Battle Royale - DJ Survival Program 11.10.2008 @ Tampere

92 posts, 5 pages, 12,427 views

J-Gear

#61 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Pari tuntia ja nämäkin alkaa. Pitänee heitellä levyt laukkuun ja kohtapuoleen vääntäytyä pelipaikalle

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Yediah

#62 • • Yediah FINRG, Spacehouse
harmi kun nää jää nyt väliin =(
Ozma

#63 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Eka! First! Da onusdes! LAS NOTSES!

Mixei toimii 100-0 kyllä bilemestana. ^_^ Yläkerran dj toimi kans! Musa oli juurikin semmosta mitä ns. "chill/seurustelutilassa" pitääkin soida.

Ja _taas_ meni osa seteistä ohi seurustelun takia + myöhästynyt lähtö :D. Pitäisi varmaan ens kerralla mennä HETI tanssimaan kun bileet alkaa niin ei juuttuisi suustaan kiinni eikä missais yhtään settiä. :D

J7 - Meke - Jnks .... olin aika hämmentynyt. Hyvää musiikkia sitä ei voi kieltää, mutta mun on tosi vaikeeta nauttia setistä täysin ellei tunnista biisejä tai ne eivät vaan vedä mua jamittaan kunnolla. Tulikin sitten vietettyä enemmän aikaa ylhäällä.

Hyvät bileet kuitenkin (viihdyin toooooosi paljon) ja kiitokset kaikille sosiaalikavereille + kiitos kyydisät ja safkaseurasta andreelle ja ravec ^_^
ravec

#64 • • ravec
Mukavat kekkerit ja Mixei tuntui toimivan. Kiitos Meke.

Yläkerrassa oli mukava istuskella sohvilla ja jutustella ihmisten kanssa.

Annikin oli karva-sesongin kanssa mukana....

Kiitos djeille...
Nyt shuihkuun ja sitten nukkumaan..
Meke

#65 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records

Ozma, 12.10.2008 05:05:J7 - Meke - Jnks .... olin aika hämmentynyt. Hyvää musiikkia sitä ei voi kieltää, mutta mun on tosi vaikeeta nauttia setistä täysin ellei tunnista biisejä tai ne eivät vaan vedä mua jamittaan kunnolla. Tulikin sitten vietettyä enemmän aikaa ylhäällä.

*nauru*

Pakko mainita että näitä oli tavalla tai toisella kuultavissa meidän setissä:
Veracocha - Carte Blanche, Prodigy - Voodoo People, Corona - The Rhythm Of The Night, Scott Brown - Elysium Plus, Samuel Barber - Adagio For Strings. Alexia - Number one, Cyndi Lauper - Time After Time, Linkin Park - What I've Done...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Bio

#66 • • Bio The Bullies / Pinky
Mixei oli kyllä viihtyisä mesta, hyvä paikka kemuille. Kiitoksia J-Gearille soittelusta, harvoin sitä pääsee soittamaan b2b-settiä toisen techtrance-dj:n kanssa :) Kiitti muutenkin Mekelle + kumppaneille kemuista!
Vendela

#67 • • Vendela e-ra2co
LISÄÄ PILEITÄ MIXEIHIN! *jiihaa* Oli tosi kivvaa! Kiitos!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Fafy

#68 • • Fafy Ms. Murphy
No olipas ilta. Alakerrassa tuli suurin aika vietettyä ja ilmanvaihdon sielläkin tuntien ulkona oli pakko piipahdella. Setit vei mukanaan (jyrki oot meen idoli! *nauru*) ja paikallaan oli jopa täysin mahdotonta pysyä. *jiihaa**plur*

Mut se viimenen setti oli kyllä vähän wtf. Tuntu siltä et mitään ei oltu sovittu, jonkin sortin yhtenäisyys puuttu kokonaan, efekteillä pelleiltiin aivan liikaa, hauska spiikkaus alko ennenpitkää suorastaan nolottaa ja soittajilla tuntu olevan paljon hauskempaa ku tyhjenevällä tanssilattialla. *hmph* *toktok* Okei, enempi ku yks soittaja on aina säätöä, ei siinä mitään, mut joku roti hei. Olihan siel hyviäkin biisejä joukossa jotka mielellään tanssi, kokonaisuutena tää ei vaan saanu itteään mulle myytyä. *eiei*

Mutta. Aina ihana mixei toimii mestana, porukkaa oli hyvin ja kaiken kaikkiaan hyvä ilta, kiitos soittajille! *aplodit*

--
Sorry I´m late, I got lost on the road called life.
---
Il Porcupino Nil Sodomy Est

Decion

#69 • • Decion Koneradio
ihan mukava fiilis siinä oli vaikka soitettiinki ekana *nauru* mekelle kiitokset bileistä vaikka lähdettiinkin aikaseen sellasen mystisen syyn vuoksi *nauru* *lmao* *känni* *uros*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Ozma

#70 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Decion, 12.10.2008 14:41:
ihan mukava fiilis siinä oli vaikka soitettiinki ekana *nauru* mekelle kiitokset bileistä vaikka lähdettiinkin aikaseen sellasen mystisen syyn vuoksi *nauru* *lmao* *känni* *uros*

Jahas ... taasko ilolientä meni yli rajojen :D
Decion

#71 • • Decion Koneradio

Ozma, 12.10.2008 15:46:
---
Decion, 12.10.2008 14:41:

---

Jahas ... taasko ilolientä meni yli rajojen :D

tällä kertaa juu ku perjantaina ei viittiny bileiden maksumiehenä dokaa taas si yli rajojen :) rahaaki meni vaan 14e alotuskaljat & ruuat mukaanlaskettuna :D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

tir

#75 • • tir

Ozma, 12.10.2008 05:05:
Mixei toimii 100-0 kyllä bilemestana. ^_^ Yläkerran dj toimi kans! Musa oli juurikin semmosta mitä ns. "chill/seurustelutilassa" pitääkin soida.

yläkerta kiittää *hihu*
olikin helppo kamppailu tosiaan tuon b2b-setin kanssa kun toinen osapuoli ei sitten päässytkään paikalle. kyllähän sieltä aina välillä sentään kävi joku paikkaamassa, mutta suurimmaksi osaksi tuli sitten soiteltua itekseen.
menihän se noinkin.

tästä syystä ei sitten hirveästi ehtiny seuraamaan muita settejä, mutta kovaa näytti menevän alhaalla.

Vaikka vähän hävettikin siinä mixein ulkopuolella käydä tupakilla kun tuli semmosia outoja katseita.

miksi piti mennä ulos asti *ding*

mutta juu. kivaa oli. kiitos pojille jotka kävi viihdyttämässä ja soittelemassa välillä.
otetaan joskus uusiks.
(ja jos seuraavalla kerralla en sitten olisi sairaslomalla *vink* )
e3m3li

#76 • • e3m3li
Juu kiitosta vaan tältäkin suunnalta tansseista! Kivaa oli:)
Aztee

#77 • • Aztee
kyllä todella hieno paikka tää mixei.. ja mahtavat bileet oli.. kiitos ja kumarrus :)
starfish

#78 • • starfish
Jee, kiitos bileistä!

Koko illan seurasi mukana iloinen ja välillä liiankin riehakas tunnelma.
Kiitos ihanille ihmisille ja ja loistavalle musiikille!

Sain näppärästi pyöräytettyä molemmat nilkat ympäri portaikossa, mutta eihän sekään saanu mua pysyy paikoillaan. Kiitos kuitenkin avuliaalle ja ymmärtäväiselle baarin henkilökunnalle avusta.
Oon ihan kunnossa kuitenkin, en vaan pysty ihan täydellisesti kävelemään. Nyt vaan muutama päivä saikkua, että ehdin parantumaan seuraaviin bileisiin.
#79 • • Krankkenhakken Guest
MISSÄ KUVAT?!

Nojoo asiaan. Mixei oli tosi mukava mesta! Liian ahdasta ei ollu missään vaihees alakerras.
Subin ja Horzin setti toimi tottakai hyvin ja Meke, J7 ja Jnks sai jalat kunnolla liikkeelle! *jiihaa*
Ihmetytti yhes vaihees se ku kaikki hävis tanssilattialta johki ja mä jäin yksinäni sinne vaan humppaamaan... *ding* HYVVÄÄ MUSSAA SE OLI!
Wanna B

#80 • • Wanna B Rattopoika
Jeps, mahtavat bileet, hauskaa oli, paitsi et ehkä pohjia ei tarttis ottaa montaa päivää aikasemmi ;)

Tänks e3m3li:lle mahtavasta setistä... Sentää joku osaa soittaakki...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!