ONE 20.12.2008 presents SOLARSTONE, ORKIDEA & ORION @ Tanssitalo, Tampere

98 posts, 5 pages, 29,132 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#41 • • Edited Jussi Soro choon!
Onko joku menossa Turusta tänne? Jos on, niin please, ota muhun yhteys flabasäädöistä :) Massiivinen rispekti ja jotain pikku palkkiotakin mahd. tarjolla.

0505458167
djbege

Posts: 264

#42 • • Edited djbege
Ennakot oli loppunu klo 15 tänään (jälleen), että hyvät bileet kaiketi ilmoilla.

ps. Saatte yhden arvauksen, kuka ainakin jäi ilman...

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Avatar
#43 • • Sunshine^82 Guest

djbege, 20.12.2008 17:39:
Ennakot oli loppunu klo 15 tänään (jälleen), että hyvät bileet kaiketi ilmoilla.

ps. Saatte yhden arvauksen, kuka ainakin jäi ilman...



ovelta saa kun menee ajoissa
djbege

Posts: 264

#44 • • djbege

Sunshine^82, 20.12.2008 17:45:
---
djbege, 20.12.2008 17:39:
Ennakot oli loppunu klo 15 tänään (jälleen), että hyvät bileet kaiketi ilmoilla.

ps. Saatte yhden arvauksen, kuka ainakin jäi ilman...

---


ovelta saa kun menee ajoissa



Sain onneksi nimen listaan! "Eksä tiä kuka mä luulen olevani?"

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Avatar
#45 • • Sunshine^82 Guest

djbege, 20.12.2008 18:42:
---
Sunshine^82, 20.12.2008 17:45:
---
djbege, 20.12.2008 17:39:
Ennakot oli loppunu klo 15 tänään (jälleen), että hyvät bileet kaiketi ilmoilla.

ps. Saatte yhden arvauksen, kuka ainakin jäi ilman...

---


ovelta saa kun menee ajoissa

---


Sain onneksi nimen listaan! "Eksä tiä kuka mä luulen olevani?"



*ding*
Dyomi

Posts: 19

#46 • • Dyomi
Perskutarallaa! Toivottavasti mahtuu vielä sisälle siinä yhdentoista aikaan. *hymy*
Jahas

Posts: 1,435

#47 • • Jahas

Zubbah, 20.12.2008 19:59:
Perskutarallaa! Toivottavasti mahtuu vielä sisälle siinä yhdentoista aikaan. *hymy*



Eiköhän sinne mahdu, mut kantsii varautua jonottamaan ;)
Matsu

Posts: 42

#48 • • Matsu
TÄNÄÄ TÄNÄÄ TÄNÄÄ, MORIES
Avatar
#49 • • Sunshine^82 Guest
en tiiä mut oon ihan myyty.. solarstonen paita ja nimmarilevy plakkarissa.. siis ihan mieletöntä musaa orionilta,orkidealta ja solarstonelta. siinä vaiheessa kun solarstone soitti 3rd earth alkoi kyyneleet valua.. ei juma oikeesti ihan loisto bileet! *sydän* muutenkin paikka toimi ja jengiä oli paljon, ei mitn valittamista kiitos!! kiitos tampere! *plur*
aiccu

Posts: 155

#50 • • Edited aiccu poksuva sydänilmapallo
hauskaa oli vesilinjallakin..Andainin Beautiful Things kolahti sydänjuuriin asti. Oli kivaa olla pitkästä aikaa tanssahtelemassa.

mikähän mahtoi olla sen lehden nimi johon tehtiin galluppia vuoden 2008 ikimuistoisimmasta tapahtumasta? Tulpat oli sen verran syvällä korvissa, että lehden nimi meni ohi.jos nääs se pärstä lehteen päätyy niin voisin haluta itsellenikin leikkeen.

Edit: Tori-lehtihän se oli..netistä löytyy arkistosta ja juttua olivat tehneet Orkideasta oheen.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Crudusum

Posts: 5

#51 • • Crudusum Old guard
Loistavat bileet, tämmöisiä lisää *aplodit*

plussia:
+ musa
+ dj:t
+ seura
+ paikka

Miinuksia
- (Känniset) ääliöt jotka örvelsivät vesilasit kumoon
ja olivat muutenkin unohtaneet käytöstapansa. *grr**toktok*

--
dreaming to fly, to feel the sky, to ride the wind,
a little higher, a bit futher -
finally, being able to... touch... the stars.

epezi

Posts: 18

#52 • • epezi
laitetaan perinteisesti omat plussat ja miinukset:

+Loistavat artistit ja musiikki
+Hieno klubi tunnelma
+Vain muutama känniääliö

-Muutama känniääliö
-Se yksi kaveri pillinsä kanssa, tuommoinen pilli sopii ehkä isoille areenoille, mutta ei pienelle klubille jossa peittää musiikin.
-Mielestäni musiikki soi melko hiljasella, joko sitä nostettiin tai sitten kuulin harhoja, mutta solarstonen setin aikaan voluumi oli hyvä
-äänentoisto oli niukkaa, piti tarkasti katsoa sijoittumisensa, jotta kuului hyvin.

Kaikenkaikkiaan oli mahtava palata tanssilattialle viiden vuoden tauon jälkeen *nauru*
Koukkuunhan tässä jää.

Hieman offtopicina hämmästykseni oli suurta kun kaikki soittivat cd:llä, mihin on hävinnyt se ihana levysoittimien saundi??!!?? *nyyh*

--
Alfaholic

Tarsu

Posts: 2,449

#54 • • Tarsu
olin reiveissä :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#55 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

Raver71, 21.12.2008 14:34:
Ei ollut pettynys tämäkään reissu tampereelle. Aivan loistavat kekkerit. Tykkäsin isosti. Tulen varmasti toisenkin kerran paikalle. Lahti edustus kiittää.



mutta et sentään kusenut hunajaa...
eli normimeno?

--
suomen virallinen totuus

frz3n

Posts: 222

#56 • • frz3n
*jiihaa* Oli hubaa.

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

zari

Posts: 716

#57 • • zari Team Tamppaajat
Mahtavat kemut, tykkäsin... jälleen kerran *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

MiMoSa

Posts: 1,664

#58 • • MiMoSa
Oli aivan loistava reissu.*hihu* Kiitos! Tullaan varmasti toistekin. Pari levyä ja paita löytyi myös mun laukusta aamulla, nimmarit oli sit jossain muualla...*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#59 • • Sunshine^82 Guest

MiMoSa, 21.12.2008 15:46:
Oli aivan loistava reissu.*hihu* Kiitos! Tullaan varmasti toistekin. Pari levyä ja paita löytyi myös mun laukusta aamulla, nimmarit oli sit jossain muualla...*pepsodent*



*nauru*

höh en nähny sua.. kai? *ding* joku samannäkönen käveli kyl ohi jossain vaiheessa humalaisen oloisena mut en oo varma olitko se sinä. :D en si kehdannu tulla kysyyn.. :(
MiMoSa

Posts: 1,664

#60 • • MiMoSa

Sunshine^82, 21.12.2008 15:50:
*nauru*

höh en nähny sua.. kai? *ding* joku samannäkönen käveli kyl ohi jossain vaiheessa humalaisen oloisena mut en oo varma olitko se sinä. :D en si kehdannu tulla kysyyn.. :(


En mäkään nähnyt sua. Olisit tullu vaan hihasta nykäsee, on hyvinkin todennäköistä, että jos humalaisen oloinen tyyppi on ohi kävellyt, niin se oon ollu minä...*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*