PaineRecords presents Supercharged 19.9.2008 19.9.2008 @ Lahti

150 posts, 8 pages, 26,698 views

starfish

Posts: 309

#121 • • starfish
Oli taas hauska retki Lahteen.
Tää Coyote Club oli uus paikka mulle. Aika ahdas ja hikinen. Lattian vinguttelukin onnistui vaan alkuillasta, koska myöhemmin tanssilattia oli voideltu kaljalla. Baarin henkilökunta ei oikeen tuntunut nautivan työstään.
En tiiä sitte, huomasinko nää asiat vaan koska olin kuskina, mut ei ollu kuitenkaan niin iso ongelma, että olis mun iltaa saanu pilalle. Oli sen verran mukavaa musiikkia alusta loppuun, että fiilis pysyi korkealla. JayVeen setti oli iiihana, paljon tuttuja biisejä. Mut olihan J7 & Jnks niin mun lemppari.
Kiitos järjestäjille ja soittajille!

xl8r, 22.9.2008 10:52:
Kiitoksia superchargedille, ja kiitoksia ja anteeksi myös matkaseuralle ex tempore reissullani tapahtuman jälkeen Tampereelle ja aamulla sieltä kotiin.



Eipä tarvinnut pitää radioo päällä autossa, kun meillä oli oma selostaja siellä. *nauru*
Kivahan se vaan oli.
xl8r

Posts: 2,227

#122 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

starfish, 22.9.2008 16:36:
Oli taas hauska retki Lahteen.
Tää Coyote Club oli uus paikka mulle. Aika ahdas ja hikinen. Lattian vinguttelukin onnistui vaan alkuillasta, koska myöhemmin tanssilattia oli voideltu kaljalla. Baarin henkilökunta ei oikeen tuntunut nautivan työstään.
En tiiä sitte, huomasinko nää asiat vaan koska olin kuskina, mut ei ollu kuitenkaan niin iso ongelma, että olis mun iltaa saanu pilalle. Oli sen verran mukavaa musiikkia alusta loppuun, että fiilis pysyi korkealla. JayVeen setti oli iiihana, paljon tuttuja biisejä. Mut olihan J7 & Jnks niin mun lemppari.
Kiitos järjestäjille ja soittajille!


---
xl8r, 22.9.2008 10:52:
Kiitoksia superchargedille, ja kiitoksia ja anteeksi myös matkaseuralle ex tempore reissullani tapahtuman jälkeen Tampereelle ja aamulla sieltä kotiin.

---


Eipä tarvinnut pitää radioo päällä autossa, kun meillä oli oma selostaja siellä. *nauru*
Kivahan se vaan oli.



Niin hoo ja thx pox mun lompakon pelastamisesta autosta. Meinas tulla humalaiselle Mikolle kova paniikki :D

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

hallusinogenetic

Posts: 49

#123 • • hallusinogenetic

VaLa, 21.9.2008 20:42:
Vieläks kojootis on se jatkuva pöytävaraus sille hieman kyseenalaiselle lahtelaisjärjestölle?






ei ole ollu pitkään aikaan. ja nehän on melk. kaikki linnas muutenki.
ValaX

Posts: 3,891

#124 • • ValaX

hallusinogenetic, 22.9.2008 19:00:
---
VaLa, 21.9.2008 20:42:
Vieläks kojootis on se jatkuva pöytävaraus sille hieman kyseenalaiselle lahtelaisjärjestölle?

---





ei ole ollu pitkään aikaan. ja nehän on melk. kaikki linnas muutenki.



Jes! Hyvä tietää...
*minttu*

Posts: 366

#125 • • *minttu*

starfish, 22.9.2008 16:36:
Baarin henkilökunta ei oikeen tuntunut nautivan työstään.


Tää on huomattu aiemminkin, tavallista on että siellä oikeen hurrataan tiskin takana kun tulee valomerkki. Ei oikeen jaksa ymmärtää, eiköhän tuokin homma ole ammatinvalintakysymys ja eikös töiden jatkuvuuden kannalta ole kuitenkin vaan hyvä et on asiakkaita... Tietty siellä ois voinu olla useempikin hlö pe töissä, ei ehkä osattu ennustaa noin suurta väkimäärää...


Kivaa oli, vaikka osa illasta meni jotenki ohi *ding* Kiitoksia vaan, seuraavia odotellessa!
unoha

Posts: 929

#126 • • unoha Lti-/UG Collective

starfish, 22.9.2008 16:36:
Baarin henkilökunta ei oikeen tuntunut nautivan työstään.


Coyote Club on omia kantamestoja, ja voin sanoa kokemuksesta että tiskintakana olevat mikot on aina yhtä "iloisia" Vaikka se ikävää onkin katsoa jatkuvasti norsunvittua hyvissä bileissä, niin järkkäriposse ei pysty vaikuttamaan asiaan, ikävä kyllä*igor*

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#127 • • unoha Lti-/UG Collective

Optik, 20.9.2008 15:03:
Paikkana tuo kojoottiklubi oli erikoinen, ei ainakaan nyt heti ensiksi tule mieleen että siellä olisi pahemmin mitään vastaavaa järkätty.. I might be wrong.. *ding*


Broidi & co järjesti aikanaan Coyote Club:issa PRESSURE nimistä klubia.

- Painerecords present -PRESSURE- 29.10.2005 @ Lahti
- PRESSURE The Club. 24.11.2006 @ lahti
- PRESSURE The Club. Welcome to the Jungle.. 15.12.2006
- PRESSURE The Club opening. 25.10.2006 @ lahti
- PRESSURE The Club. Goes orange! 26.1.2007 @ Lahti
- PRESSURE The Club. Goes purple! 24.11.2006

--
Never Quit !

Illegrian

Posts: 10

#128 • • Illegrian

Camomilli, 20.9.2008 12:37:
Oli kyllä ihan mielettömän hauskaa. Paikasta vähän miinuksia kun oli ihme porukkaa ympärillä säheltämässä ja vessat oli ihan järkyttävät ja "juomat puoleen hintaan" oli vitsi kun lasit oli niin älyttömän pieniä ja tungettiin täyteen jäitä :D Mutta musiikki toimi ja tanssilattialla oli ainakin suurimman osan aikaa tosi hyvä fiilis ja mukavia ihmisiä seurana.

Pakko lisätä kyllä vielä siitä henkilökunnasta tuossa baarissa etten oo kyl ennen nähny yhtä tylyn oloista. Kaikil oli naama norsun **** :lla ja mua ihan pelotti aina asioida narikassa hakemassa ja viemässä laukkua kun siltä narikkatytöltä sai niin murhaavia katseita :D




A: Juomat puoleen hintaan on aivan helvetin kova juttu. Se, että onko lasit pienet ei pienennä sitä faktaa, että se siideri/kalja on edelleen 0.33 litraa. Tyhmää valittaa tuollaisesta.

B: Se, että laseissa oli jäitä tarkoittaa vaan sitä, että viina nousee paremmin päähän. Jos se häiritsee sinua ota ilman jäitä? Oma äly mukaan.

C: Coyoten työntekijät ovat aina tuollaisia, get over it. Ne on baarissa töissä johon tulee 400ihmistä joraamaan ja tilaamaan juomia. Luuletko, että heidän työnteko on niin helppoa, että voi pitää hymyä naamassa kun känniääliöt tulevat tilaamaan väärin ja kaatavat juomia. Kannattaa välillä miettiä asioita muitten näkökannalta. Empatia on hieno asia.

Minun mielestäni bileet oli erinomaiset, järjestäjät olivat vielä HANKKINEET ylimääräisen TYÖNTEKIJÄT ja PORTSARIN, jotta elämä olisi meille helpompaa. On tyhmää vain valittaa, antakaa positiivista palautetta niin seuraavalla kerralla asiat voivat olla vielä paremmin. Ihminen tekee niinkuin hänelle tehdään, jos vain valitat, hekin vain valittavat. Kokonaisuudessaan kiitos Coyotelle ja Rikulle & Jukalle & kumppaneille. Loistavat kekkerit, ei mitään valittamista.

Peace out everyone!

PS: J7 olet naurettavan hyvä DJ. JayVee, mahtava setti. Rakkautta kaikille! *plur*

--
IM A PIRATE

Kolera

Posts: 4,256

#129 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Illegrian, 23.9.2008 00:12:
---
Camomilli, 20.9.2008 12:37:
"juomat puoleen hintaan" oli vitsi kun lasit oli niin älyttömän pieniä ja tungettiin täyteen jäitä :D

---
A: Juomat puoleen hintaan on aivan helvetin kova juttu. Se, että onko lasit pienet ei pienennä sitä faktaa, että se siideri/kalja on edelleen 0.33 litraa. Tyhmää valittaa tuollaisesta.



musta siinä nyt ei oo mitää helvetin kovaa juttua et esim. oldissa saat normisti bissee melkee parempaa litrahintaan, joka on oikeasti kylmää, on nelosta ja jopa maistuu bisselle =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#130 • • Juhgu Virnistelijä

Illegrian, 23.9.2008 00:12:
---
B: Se, että laseissa oli jäitä tarkoittaa vaan sitä, että viina nousee paremmin päähän.



Wut?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

xl8r

Posts: 2,227

#131 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mä en ymmärrä tätä vääntöä baarin toimivuudesta ja iloisuudesta. Omasta mielestäni baari veti helvetin hyvin siihen nähden että paikalla oli enemmän väkeä kun sisälle mahtui oikeasti. Koittakaapas vaikkapa mennä Säde iltana Gloriassa baaritiskille... Noo, riippuu kai mihin vertaa, luulen että tavalliseen baari-iltoihin tottuneella juomansaannin hidastuminen ja baariminnojen jurottaminen voi ottaa pannuun.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Illegrian

Posts: 10

#132 • • Illegrian
musta siinä nyt ei oo mitää helvetin kovaa juttua et esim. oldissa saat normisti bissee melkee parempaa litrahintaan, joka on oikeasti kylmää, on nelosta ja jopa maistuu bisselle =P
[/quote]

Jos tekee mieli oldin normi bisseä parempaan litrahintaan, niin herra on hyvä ja menee sinne juomaan sitä? Oldi on baari, Coyote on klubi. Miksi valittaa ja tulla paikalle? Sinne vain Oldiin nauttimaan sitä bisseä! =)

--
IM A PIRATE

Kolera

Posts: 4,256

#133 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Illegrian, 23.9.2008 10:05:
musta siinä nyt ei oo mitää helvetin kovaa juttua et esim. oldissa saat normisti bissee melkee parempaa litrahintaan, joka on oikeasti kylmää, on nelosta ja jopa maistuu bisselle =P

---


Jos tekee mieli oldin normi bisseä parempaan litrahintaan, niin herra on hyvä ja menee sinne juomaan sitä? Oldi on baari, Coyote on klubi. Miksi valittaa ja tulla paikalle? Sinne vain Oldiin nauttimaan sitä bisseä! =)


niinhän mä saatana meninkin =P ja tulin takaisin. enkä sille mitään voi että oldi on baari kojote on räkälä =P mää en tykkää!!!!!11111ääääää ja joo enää ei jaksa vaan mehustella pelkästä musiikista vaan pääosassa tuppaa olee se muu diibadaaba ja häröily.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

JayVee

Posts: 887

#134 • • JayVee FINRG / Supercharged

Kolera, 23.9.2008 14:44:
---
Illegrian, 23.9.2008 10:05:
musta siinä nyt ei oo mitää helvetin kovaa juttua et esim. oldissa saat normisti bissee melkee parempaa litrahintaan, joka on oikeasti kylmää, on nelosta ja jopa maistuu bisselle =P

---


Jos tekee mieli oldin normi bisseä parempaan litrahintaan, niin herra on hyvä ja menee sinne juomaan sitä? Oldi on baari, Coyote on klubi. Miksi valittaa ja tulla paikalle? Sinne vain Oldiin nauttimaan sitä bisseä! =)

---

niinhän mä saatana meninkin =P ja tulin takaisin. enkä sille mitään voi että oldi on baari kojote on räkälä =P mää en tykkää!!!!!11111ääääää ja joo enää ei jaksa vaan mehustella pelkästä musiikista vaan pääosassa tuppaa olee se muu diibadaaba ja häröily.




kojootti on virallisesti yökerho ;)

--
FINRG / Supercharged

Kolera

Posts: 4,256

#135 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
HÖPÖÖ HÖPÖÖ! ÄLÄ SÄ JUKKA TUU YHTÄÄ KORJAILEE MUA TÄNNE!11!
PS. MISSON KUVIT!?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

n-anna

Posts: 30

#138 • • n-anna

EgoDiizei, 22.9.2008 23:59:
---
Optik, 20.9.2008 15:03:
Paikkana tuo kojoottiklubi oli erikoinen, ei ainakaan nyt heti ensiksi tule mieleen että siellä olisi pahemmin mitään vastaavaa järkätty.. I might be wrong.. *ding*

---

Broidi & co järjesti aikanaan Coyote Club:issa PRESSURE nimistä klubia.

- Painerecords present -PRESSURE- 29.10.2005 @ Lahti
- PRESSURE The Club. 24.11.2006 @ lahti
- PRESSURE The Club. Welcome to the Jungle.. 15.12.2006
- PRESSURE The Club opening. 25.10.2006 @ lahti
- PRESSURE The Club. Goes orange! 26.1.2007 @ Lahti
- PRESSURE The Club. Goes purple! 24.11.2006



Ja mun muistaakseni coyotessa on silloin kun se vielä oli ennen nimenvaihtoa starlight, järjestetty myös impulseja. Vai muistanko mä aivan väärin?

harmittaa lukea täältä et kuin hyvät bileet on ollu,mä en sit uskaltautunu paikalle kiusaamaa itteäni ku olis joutunu olemaa selvinpäin (ja mun itsekuri ei oo maailman parhaimpia..) ku seuraava päivä oli työpäivä.. no ehkä mä seuraaviin pääsen..
JayVee

Posts: 887

#139 • • JayVee FINRG / Supercharged

EgoDiizei, 22.9.2008 23:59:
---
Optik, 20.9.2008 15:03:
Paikkana tuo kojoottiklubi oli erikoinen, ei ainakaan nyt heti ensiksi tule mieleen että siellä olisi pahemmin mitään vastaavaa järkätty.. I might be wrong.. *ding*

---

Broidi & co järjesti aikanaan Coyote Club:issa PRESSURE nimistä klubia.

- Painerecords present -PRESSURE- 29.10.2005 @ Lahti
- PRESSURE The Club. 24.11.2006 @ lahti
- PRESSURE The Club. Welcome to the Jungle.. 15.12.2006
- PRESSURE The Club opening. 25.10.2006 @ lahti
- PRESSURE The Club. Goes orange! 26.1.2007 @ Lahti
- PRESSURE The Club. Goes purple! 24.11.2006



plus sit
Painerecords Presents: Pressure Club 4.12.2004

--
FINRG / Supercharged

Alice R.

Posts: 54

#140 • • Alice R.
Sen ainoan kerran kun en jaksanut raahata persettäni paikalle ja jäin kotiin syömään jätskiä Coyotessa oliskin ollut menot ja meiningit. Huoh.