Espoo - Konemetsä - Espoo

9 posts, 1 page, 4,455 views

Stike-Z

Posts: 37

#1 • • Edited Stike-Z Patineta Complicado
Ollaan tässä todennäköisesti(varmistuu huomenna) lähdössä avoni kanssa Konemetsän rientoihin.. Lähtö olisi perjantaina joskus "suht" hyvissä ajoissa, eli varmaan 14..17 välissä. Paluu matka varmaankin 10..12 sunnuntaina. Itselläni pieni Hatchback auto(kokoluokka 206/almera ym), joten mukaan mahtuu 2 henkee jotenkin mukavasti. Autoreissulle voidaan taata hyvät psyke että trance setit.. Omiakin cd:eitä(myös mp3-cd:eitä) saa tuoda! *jiihaa*

Kustannukset jaetaan tasapuolisesti kaikkien kesken

20e/4 = 5e/nenä (parkkimaksu)
Matkakulut n. 10e/nenä

Eli Meno-Paluu olisi 15e.. ei paha?*jeesus*

Mukaan ei mahdu mitään ylimääräistä, joten puutarhakalusteet ja aurinkotuolit saa jäädä kotiin.. takakontti on jo nimittäin täytetty kaiuttimilla! *vink*
Mutta eiköhän tarpeelliset saada mukaan! *joo*

[EDIT] asia ei ole enää ajankohtainen.. [/EDIT]
pirpeli

Posts: 5,533

#2 • • pirpeli

Stike-Z, 7.7.2008 14:56:
takakontti on jo nimittäin täytetty kaiuttimilla! *vink*



Sori ot, mutta voitteko kattoo sitte, ettette ole meidän lähettyvillä majoitusalueella, no offence ja ilman tätinipotusta :D. Luulis Konemetsällä olevan kaiuttimia ja musaa ihan omasta takaa paikan päällä. Mieluummin täyttäs sen takakontin niillä puutarhakalusteilla vaikka....Itse lähden nauttimaan musiikista, ystävien seurasta ja hyvästä fiiliksestä, mut se ei tarkota sitä, että haluan kuunnella telttanaapurin ränsee. Siellä saattaa haluta nukkuakin joku jossain vaiheessa :) (ja siksi mulla onkin korvatulpat mukana..)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#3 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pirpeli, 7.7.2008 15:39:
Sori ot, mutta voitteko kattoo sitte, ettette ole meidän lähettyvillä majoitusalueella, no offence ja ilman tätinipotusta :D. Luulis Konemetsällä olevan kaiuttimia ja musaa ihan omasta takaa paikan päällä. Mieluummin täyttäs sen takakontin niillä puutarhakalusteilla vaikka....Itse lähden nauttimaan musiikista, ystävien seurasta ja hyvästä fiiliksestä, mut se ei tarkota sitä, että haluan kuunnella telttanaapurin ränsee. Siellä saattaa haluta nukkuakin joku jossain vaiheessa :) (ja siksi mulla onkin korvatulpat mukana..)



Täti hei *hali*

Veikkaisin, että toi kaveri tarkotti jotain subbareita tms. kiinteitä varustuksia, jotka siis matkaavat siellä auton perässä 24/7. Mut en tietty voi olla varma.

P.S. Ainoo oikee popitus leirintäalueelle on kitara ja bongorumpu plus "Aikuinen nainen"
P.P.S. Sori vielä enemmän OT
Avatar
#4 • • REivaaja Guest
LOL
Stike-Z

Posts: 37

#5 • • Stike-Z Patineta Complicado
Juu kyllä, kiinteitä varustuksia ne kaiuttimet, eli jatkuvasti kyydissä.. *ding*
Niitä ei siis käytetä festarialueella, siellähän on monta lavaa ja jokaisella soittaa hyviä artisteja! Heitä varten mekin siellä ollaan! *tanssittel**aplodit**jiihaa*

Joten kai me saadaan leiriintyä teidän viekkuun?! *plur* *iloinen*
pirpeli

Posts: 5,533

#6 • • Edited pirpeli

Stike-Z, 7.7.2008 16:44:
Joten kai me saadaan leiriintyä teidän viekkuun?! *plur* *iloinen*



Vaikka haistankin ihan pientä sarkasmia(?)(*nauru*) sun kommentissa, niin.....ok. Saatte, kunhan soitatte _hyvää_ musaa(jos siis haluatte välillä popittaa leirintäalueella..) :D
*plur* ja sillee!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

YourSelf

Posts: 305

#7 • • YourSelf
Mitä v..!! Täällä sä kyytiläisiä kyselet, eiks sun pitäny lähtee meitsin kyydillä, herra PIKKUBROIDI ?!?!*ding*


.. ja juu, ei kannata pysäköidä tän viereen. Tyypil on 15" subbari takakontissa.*justjoo*
Tädeille vihje:auto on sininen.
pirpeli

Posts: 5,533

#8 • • pirpeli

YourSelf, 10.7.2008 15:24:
... ja juu, ei kannata pysäköidä tän viereen. Tyypil on 15" subbari takakontissa.*justjoo*
Tädeille vihje:auto on sininen.



Mä päätin tossa aikasemmin jo, etten anna minkään häiritä mun hyvää fiilistä*nauru*
Korvatulpat korviin, jos nukkua haluaa ja sitä rataa. Eiköhän tonne metsään vähän musiikkia mahdu..("järjen" rajoissa tietty*vink*)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Stike-Z

Posts: 37

#9 • • Stike-Z Patineta Complicado
Jepp, informaatioksi niin enää ei ole mahdollisuutta tarjota kyytiä, kuten broidi tossa vihjaili! *vink*