UNITY - lippuja

120 posts, 6 pages, 48,892 views

epicuros

Posts: 7,734

#21 • • epicuros
Joo, mut hei. Mä oon paras asiakas kaikista ja ostan jopa kaksi lippua hyvän tipin kera! :)

(Saa laittaa privana viestiä)

--
Valid criticism does you a favor.

Mönnä

Posts: 190

#22 • • Mönnä
Ostetaan kaksi kipaletta tikettejä. Jos vaikka kävisi hyvä mäihä ja vielä riittäisi tänne asti :)

Yhteys mieluiten puhelimitse, koska lomaillessa ei välttis tule netissä pyörittyä 040 707 3844.

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Andy

Posts: 1,019

#23 • • Andy
LOL :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Nitta

Posts: 5,021

#24 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Mulle myös Unity-lippunen kiitos *plur*

Köyhä & periaatteellinen kun olen niin yli 31 egee en ole valmis maksamaan. Jos laitat puhnron & nimen niin soittelen sinulle päin :)
annabel

Posts: 1,681

#25 • • Edited annabel bändäri
edit: Lippu hommattu.
tidii

Posts: 131

#26 • • Edited tidii d a n c e m a c h i n e s / team Duracell
lippu löytyi*hihu*
Avatar
#27 • • niomic Guest

Nitta, 7.7.2008 19:29:
Mulle myös Unity-lippunen kiitos *plur*

Köyhä & periaatteellinen kun olen niin yli 31 egee en ole valmis maksamaan. Jos laitat puhnron & nimen niin soittelen sinulle päin :)



Oikeesti? Viimeiseen uunisaaren tapahtumaan on myyty _vain_ 200 lippua, joita joutui odottamaan _vähintään_ himpun verran yli 2h. Köyhän voin uskoa, mutta on aika erikoinen periaate, että haluat lipun samalla hinnalla kuin vähintään 2h omasta ajastaan lippua varten uhrannut on maksanut :)?

(eikä mitään nillityksiä et ei kaikki joil on liput venannu sitä 2h >;)
Lost-Soul

Posts: 3,107

#28 • • Lost-Soul los pallos

niomic, 7.7.2008 21:53:

Oikeesti? Viimeiseen uunisaaren tapahtumaan on myyty _vain_ 200 lippua, joita joutui odottamaan _vähintään_ himpun verran yli 2h. Köyhän voin uskoa, mutta on aika erikoinen periaate, että haluat lipun samalla hinnalla kuin vähintään 2h omasta ajastaan lippua varten uhrannut on maksanut :)?

(eikä mitään nillityksiä et ei kaikki joil on liput venannu sitä 2h >;)


Eikös tuolla jossain jo mainittu, että kyseinen jonotus on jo osa juhlaa... Tämän juhlan on siis jokainen lippua jonottamatta saanut menettänyt, jotenkin kyllä heidän pitäisi saada vähintääkin halvemmalla kiun tuo 31 egee.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Nitta

Posts: 5,021

#29 • • Nitta Sateenkaaren päässä

niomic, 7.7.2008 21:53:
---
Nitta, 7.7.2008 19:29:
Mulle myös Unity-lippunen kiitos *plur*

Köyhä & periaatteellinen kun olen niin yli 31 egee en ole valmis maksamaan. Jos laitat puhnron & nimen niin soittelen sinulle päin :)

---


Oikeesti? Viimeiseen uunisaaren tapahtumaan on myyty _vain_ 200 lippua, joita joutui odottamaan _vähintään_ himpun verran yli 2h. Köyhän voin uskoa, mutta on aika erikoinen periaate, että haluat lipun samalla hinnalla kuin vähintään 2h omasta ajastaan lippua varten uhrannut on maksanut :)?

(eikä mitään nillityksiä et ei kaikki joil on liput venannu sitä 2h >;)


Ei nillityksiä, ei. On asioita joista on turha väitellä. Jos haluat kuulla kantani, niin kaipa aattelen että olen niin hyvä tyyppi että jos joku periaatteellinen haluaa lipustaan luopua niin tarjoaa sitä minulle. En kannata hamstraajia, ja ellen onnistu lippua saamaan niin olen onnellisena rannalla. Onnellisempana tosin olisin saarella. Mutta onhan vielä se aarteenetsintäkin :)
Samu

Posts: 517

#30 • • Samu Bodhisattva
Ja yhtä kappaletta lippuja kaipaillaan täälläkin!

Puh 0400.963.775 ja yksityisviestit, tänks!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

ezzy

Posts: 8,060

#31 • • ezzy Droid-pappa

niomic, 7.7.2008 21:53:
---
Nitta, 7.7.2008 19:29:
Mulle myös Unity-lippunen kiitos *plur*

Köyhä & periaatteellinen kun olen niin yli 31 egee en ole valmis maksamaan. Jos laitat puhnron & nimen niin soittelen sinulle päin :)

---


Oikeesti? Viimeiseen uunisaaren tapahtumaan on myyty _vain_ 200 lippua, joita joutui odottamaan _vähintään_ himpun verran yli 2h. Köyhän voin uskoa, mutta on aika erikoinen periaate, että haluat lipun samalla hinnalla kuin vähintään 2h omasta ajastaan lippua varten uhrannut on maksanut :)?

(eikä mitään nillityksiä et ei kaikki joil on liput venannu sitä 2h >;)



Sulla jäi toi eka sana näkemättä "köyhä".
Wille

Posts: 850

#32 • • Wille
2 tunnin jonotus, n. metri + pari ihmistä matkaa tiskille...mutta ei , fiddu !
Maanantai alkoi hienosti :(

Yhtä lippua vailla siis,hinnalla ei niin väliä kunhan nyt joku järki pysyy touhussa. Voin maksaa esim. 60e ! Jos useampia on niin tarjoa ihmeessä ja laitetaan paketille hinta kohdalleen !

Ei ole ihan halvat kestit, maksanu tähän asti jo töistä poissaolon muutaman tunnin + parkkisakko , ja edelleenkin vailla lippua , auts ! Mut eipä asia paljoa mieltä paina *nauru* Mikä oisikaan parempi kuin päästä starttaamaan pitkään odotettu kesäloma unitylla *sydän*

Wille / 040-5914367 tai privaa !

--
Hyvin sä vedät :)

C-Hill

Posts: 1,141

#34 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Ostan 2 lippua. Hinnalla ei niin väliä, tarjoa omantunnon mukaan. Ei pystyny lähtee Seinäjoelta asti tällä kertaa jonottamaan *plur*

Eli jos lipuista pitää päästä eroon ja niistä haluaa samalla pikkusen voittoa, niin numero on 0407063647. Kiitos!
Riku

Posts: 3,187

#35 • • Riku The Little Prince
Heh, taitais Ebayssä tai Huuto.netissä näiden hinta nousta kertaluokkaa nopeempaa kun öljyn viime aikoina.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

tuitui

Posts: 1,258

#36 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Ei sitä lippua nyt välttis tarvi, menee jo päivällä hengaileen ni ainakin saarelle pääsee :)

Rannallahan ne parhaat kemut on!

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Frankie

Posts: 8

#37 • • Edited Frankie Frankie
hei vain kaikille.. ois pikku onkelma... onkelma suuri...


lippua vailla ois minä...=) jos jollain ois yx pikkutuhma lippu ylimääräsenä niin mielelläni ostaisin sen poies pyörimästä..ystäväni synttärit sinä päivänä ja pidetään uunisaaressa, joten todellakin hinnasta tässä eipä ole väliä...(ihmisyyden rajoissa kuitenkin) =) laittakaa txt jos vain onnaa 0400 237 891 must saatava pakko pakko..=)
agore

Posts: 17

#39 • • agore
Ostetaan 1 lippu, erittäin hyvään kotiin. Maksan 50 euroa.

044 346 5427
MiLiaNa

Posts: 53

#40 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
En nähtävästi ollu ainoa joka jäi ilman... eli 1-3 lippua ostetaan ja hinnasta voidaan sopia. Laita viestiä klubbariin. (ja mitä väliä sillä on kuka tänne on ekana viestiä laittanu, kaikki sitä lippua yhtä kiihkeästi haluaa ja ihmisillä on erinäisiä syitä miksi jäi ilman, kuten mulla työ)

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!