Joopajoo, bileet lähestyy uhkaavaa vauhtia. Decovalmistelut ym. ovat kovassa vauhdissa ja voin luvata, että jälleen on kehitelty jotain uutta. Ens viikolla alkaa sit todellinen loppupinnistys ja sit kaikki vaiva taas palkitaan lauantaina. Aamuun asti olis tarkoitus tampata ja siksi ens viikolla pitääkin jo harjoitella tuota kestävyyttä.
Niin ja BTW kaikille, jotka on kyytiä vaille Seinäjoen keskustasta, nimittäin.... "Hyppää ilmaiseen bussikyytiin keikkapäivänä Ravintola Karman läheisyydestä! Bussit kulkevat Rytmikorjaamon ovien avaamisesta lähtien kolmeen saakka yöllä. Kysy tarkemmat aikataulut Karmasta."
meikä tuli jo nyt tänne seinäjoelle jonottaa rytmikselle että voi vitsi ku ne alkais jo. v*tun siistejä kamoja sinne on viety sisään ja mä taisin nähdä vilaukselta jo synan tonin! *kuolee*
kosmo, 11.9.2008 18:02:
meikä tuli jo nyt tänne seinäjoelle jonottaa rytmikselle että voi vitsi ku ne alkais jo. v*tun siistejä kamoja sinne on viety sisään ja mä taisin nähdä vilaukselta jo synan tonin! *kuolee*
thomas, 11.9.2008 18:26:
--- kosmo, 11.9.2008 18:02:
OlliS, 11.9.2008 22:13:
--- thomas, 11.9.2008 18:26:
--- kosmo, 11.9.2008 18:02:
---
älä ny, oliks sillä se ihq paita ?
---
ei, ku skraka! :D
Tonilla on täällä korkkaamaton viskipullo odottamas sua!
terkkuja studiolta, me pakerretaan jotta teillä tulis vielä vähän enempi hiki.
Nyt on kyllä hyvät fiilikset... päätapahtuman näyttämöstä tulee upea, ja jatkotkin ovat kehittyneet viime kerran askeettisuudesta hieman näyttävämmiksi
Toivottavasti se PLUR-fiilis saavutetaan taas, ja sehän tulee ihmisten mukana. Tervetuloa mukaan juhliin! Synan poijjat ovat 95% valmiina!