K1 Presents KONEFESTARI OPEN AIR 23.8.2008

259 posts, 13 pages, 49,769 views

KooKie

#101 • • KooKie aka. Petress Pan

Fornarina, 16.8.2008 21:38:
Olen ehkä ainoa, jota ei paikka miellytä.. Mut mikäs siinä, pitää tulla kahtelee.

Et suinkaan, itsekin taidan laiskana naisena jättää nämä pelkästään sijainnin vuoksi katsastamatta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

JaUHomAto

#102 • • JaUHomAto väärä nimi
noh, älkääs nyt tytöt. veikkaisin, et alppariin ei yksinkertaisesti pysty järjestämään tapahtumaa, jossa soitetaan kahdelta lavalta. sinne vaan!! *joo*
Ironraver1

#103 • • Ironraver1 Housemotion
Alppariin ei tosiaan kahta stagea saa mahtumaan.....Mätis taasen on liian lähellä asutusta..
Vaikka Kontulaan mennään, voinen taata että tapahtuma paikka on upea *joo*..
Repullinen iloista mieltä mukaan ja paikalla nähdään *nauru*
anis

#104 • • anis
Ei perkele! Bileet kotikonnuilla*plur* Tännehän pitää saapua ihmettelemään.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

plink

#105 • • plink team paska
mitähän varten kaikkien puistobileiden pitäs olla aina alpparissa? kelkkapuisto on monin verroin nätimpi ja mukavampi paikka, eikä kontula nyt kuitenkaan ole ihan maineensa veroinen. näihin bileisiin luultavasti tulee eksyttyä, jos vaan suinkin onnistun jotain seuraa polkkajuhliin houkuttelemaan. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Ironraver1

#107 • • Ironraver1 Housemotion

plink, 17.8.2008 10:48:
mitähän varten kaikkien puistobileiden pitäs olla aina alpparissa? kelkkapuisto on monin verroin nätimpi ja mukavampi paikka, eikä kontula nyt kuitenkaan ole ihan maineensa veroinen. näihin bileisiin luultavasti tulee eksyttyä, jos vaan suinkin onnistun jotain seuraa polkkajuhliin houkuttelemaan. :)

kröhöm....kyseessähän on konemusiikki juhlat....2 stagea,......myös housea,trancea,progea,kiksua
Eli ei polkkabileet pelkästään
plink

#108 • • plink team paska

Ironraver1, 17.8.2008 10:53:
Eli ei polkkabileet pelkästään

ohoh, katos vaan. pitäs varmaan lukea itse tapahtumatekstikin loppuun ennen kuin postailee. eli houkuttelu lienee täten siis helpompaa. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KooKie

#110 • • KooKie aka. Petress Pan

mitähän varten kaikkien puistobileiden pitäs olla aina alpparissa?

Kyllä mä nyt veikkaan, että agendana oli kummallakin toi Mätiksen ympäristön suosiminen oman asuinpaikan vuoksi. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

puuhaphiit

#111 • • Edited puuhaphiit

Ironraver1, 17.8.2008 10:53:
---

---

kröhöm....kyseessähän on konemusiikki juhlat....2 stagea,......housea, eli ei polkkaa

*pepsodent**tirsk*
remotion

#112 • • remotion nostatus guru

KooKie, 16.8.2008 21:43:
---
Olen ehkä ainoa, jota ei paikka miellytä.. Mut mikäs siinä, pitää tulla kahtelee.

---

Et suinkaan, itsekin taidan laiskana naisena jättää nämä pelkästään sijainnin vuoksi katsastamatta.

etkäpäskäpäskäpäs jätä!!
laitetaan nimittäin semmosta säveltä että sofistikoituneempikin kookie konkari kostuu! :)
drifter

#113 • • drifter RoadMonkey | K1
Lineuppia päivitetty.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

aiduu

#114 • • aiduu
aaaaaaaahahahaa onks nää taas semmosset LSD bileet? *nauru**nauru**nauru* aamulehti beware! :DDDD
Steven Hoaks

#115 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

aiduu, 18.8.2008 15:55:
aaaaaaaahahahaa onks nää taas semmosset LSD bileet? *nauru**nauru**nauru* aamulehti beware! :DDDD

Ovella jaetaan vain herskaa...

Kaikki hapot pitää ottaa itse mukaan *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Syce

#116 • • Syce
katsohan... kontulassa tapahtuu osa 1. Harmittavasti tallinna kutsuu samana päivänä =/
Steven Hoaks

#118 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

---

---

Itsekkin olisin mielummin mennyt soittelee mätikselle kantsuun, mutta kun siellä tuppaa olee niitä ilkeitä mummoja joka puolella asumassa *hmph*

Soittaa 5min välein poliisille että nyt siellä on taas nuoret sekoilemassa ja tuhoamassa paikkoja *uuh*

Kaksi vuottakin sitten tais tulla 7miljoonaa euroa sakkoa *grr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sjel

#119 • • Sjel Apprentice.

Steven Hoaks, 18.8.2008 16:17:
---
---

---

---

wat!?

--
Will work for bandwith. :)

Ironraver1

#120 • • Ironraver1 Housemotion

Sjel, 18.8.2008 16:36:
---
Steven Hoaks, 18.8.2008 16:17:
---
---

---

---

---

wat!?

jooo....jotain sellaista tuli...Mut watta fuk...rahalla siitä selviää