MIXXED - Discotheque 19.7.2008 @

40 posts, 2 pages, 7,576 views

Mar6

Posts: 2,178

#22 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oli onnistunut iltama kaikin puolin!!
Jalat huutaa leipää :>> Itsellekin upposi "omien poikien" setit kyllä parhaiten. *joo* Kiitos!!!!

--
-Where there is house there is a home-

MissKoo

Posts: 1,289

#23 • • MissKoo
Olipas kivaa! Mutta tosiaan musiikki lässähti sitten loppua kohden aika reippaasti, joten siinä vaiheessa tuli lähtö kotiin. Mutta yleisesti ottaen oli taas ihan huippua! *plur*
m1kk3

Posts: 5,560

#24 • • m1kk3 no-life
Nitku toimii näköjään *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

isokeksi

Posts: 260

#25 • • isokeksi iskekosi
Hmm.. jaa.. vähän petyin. Lähin töistä vaikka sunnuntaiyölisät paukku, koska odotin samaa meininkiä kuin viime viikonloppuna. Taisin myöhästyä parilla tunnilla, ei uponnut Dave Stormin setti siinä vaiheessa, sorry!
paupau

Posts: 655

#26 • • paupau Tuhma Bambi
Loistavaa jälleen kerran! Toi konsepti vaan toimii *joo* Tanssittua tuli taas runsaasti ja mulle kyllä Dave Stormin setti uppos erittäin hyvin. Kiitokset vaan pojille taas!
Avatar
#27 • • Equalizer Guest
ihan letkeetä oli täälläkin
Vteich

Posts: 187

#28 • • Edited Vteich
Juu ei toiminut. Odotin edellisen MIXXEDin hehkutuksen perusteella hyvää meininkiä ja paljon elektronisen musiikin faneja, mutta pääosinhan tuonne oli tullut ihan random-jengiä Helsingin kaduilta ilmaiseksi istumaan terassille kavereiden kanssa ja vain pieni porukka oli ahtautunut dj:n eteen vähän tanssimaan. Dj:iden setitkin oli todella tylsää housepauketta lähinnä, kun kävin tsekkaamassa menon joskus 21 ja uudestaan 01:30 aikoihin. Rose Gardenissa olikin sitten onneksi paljon laadukkaampaa settiä.
Josssu

Posts: 506

#29 • • Josssu

Vteich, 20.7.2008 14:05:
Pääosinhan tuonne oli tullut ihan random-jengiä Helsingin kaduilta ilmaiseksi istumaan terassille kavereiden kanssa ja vain pieni porukka oli ahtautunut dj:n eteen vähän tanssimaan.



Noo mä en tällä kertaa mennyt tanssimaan kertaakaan ja lähdinkin jo kymmeneltä kotiin, koska oli aikainen herätys tänään. Että ei me kaikki istuskelijat sattumalta paikalle oltu löydetty.

Oli vaihtelua kerrankin vaan istua rauhassa ja vaihdella kuulumisia vanhan ystävän kanssa hyvän musiikin soidessa taustalla ja auringon paistaessa *hihu*
anton fine

Posts: 1,359

#30 • • anton fine myspace.com/finethedj
viis tähtee, naissit bileet, taagii meininkii!
kokosbollar

Posts: 334

#31 • • kokosbollar franks and beans!
Eka kerta Mixxedissä, monta kertaa on ollut tarkoitus tulla mutta aina on ilmaantunut jotain esteitä. Musa oli "alussa" aika tanssittavaa (tultiin mestoille just ku tää Eestin vahvistus oli aloittanut), mutta muuttui loppua kohden aikamoiseksi nitkuiluksi.. ehkä olis pitäny mennä just toisin päin? Tosin Higher State of Consciousness oli loppuun aika kova (vaik tykkäänki nopeammasta versiosta enemmän).
Anyway, kivasti porukkaa raahautunu mestoille ja kaiken kaikkiaan oli hyvä meininki, jatkakaa samaan malliin!

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Vteich, 20.7.2008 14:05:
Juu ei toiminut. Odotin edellisen MIXXEDin hehkutuksen perusteella hyvää meininkiä ja paljon elektronisen musiikin faneja, mutta pääosinhan tuonne oli tullut ihan random-jengiä Helsingin kaduilta ilmaiseksi istumaan terassille kavereiden kanssa ja vain pieni porukka oli ahtautunut dj:n eteen vähän tanssimaan.



Saakos udella, että mistä päättelet, että suuri osa porukasta olis ihan sattumalta paikalle eksyneitä ja ei konemusiikkia kuuntelevia? Ainakin niinä kahtena kertana kun itse oon ollut paikalla, valtaosa on ollut bileistä tuttuja naamoja... Pari ohikulkijaa on ahkä eksynyt paikalle ihmettelemään menoa, mikä on ihan positiivista :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Vteich

Posts: 187

#33 • • Edited Vteich

Hyzenthlay, 20.7.2008 20:31:
Saakos udella, että mistä päättelet, että suuri osa porukasta olis ihan sattumalta paikalle eksyneitä ja ei konemusiikkia kuuntelevia? Ainakin niinä kahtena kertana kun itse oon ollut paikalla, valtaosa on ollut bileistä tuttuja naamoja... Pari ohikulkijaa on ahkä eksynyt paikalle ihmettelemään menoa, mikä on ihan positiivista :)



Ihan vain sen perusteella, miltä porukka ja meininki näytti paikan päällä pyörähtäessäni pariin kertaan. Odotin siis viime viikonlopun tapahtuman hehkutuksen perusteella vähän erinäköistä menoa, mutta väki näytti suoraan sanoen aika tyypilliseltä känniseltä Onnela-sakilta. Eikä siinä sinänsä mitään pahaa ole, odotin vain vähän erilaista meininkiä (ja parempaa settiä). Nyt ei miellyttänyt kyllä yhtään, joten saa jäädä nämä jatkossakin väliin, vaikka ideana onkin oikein hyvä.
Mark

Posts: 7,311

#34 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Kivaa oli, as expected! *joo*

Samaa mieltä siitä että paikalla oli kyllä random jengiä enemmän ku aiemmin, mut kyl siel oli lattia silti aaaaika tulessa. Casper ja Klabi rokkas meitsille parhaiten, Stormin alotellessa rupes jo olee sen verta väsy et oli pakko poistuu. Thanks boys, eihän näit näköjään pysty skippaa vaik kuin yrittäis *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anthocyan

Posts: 1,511

#35 • • anthocyan Kohti valoa...
Hirveesti oli kyl tuttui naamoi paikan päällä ja itse tykkäsin todella paljon Stormin setistä. *sydän* Mun mielestä oli yks parhaimpii DJ:tä, mitä oon nähny. Osas miksaa. *joo* Ei menny mun mielestä liian deepiks ja pidin siitä, kun setti oli niin vaihteleva. *sydän* Ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa illasta.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

AdonisHercules

Posts: 596

#36 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
On tullut käytyä kaikissa Mixxedeissä tänä kesän ja aina on yhtä kivaa *plur*
Sama kuin viimeksi: Taas Suomalaiset veti potin kotiin seteillään, Storm oli vähän turhan löysä mun makuun.
Musta on todella hienoa kun Dj osaa olla fiiliksessä mukana yleisön kanssa ja pitää hauskaa ja tanssia samalla kun soittaa. Tästä papukaijamerkki Casperille *aplodit*
Herrasta näkee, että todella nauttii soittamisesta *hymy*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Syce

Posts: 1,649

#37 • • Syce
Kyllähän tuo etelänpoikakin tuntui tanssittavan porukkaa vaikka hieman meni musiikki erilaiseksi kuin edeltävillä soittajilla. Itse olin kutsunut paikalle useita ns.random kavereita katsastaa terassin meinikiä. Hyvin se näytti heitäkin tanssittavan *hih* Ensi lauantaina lavalla http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=14756 ja tervetuloa niin randomit kuin klubbari bosse! *tanssittel*
maiu

Posts: 328

#39 • • maiu ..miau..
Eka kerta, ihanaa oli, tuun varmasti toistekkin.*sydän*

--
sitä saa, mitä tilaa