no niin. nyt näyttää siltä että pitää lähtee jo ennen puolta yötä kotiin kun ei lähe sitten junia o_O ja ei toi telttailu sillee kiinnosta konemetsän jälkeen, ei jaksais raahaa niit kamoi mukanaa ku junalla kulkee... täytynee varata paattimatka takasinkin.

enivei se kysymys:
laittaisko joku jonku järkevän kuvan / ohjeet et miten rautatieasemalta kävellen pääsis kulkee sinne matkustajasatamaan/ankkurinranta vai mikä se nyt oli, ja kauan siinä kutakuinkin menee ettei sitte illalla siitä ainoosta junasta myöhästy o_o?
mä en nyt noista netin karttapalveluista jostain syystä saanu taas mitn selkoa.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

TemeZ

Posts: 486

#70 • • Edited TemeZ

Replying to ENONSAARI FESTIVAL 2009, 18.7.2009:

peikkolapsi, 12.7.2009 13:24:
no niin. nyt näyttää siltä että pitää lähtee jo ennen puolta yötä kotiin kun ei lähe sitten junia o_O ja ei toi telttailu sillee kiinnosta konemetsän jälkeen, ei jaksais raahaa niit kamoi mukanaa ku junalla kulkee... täytynee varata paattimatka takasinkin.

enivei se kysymys:
laittaisko joku jonku järkevän kuvan / ohjeet et miten rautatieasemalta kävellen pääsis kulkee sinne matkustajasatamaan/ankkurinranta vai mikä se nyt oli, ja kauan siinä kutakuinkin menee ettei sitte illalla siitä ainoosta junasta myöhästy o_o?
mä en nyt noista netin karttapalveluista jostain syystä saanu taas mitn selkoa.



Kävelet Vesijärvenkadun alusta loppuun niin olet perillä, alkaa rautatieaseman kohdilta ja loppuu satamaan.

20-25mins reippaasti kävellen?
peikkolapsi

Posts: 1,180

#71 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to ENONSAARI FESTIVAL 2009, 18.7.2009:

TemeZ, 12.7.2009 13:36:
---
peikkolapsi, 12.7.2009 13:24:

Kävelet Vesijärvenkadun alusta loppuun niin olet perillä, alkaa rautatieaseman kohdilta ja loppuu satamaan.

20-25mins reippaasti kävellen?



kiitos *hymy*
oon lähdös tässä meinaan internetin ulkopuolelle landelle sillee et palaan vasta perjantai-iltana, ni ois kauheen kiva tietää ees valmiiks jotain *hihu*
seuraavaks onkin otettava selvää siit et lähteeks joku tuttu vai onko oikeesti varattava se paattimatka viel takasinkin päin joskus kymmenen aikaan jo *hmph*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

JaUHomAto

Posts: 395

#75 • • JaUHomAto väärä nimi
oisko soittoaikatauluista tietoa *hih*
Vexe

Posts: 1,016

#76 • • Vexe
Muistin varata laivamatkan. Näytti paikkoja menneen jo jonkin verran. Vielä pitäisi muistaa tulostaa lippu ja raahata itsensä ajoissa paikalle.
Optik

Posts: 1,691

#77 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jep, nää bileet jäi sit väliin *grr*

Pitää palvella yhteistä hyvää ja yleistä turvallisuutta pelastuslaitoksen piikkiin jälleen kerran..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Miazu

Posts: 815

#78 • • Miazu Päivänsäde
miauuu kohta ois tanssit :))))) Ihan mieletöntä ja vaikea enaa pysyä hameessaan ku ois jo kovasti tanssaamassa : )
Mieletön mesta <3 awwwwwwwwwwwww
Metodi

Posts: 30

#79 • • Edited Metodi
Tapahtuma lähestyy ja säätiedotuskin lupailee aurinkoa. Festareiden infosivu on uudistettu, ja kannattaa lukea ennen paikalle saapumista.

Ennakkolippujen myynti ja laivakyytien varaus päättyy perjantaina.

Lauantaita odotellessa. :)
Lime_

Posts: 401

#80 • • Lime_
Saas nähdä miten kiinnostusta ja voimia riittää tulla katselemaan menoa.. viikonloppuna se selviää.